Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam wymieniem pompę wody jak teraz odpowietrzyć układ chłodzenia
  3. Tak Mają różne zestawy danych gdyż lampy różnią się budową i funkcjami (lewa i prawa). Nie będą działały jak należy. Pojawią się błędy. Fabrycznie nowe sterowniki są dziewicze i należy do nich wgrać odpowiednie zestawy danych oraz odpowiednio zakodować. Decyduje o tym zestaw danych. Niestety nie.
  4. Cześć, dokładałem u siebie RNS-D (zmiana z Chorus II), wszystko działa jak należy. Zasilanie mam po stacyjce, podświetlenie po przełączniku od świateł i z samym radiem nie ma problemów, ale ostatnio postanowiłem zmienić kierownice na multi z b6 i tu pojawił się problem. Wiadomo, że multi nie będzie działać bez modułu TMC, ale problemem dla mnie jest znalezienie odpowiedniego modułu bo się różnią (przynajmniej jak patrzę na tył i na wejścia i oczywiście sam ich numer) i nie wiem który będzie do mnie pasował. Ma ktoś jakiś nr ewentualnie mógłby wysłać zdjęcie jak powinien wyglądać ten moduł, będę bardzo wdzięczny . Oprócz samego modułu potrzebuję do niego jakichś wiązek itp.?
  5. Po wymianie czujnika błędy powinny zniknąć. Błąd na zdjęciu informuje tylko o tym, żeby odczytać błąd w sterowniku BCM1, a jest tam zapisany błąd czujnika ciśnienia czynnika klumatyzacji.
  6. Po pierwsze musisz wykonać nastawy podstawowe. Po drugie wymieniałeś może dmuchawę?
  7. Log-WAUZZZ8KX9A229670-195620km.txt
  8. Dzisiaj
  9. Cześć wrzucam pełen auto scan Środa,08,Maj,2024,15:47:01:46709 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64 Wersja VCDS: AKP 22.3.1.4 HEX-NET2 CB: 0.4623.4 Wersja danych: 20220606 DS337.0 www.vcds.pl VIN: WAUZZZF41JA100144 Numer rejestracyjny: A4B9 Przebieg: 110797km Numer naprawy: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: F4-AU49 (8W5) Skanowanie: 01 02 03 08 09 15 16 17 19 29 39 42 44 46 52 5F 6C 81 A5 AC BB BC D6 D7 VIN: WAUZZZF41JA100144 Przebieg: 110797km 01-Silnik -- Stan: OK 0000 02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: Usterka 0010 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Koło kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: Usterka 0010 29-Światła -lewa str. -- Stan: OK 0000 39-Światła -prawa str. -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 46-Moduł komfortu -- Stan: Usterka 0010 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 6C-Kamera wsteczna -- Stan: OK 0000 81-Zmiana biegów -- Stan: OK 0000 A5-Czujniki asyst.j.-p. -- Stan: OK 0000 AC-Kontrola reduktora -- Stan: Niezarejestrowany 0011 BB-Drzwi tylne s.kier. -- Stan: OK 0000 BC-Drzwi tylne s.pas. -- Stan: OK 0000 D6-Sterow.ośw.LED lewy 2 -- Stan: OK 0000 D7-Sterow.ośw.LED prawy 2 -- Stan: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (J623-DETA) Plik etykiet:. 04L-907-309-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 04L 906 026 AD HW: 04L 907 309 L Komponent: R4 2.0l TDI H35 1970 Weryfikacja: B1H35--- CVN: EF740871456365ADB866C2AD Kodowanie: 0A254032232405083408 Kod serwisu: WSC 43690 085 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TDI01104L906026AD 001006 ROD: EV_ECM20TDI01104L906026AD_001.rod VCID: EC8A2E71D670103B837-81B8 VINID: 9D196AAAA58405A44100004410DFE88A7E Nie znaleziono błędów. Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów (J217) Plik etykiet:| 0CJ-927-156.clb Oznaczenie elementu SW: 8W2 927 155 AR HW: 0CJ 927 156 Komponent: 0CK 20TDI RdW H05 0001 Weryfikacja: --H05--- Numer seryjny: 0000002446 CVN: 0D726605 Kodowanie: 000001 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_TCMDL382021 002027 ROD: EV_TCMDL382021_AU49.rod VCID: 91745F8591929DD3D01-81C4 Pompa MTF: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 0CK 927 152 AA HW: 0CK 321 281 L Komponent: V553 MTFP 003 0576 Numer seryjny: 75145041170308003001 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce (J104) Plik etykiet: 8W0-907-379-PLU-V1.