Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Gdzie więc szukać problemu? 😁
  3. Przeskanuj auto i zobacz jakie błędy wypluje, może zawór się zacina z kompresora.
  4. To masz odpowiedź, wentylator nie chodzi, ciśnienie rośnie jak szalone i z chłodnicy nie ma jak ciepła zbić.
  5. Wentylatory: - klima działa - klima nie działa - po wył i wł klimatronika
  6. Dobrej firmy farba odporna na temperaturę i będzie cacy.
  7. musiałbym zerknąć czy w elsie coś będzie, bo nie wiem jak jest w nowszych A4 (rozkminiałem tylko B6/B7) jak uda mi się znaleźć chwilę to sprawdzę.
  8. czy udało sie poprawnie podłączyć lustro z b9 do b8 ? - u mnie po podłaczeniu nie ściemia się przy intensywnym świetle ... - jakiś pomysł ?
  9. Temp. zewn.: 23stC Temp. silnika: 90stC+ Nastawy na klimatroniku: 16stC, LOW Kiedy klima nie działa (chwile po wyłączeniu się): Kiedy klima nie działa (kilka minut po wyłączeniu się): Kiedy klima działa: Na samym zapłonie:
  10. Dzisiaj
  11. Rotor jak dla mnie najładniejszy szary co do znaczka hmmm waham się, ale chyba czarny za bardzo zleje się z atrapą
  12. Mogą być początki upg/pękniętej glowicy albo jakaś pierdoła. Nie da się jednoznacznie określić.
  13. przem8

    Czyszczenie układu dolotowego

    Ale po co? W benzynie i to z pośrednim wtryskiem bez sensu takie zabiegi.
  14. Super, dziękuję bardzo! Tak z ciekawości, skąd na przyszłość mogę wziąć takie informacje?
  15. U mnie problem z przeciekającym dachem prawdopodobnie został rozwiązany. Okazało się, że około 40% kanału odpływowego tylnego lewego był zatkany. Aby go oczyścić, musiałem skorzystać z kamery inspekcyjnej i wydłubując brud drutem. Próbując przepłukać go powietrzem od spodu lub sprawdzić, czy woda swobodnie spływa kanałami, nic nie dało, ponieważ nawet jeśli woda ścieka, to kanał może nadal być nie w 100% drożny. Skutkiem tego jest nadmiar wody, który wylewa się przez krawędzie rynienek (taka ich konstrukcja), a woda cieknie z dachu w miejscu, gdzie znajduje się spinka prowadząca roletę dachu. U mnie dach przeciekał szczególnie przy dużych opadach deszczu, zwłaszcza gdy samochód stał pod górę. Wtedy większość wody, która zbierała się w rynnach po lewej stronie szyberdachu i być może z przodu, kierowała się do tylnego odpływu, który nie radził sobie z jej odprowadzeniem. Dodatkowo oczyściłem gumowe uszczelki szyberdachu, aby lepiej do siebie przylegały i jak najwięcej wody spływało po dachu, a nie zbierało się w rynnach szyberdachu. Uszczelki były wcześniej brudne, co prawdopodobnie powodowało, że więcej wody dostawało się do rynienek szyberdachu niż teraz. Po wykonaniu tych działań odwiedziłem dwie myjnie, specjalnie obficie polewając wodą dach, i nic nie przeciekało. Przed czyszczeniem kanałów odpływowych, podczas zwykłego mycia samochodu na myjni, trochę wody dostawało się do podsufitki, docierając nawet do wzmacniacza. Po zabiegu, gdy odchyliłem uszczelkę między szyberdachem a karoserią dachu i wlałem w kilka sekund całą butelkę wody prosto do odpływu, dach przeciekał, ale także tak się stało gdy wlałem wodę do prawego odpływu, który nigdy wcześniej nie przeciekał. Tak więc wydaje mi się, że nawet w nowym samochodzie lanie w ten sposób wody spowoduje że dach przecieknie. Zastanawia mnie jeszcze fakt, że wydłubany brud wygląda jak masa uszczelniająca, więc musiała się tam dostać skądś i być może teraz jej brakuje gdzie indziej. Czekam jeszcze na większe deszcze. Będę obserwować
  16. Pod 2.0 BRD będzie pasować?
  17. Musisz ich zapytać. Z mojego doświadczenia napiszę tylko tyle, że takie rzeczy kupuje się w ASO, podobnie jak czujniki wszelakiego rodzaju.
  18. Odświeżam wymieniłem - Cewki Beru ZSE043 przyszły Made in Turkey wszystkie 4 (ponoć w 3 krajach to klepią i jest dystrybucja Turcja, Korea i jeszcze jakiś kraj). Świece natomiast te same NGK PFR6Q 6458. Moje były już trochę podpalone stare świece. Aczkolwiek wypalone wszystkie 4 w kolorze różowo coś.. Wrzucę zdjęcia co to za cewki siedziały wcześniej. Pojeżdżę zobaczę czy jest poprawa.
  19. Hej jednorazowo miałem już w tym sezonie taki numer że klima tak jakby przestała działać dając na 16/LO - AUTO w klimatroniku itp. dmuchało mocniej wentylatory ale tylko zwykłym nawiewem. Klikałem w czasie jazdy Off/Econom ale to nic nie pomogło próbując ją Off/On. Wróciłem do domu zauważyłem że spod silnika wylało się bardzo dużo wody, kapało prawie ciurkiem jakiś czas, po ponownej jeździe wróciło wszystko do normy i mrozi jak należy, zeszły rok i 2 poprzednie też bez problemów. Klimę używam cały rok, nie wyłączam ją w zimie, auto używam codziennie. Układ jest na pewno szczelny był sprawdzany. Co to mogło być jakiś czujnik nie zadziałał? Jeżdżę do tej pory już około 1,5tyg i nie ma problemu. Spotkał się ktoś z tym? Jak mi raz padł 4 lata temu czujnik klimy, to świeciła się ciągle dioda Econom i nie szło jej załączyć z powrotem klimatyzacji lecz tutaj nic takiego nie było.
  20. Siema, ktoś używał takich preparatów w sprayu do czyszczenia dolotu w samochodzie ? Na filmiku preparat do diesla a ja chciałbym wyczyścić dolot w silniku benzynowym, czy warto zrobić taki zabieg? Jak to robić, przed wymianą oleju czy nie ma znaczenia ?
  21. monthrey12