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 379 K HW: 8W0 907 379 J Komponent: ESP9 Plus H10 0766 CVN: 18E61C2C Kodowanie: 0CAA489910A20A96119F489500815292E4A5D2301208508812004A4927A54B Kod serwisu: WSC 06324 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_ESP9BOSCHCMP 002013 ROD: EV_ESP9BOSCHCMP_004_AU49.rod VCID: CDCC83F54D2AF933F49-8198 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja (E87) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 820 043 T HW: 8W0 820 043 T Komponent: Klima Zone 3 H55 0210 Kodowanie: 141800295544400D02000100880000000000000000000000000000000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_AirCondiBHTCAU491 001013 ROD: EV_AirCondiBHTCAU491.rod VCID: C4DAA6D19E60387B2B7-8190 Sterownik dmuchawy świeżego powietrza (z przodu): Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 4M1 820 021 B HW: 4M1 820 021 B Komponent: J126 FLuftV H09 0003 Numer seryjny: 00000000000001923546 Czujnik wilgotności powietrza na zewnątrz: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 4H0 907 658 A HW: 4H0 907 658 A Komponent: AQ_Hum_Sensor H02 0007 Numer seryjny: B62098D800PAG0MUFU02 Panel obsługi układu klimatyzacji z tyłu: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 919 158 HW: 8W0 919 158 Komponent: E265 Kli Fond H40 0080 3 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 65543 - Brak Nastaw podstawowych B2010 00 [009] - - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 179 Przebieg: 110717 km Data: 2024.05.06 Czas: 21:31:48 327685 - Automatyczne adresowanie; magistrala Sub 1 B1484 21 [009] - Amplituda sygnału zbyt mała Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 179 Przebieg: 110717 km Data: 2024.05.06 Czas: 21:31:48 Temperatura zewnętrzna: 14.50 °C Czas pracy systemu-Czas pracy silnika: 448 s Czas pracy systemu-Zacisk 15 ON: 449 s Napięcie zacisku 30: 14.61 V 459781 - Lokalna magistrala danych U10BA 00 [009] - brak komunikacji Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 9 Wew.licznik błędów: 182 Przebieg: 110717 km Data: 2024.05.06 Czas: 21:36:06 Napięcie zacisku 30: 12.88 V Temperatura zewnętrzna: 14.50 °C ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. (J519) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 063 CG HW: 8W0 907 063 BG Komponent: BCM1 MLBevo H13 0267 Kodowanie: 07501143E17900CD0545511818AC80F9110B3108000000000000000020001A810A450122025605 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BCM1BOSCHAU736 018006 ROD: EV_BCM1BOSCHAU736_018_AU49.rod VCID: 825660C9C4F4F64B59B-81D6 Sterownik silnika wycieraczek: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W1 955 119 HW: 8V1 955 119 A Plik etykiet: 1KX-955-119.CLB Komponent: WWS491 171015 043 0813 Numer seryjny: 89435300301728800018 Kodowanie: 5BC7F7 Czujnik rozpoznawania deszczu i światła: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 81A 955 555 A HW: 81A 955 555 Komponent: G397_RLFSS H06 0002 Numer seryjny: 20883469X81A955555A0 Kodowanie: 02005D Przełącznik świateł: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 4M0 941 531 AG HW: 4M0 941 531 AG Komponent: E1 - LDS H06 0008 Numer seryjny: 18 08 2017 01094774 Automatycznie przyciemniane lusterko wewnętrzne: Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 857 511 HW: 8W0 857 511 Komponent: Y7_Innenspieg H09 0002 Numer seryjny: GX1CE105091723810195 Kodowanie: 030000 Moduł oświetlenia wnętrza: Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 947 135 BQ HW: 8W0 947 135 Komponent: J528-Dachele H14 0130 Numer seryjny: B00573625 Jednostka obsługi funkcji jazdy i funkcji Komfort: Podsystem 6 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 925 301 BC HW: 8W0 925 301 BC Komponent: SL-B9/Q5NF H17 0010 Numer seryjny: 2617000180494003 Kodowanie: 000000 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag (J234) Plik etykiet:| 8W0-959-655.clb Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 655 F HW: 8W0 959 655 F Komponent: Airbag10.44 H03 0107 Numer seryjny: 003UP00A4D65 Kodowanie: AACCF0C00C800000585400F3D04C00000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_AirbaAU10BPAAU736 006016 ROD: EV_AirbaAU10BPAAU736_006.rod VCID: CCCA8EF1B630F03BE37-8198 Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa kierowcy: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 062 510 17 Komponent: SideSensor_Df 1E2 0887 Numer seryjny: 3577Y00A1269FFD3D1BQ Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 062 510 17 Komponent: SideSensor_Pf 1E2 0887 Numer seryjny: 3587Y00A1269FFD2C3EU Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia tylnej bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie kierowcy: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0B2 210 17 Komponent: SideSensor_Dr 1C7 0148 Numer seryjny: 3517700B32839F536013 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia tylnej bocznej poduszki bezpieczeństwa po stronie przedniego pasażera: Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0B1 910 17 Komponent: SideSensor_Pr 1C7 0148 Numer seryjny: 35277009D279C26692FU Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa kierowcy: Podsystem 5 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C1 407 17 Komponent: FrontSensor_D 1C5 014A Numer seryjny: 3557500B526657655221 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia przedniej poduszki bezpieczeństwa przedniego pasażera: Podsystem 6 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C1 407 17 Komponent: FrontSensor_P 1C5 014A Numer seryjny: 3567500C72757C050120 Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych na środku: Podsystem 7 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 0C1 705 17 Komponent: PedP_Sensor_C 1C5 014A Numer seryjny: 2307500C325FB8D2824G Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych po stronie kierowcy 2: Podsystem 8 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 433 010 17 Komponent: PedPSensor_D2 256 0887 Numer seryjny: I0M9M00AB2532142521X Kodowanie: 2D2D2D Czujnik zderzenia układu ochrony pieszych po stronie przedniego pasażera 2: Podsystem 9 - Oznaczenie elementu SW: ----------- HW: 442 433 010 17 Komponent: PedPSensor_P2 256 0887 Numer seryjny: I0N9M00B525B69E4A27T Kodowanie: 2D2D2D Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet: 4M0-907-129.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 129 HA HW: 4M0 907 129 HA Komponent: Lenks.Modul H11 0009 Zbiór danych ASAM: EV_SMLSKLOAU736 006008 ROD: EV_SMLSKLOAU736_006.rod VCID: F6BE0C19983CDAEB653-81A2 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników (J285) Plik etykiet:* Przekier.nieudane!-SRI2 Oznaczenie elementu SW: 8W5 920 790 D HW: 8W5 920 790 D Komponent: FBenRDW H18 0371 Kodowanie: 05A454C0288000080720E9601000000000000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DashBoardAU736 001027 ROD: EV_DashBoardAU736_AU49.rod VCID: C3D8A5CD9B6E3F4312D-8196 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 19: CAN Gateway (J533) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W5 907 468 F HW: 8W5 907 468 E Komponent: Gateway H42 0123 Weryfikacja: 7A000001 Numer seryjny: 0187A764417B13 Kodowanie: 03010001000006404107000000590012C8180007100000000175078E10000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 GVL: 01503C0000000000408C08000002C80000080000000000000000000000000000 Zbiór danych ASAM: EV_CGateCONTIAU491 003111 ROD: EV_CGateCONTIAU491_003_AU49.rod VCID: CCCA8EF1B630F03BE37-8198 