    Obróbka bloku BBK.

    Cześć jak w temacie, potrzebuję informacji odnośnie obróbki bloku BBK. Jakie są rozwiązania? 1. Tulejowanie Alusil lub żeliwne? Jakie wady i zalety takiego rozwiązania? 2. Obróbka bloku i nowe nadwymiarowe tłoki? Jak wygląda sytuacja z takimi tłokami? Czy są wgl dostępne do tego silnika? 3. Wymiana na inna v8? S8 d2 AQH, rozrząd na pasku? Wejdzie? Proszę o jakieś wskazówki. Dziękuję.
  22. Witam mówią że nie warto mieć założoną tą pokrywę na silniku ponieważ ten motor w wysokich temperaturach bardzo mocno potrafi się nagrzewać i pod taką dodatkową osłoną cewki zapłonowe szybciej kończą swój żywot? Prawda to? Czy zwyczajne biadolenie?
  23. Hej, czasami z rana po dłuższej przerwie od jazdy 3/4 dni przy odpaleniu - odpali ale bardzo dziwnie pracuje silnik jakby na 3 tłoki. Całą budą szarpie i tak szatkuje na ssaniu z tłumików słychać takie boom boom jakby strzelał, przy dodawaniu gazu jest taki tępy, jak się troszkę podgrzeje ssanie puści czy się pojedzie na obrotach po chwili to przemija - zdarzyło mi się to już kilka razy wyrywkowo, coś może mu zapłon nie domaga? Kompa nie podpinałem, ale żadnych błędów też nie wyrzuca typu Check..
  24. Nadal aktualne. Nowa cena: 1000zł za obie lub po 550/sztuka
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...