Sterownik kierownicy wielofunkcyjnej: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 951 523 F HW: 8W0 951 523 F Komponent: J453 MFL H04 0002 Numer seryjny: 20171106105521 21651 Sterownik układu kontroli akumulatora: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8S0 915 181 C HW: 8S0 915 181 C Komponent: J367-BDMHella H10 9070 Numer seryjny: 9683535804 Znaleziono 1 błąd: 66304 - Magistrala danych U1124 00 [009] - Rozpoznane wyposażenie dodatkowe [Data_Bus_Commponent_List_detected] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 4 Częstość błędu: 27 Wew.licznik błędów: 182 Przebieg: 110717 km Data: 2024.05.06 Czas: 21:31:48 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 29: Światła -lewa str. (J1018) Plik etykiet: 4M0-907-397.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 397 AC HW: 4M0 907 397 C Komponent: LCM_MLBevoH05 0024 Zbiór danych ASAM: EV_LCMLeftHELLAAU736 001012 ROD: EV_LCMLeftHELLAAU736_VW48.rod VCID: F8A202219228AC9B77F-81AC Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 39: Światła -prawa str. (J1023) Plik etykiet: 4M0-907-397.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 397 AC HW: 4M0 907 397 C Komponent: LCM_MLBevoH05 0024 Zbiór danych ASAM: EV_LCMRightHELLAAU736 001012 ROD: EV_LCMLeftHELLAAU736_VW48.rod VCID: F8A202219228AC9B77F-81AC Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 42: Elektr.drzwi kier. (J386) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 593 H HW: 8W0 959 593 F Komponent: TSG FS 005 0125 Numer seryjny: 0000287155400 Kodowanie: 001D9A214000000000001082 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2DriveSideMAXHCONT_AU49.rod VCID: CFF099FD4726CB23865-819A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 44: Wsp.kierownicy (J500) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 909 144 H HW: 8W0 909 144 B Komponent: EPS_MLBEVO_ZF H08 0410 Kodowanie: 09000380008000 Kod serwisu: WSC 06324 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_EPSZFAU49X 003023 ROD: EV_EPSZFAU49X_003.rod VCID: C2D6A0C98474364B19B-8196 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu (J393) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 064 EC HW: 8W0 907 064 DC Komponent: BCM2 MLBevo 025 0387 Kodowanie: 013400000FB000206301A0000E00000231024000804306502F0400000104803F001F0001000000 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BCM2HellaAU736 014014 ROD: EV_BCM2HellaAU736_014_AU49.rod VCID: 81546FC5C1F2ED53401-81D4 Czujnik układu alarmowego: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: 5Q0 951 177 HW: 5Q0 951 172 Komponent: Sensor, DWA 005 0316 Numer seryjny: 000000000ZY1728326HY Syrena układu alarmowego: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 5Q0 951 605 A HW: 5Q0 951 605 A Komponent: Sirene, DWA 005 0314 Numer seryjny: 00000000000000046802 Sterownik otwierania pokrywy tylnej: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 3AA 962 243 H HW: 3AA 962 243 H Komponent: GEB.F.Heckoef H16 0905 Numer seryjny: >1177077 5 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 65634 - Sterowanie blokady pokrywy wlewu paliwa B1482 01 [009] - Usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 4 Wew.licznik błędów: 181 Przebieg: 110782 km Data: 2024.05.07 Czas: 21:13:34 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.663 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.636 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.677 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: Stopień odłączenia 0 general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 5A 12 02 98 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h zv_engine_lwr_rear_wiper_freeze_frame: 11110000 00100111 00000000 00000000 65636 - Sterowanie odblokowania pokrywy wlewu paliwa B1263 01 [009] - Usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 181 Przebieg: 110789 km Data: 2024.05.08 Czas: 14:32:47 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.419 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.365 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.419 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: Stopień odłączenia 0 general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 5A 12 04 98 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h zv_engine_lwr_rear_wiper_freeze_frame: 11110000 00100111 00000000 00000000 65642 - Informacja zwrotna o stanie zamknięcia drzwi kierowcy B1468 F0 [009] - Niewiarygodne Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 181 Przebieg: 110789 km Data: 2024.05.08 Czas: 14:32:44 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.473 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.446 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.486 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: Stopień odłączenia 0 general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 5A 12 04 98 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h zv_engine_lwr_rear_wiper_freeze_frame: 11110000 00100111 00000000 00000000 65677 - Czujnik 1 otwierania pokrywy tylnej B1471 01 [009] - Usterka elektryczna Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 5 Częstość błędu: 8 Wew.licznik błędów: 181 Przebieg: 110748 km Data: 2024.05.06 Czas: 23:12:31 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.731 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.718 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.745 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: Stopień odłączenia 0 general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 40 04 42 10 02 80 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 65896 - Magistrala danych U1121 00 [008] - brak informacji [Climatronic control module: Klima_03: no signal/communication] Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 12 Wew.licznik błędów: 221 Przebieg: 110717 km Data: 2024.05.06 Czas: 21:51:29 Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30: 12.609 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 2: 12.582 V Napięcia zasilania-Napięcie zasilania zacisku 30 - 3: 12.622 V general_additional_freeze_frame-Ambient_temperature_not_filtered: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-coprocessor_spi_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-dataflash_status: 00000000 general_additional_freeze_frame-interior_temperature: -50.0 °C general_additional_freeze_frame-Operating_Status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-production_mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-reset_cause: 00000000 general_additional_freeze_frame-Reset_counter: 0 general_additional_freeze_frame-Stall_current_cutoff_level: Stopień odłączenia 0 general_additional_freeze_frame-Stall_Current_Measuring_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-subnetwork_status: 00000000 00000000 general_additional_freeze_frame-terminal_control_intern_status: 91 04 42 10 04 80 general_additional_freeze_frame-Transport_Mode: nieaktywne general_additional_freeze_frame-Vehicle speed: 0.00 km/h can_lin_communication_freeze_frame: 00000000 00000000 00000000 00000000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 52: Elektr.drzwi pas. (J387) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 592 H HW: 8W0 959 592 F Komponent: TSG BFS 005 0125 Numer seryjny: 0000286862087 Kodowanie: 001D9A214000000000001080 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2PasseSideMAXHCONT_AU49.rod VCID: CECE84F9402CC22B8D3-819A Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:* 8W0-035-MIB-HGH2.clb Oznaczenie elementu SW: 8W5 035 036 B HW: 8W5 035 036 Komponent: MU-P-LN-EU 034 1177 Numer seryjny: A795K0HB067661 Kodowanie: 01940101FF0A000053110001000A00332F00016501700100DE Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_MUHig6C3Gen2HBAS 001115 ROD: EV_MUHig6C3Gen2HBAS_AU49.rod VCID: B720C11DDFB663E3BE5-81E2 Naklejka z danymi: Podsystem 1 - Oznaczenie elementu SW: V03 959 801 FD HW: ----------- Komponent: ECE 2017/2018 --- 0161 Numer seryjny: -------------------- Jednostka wskazań 1 systemu Multimedia: Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 919 605 HW: 8W0 919 605 Komponent: AU49x_DU_HIGH H40 0008 Numer seryjny: AUZ8Z9HBJ044QZ Jednostka obsługi systemu Multimedia: Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 8W0 919 614 T HW: 8W0 919 614 T Komponent: ControlUnit_H H30 0206 Numer seryjny: APVAK116101700020904 Baza danych Compact Disc: Podsystem 4 - Oznaczenie elementu SW: V03 959 800 EG HW: ----------- Komponent: Gracenote2 --- 1016 Numer seryjny: -------------------- Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 6C: Kamera wsteczna (J772) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 4M0 980 556 A HW: 4M0 980 556 A Komponent: RVC Compact H12 0250 Kodowanie: 0294010102002001400040 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_CamSysRVRVCPANAMLBEv 005010 ROD: EV_CamSysRVRVCPANAMLBEv_005_AU49.rod VCID: B338F50DCBCE8FC382D-81E6 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 81: Zmiana biegów (J587) Plik etykiet: 4MX-713-041-81.clb Oznaczenie elementu SW: 8W1 713 041 G HW: 8W1 713 041 J Komponent: GSM-LL H09 0077 Weryfikacja: 0L0D5012 Numer seryjny: 17110844738731 Zbiór danych ASAM: EV_GSMWaehlZFAU736 001017 ROD: EV_GSMWaehlZFAU736_AU49.rod VCID: B720C11DDFB663E3BE5-81E2 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres A5: Czujniki asyst.j.-p. (R242) Plik etykiet:* Przekier.nieudane! Oznaczenie elementu SW: 8W0 907 217 C HW: 8W0 907 217 C Komponent: BVS H17 0050 Kodowanie: 0404090100000401022023A0A50000FC00F0C020C020 Kod serwisu: WSC 06335 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_BVSMLBevKOSTAAU736 002026 ROD: EV_BVSMLBevKOSTAAU736_AU49.rod VCID: BC2ADE31E69040BB537-81E8 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres AC: Kontrola reduktora (J880) Plik etykiet: 4M0-907-355.clb Oznaczenie elementu SW: 4M0 907 355 D HW: 4M0 907 355 B Komponent: SCR-Stg-G3H04 0006 Zbiór danych ASAM: EV_RDCMINERGAU736 005012 ROD: EV_RDCMINERGAU736_AU49.rod VCID: B236F00934D486CB89B-81E6 Znaleziono 1 błąd: 0016 - Napięcie zasilania U1012 00 [013] - za wysokie [Kl30_Power_supply_Voltage_too_high] Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 15 Wew.licznik błędów: 77 Przebieg: 94985 km Data: 2023.09.03 Czas: 20:44:05 Napięcie zacisku 30A: 10.85 V Napięcie zacisku 30B: 19.15 V Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 4.99 V Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V Pompa środka redukującego: prędkość obrotowa: 0 /min Pompa środka redukującego: prąd: 0.00 A Pompa środka redukującego: tryb pracy: OFF Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 0.00 % Pompa środka redukującego: status: sterowanie końcówki mocy: nieaktywne Pompa środka redukującego: temperatura końcówek mocy: 22 °C Obwód grzejny 1 ukł.dozowania śr.redukującego: temp.końc.mocy: 18 °C Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 19 °C Czujnik ciśnienia środka redukującego: napięcie: 0.73 V Czujnik poziomu środka redukującego: wysokość napełnienia: 107 mm Czujnik jakości środka redukującego: stężenie mocznika: 106.50 % Czujnik 2 temperatury środka redukującego: wartość rzeczywista: 82.00 °C Obwód grzejny 1 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 1 środka redukującego: ograniczenie mocy: 130 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: wartość wymagana mocy: 0 W Obwód grzejny 3 środka redukującego: ograniczenie mocy: 78 W Obwód grzejny 2 układu dozowania środka redukującego: moc: 0 W Obwód grzejny 2 ukł.dozow.czynnika redukującego: sterowanie: nieaktywne Dataset_Elements: F41022 ------------------------------------------------------------------------------- Adres BB: Drzwi tylne s.kier. (J388) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 595 H HW: 8W0 959 595 F Komponent: TSG HFS 005 0125 Numer seryjny: 0000286615121 Kodowanie: 000D98200000000000001080 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2RearDriveMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2RearDriveMAXHCONT_AU49.rod VCID: D1F49F855112DDD3901-8184 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres BC: Drzwi tylne s.pas. (J389) Plik etykiet:* Brak Oznaczenie elementu SW: 8W0 959 595 H HW: 8W0 959 595 F Komponent: TSG HBFS 005 0125 Numer seryjny: 0000286615118 Kodowanie: 000D98200000000000001080 Kod serwisu: WSC 06325 790 00001 Zbiór danych ASAM: EV_DCU2RearPasseMAXHCONT 001005 ROD: EV_DCU2RearPasseMAXHCONT_AU49.rod VCID: D1F49F855112DDD3901-8184 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres D6: Sterow.ośw.LED lewy 2 (A31) Plik etykiet: 7PP-941-572.clb Oznaczenie elementu SW: 7PP 941 572 AB HW: 7PP 941 572 A Komponent: LED1L H09 0003 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_LEDModLeftMELCOAU736 001004 ROD: EV_LEDModLeftMELCOAU736_VW37.rod VCID: 967E2C99B87C7AEB853-81C2 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres D7: Sterow.ośw.LED prawy 2 (A27) Plik etykiet: 7PP-941-572.clb Oznaczenie elementu SW: 7PP 941 572 AB HW: 7PP 941 572 A Komponent: LED1R H09 0003 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_LEDModRightMELCOAU736 001004 ROD: EV_LEDModLeftMELCOAU736_VW37.rod VCID: 967E2C99B87C7AEB853-81C2 Nie znaleziono błędów. Koniec (Skanowanie trwało: 03:07, Napięcie akumulatora - na początku skanowania / przy końcu skanowania: 11.9V/11.9V)
  10. OK, niech to zrozumiem:| 1. Obie lampy mają te same kontrolery: element: SW: 4K0 941 591 BD HW: 4K0 941 591 B - prawda? 2. Rzeczywiście mają różne zestawy danych: 8W0909471F vs 8W0909472F (czy to oznacza różną strukturę ramki danych)? Co się stanie gdy je zamienię? (jeśli kupię "nowy" - to przecież po nr elementu (nie będzie wiadomo jaki ma "ustawiony" zestaw danych. Czyli rozumiem, że będzie zgodny z CAN i złączem lampy (niezależnie od strony). W jaki sposób się przypisuje adres do kontrolera? (skąd wiadomo czy to jest D7 czy D6?) Jeszcze mam kilka pytań, ale może wygodniej będzie przez tel. Jest taka możliwość?
  11. Siemka banan. Wyślij mi na maila dane do wysyłki : [email protected] Dzięki
  12. Cześć, Posiadając pakiet miasto, pre sense city, Basic, rear (avant 24'). Jest możliwość dokodowania czegokolwiek z pakietu trasa? (acc, asystent jazdy: w korku, omijania, efektywnosci i skrętu w lewo, pre sense front). W teorii większość powinna być na pokładzie samochodu radary kamery czujniki ultradźwięki... Stałoby radę coś pokodować? Z góry dziękuję za odpowiedź
  13. Porównując A4 B8 3.0TDI ze sprawną klimą do A5 3.2FSI z niesprawną. A4 w słońcu, A5 w cieniu. Reszta parametrów wydaje się być zbliżona. Dotarłem do opisu bloków HVAC: Group 001 A/C Regulating Valve (N280) A/C Regulating Valve (N280) Group 002: Compressor Shut-Off Conditions Current Shut-Off Condition Last Shut-Off Condition Last but One Shut-Off Condition Last but Two Shut-Off Condition Group 003: Compressor Load Reduction Current Reduct. Request Compr. Shut-Off Request Load Reduction Request Count Group 004: Air Flow Flap Control Motor Servo Motor (V71) Actual Servo Motor (V71) Specified Lerned Pos. (V71) Recirc./Closed Lerned Pos. (V71) Outside/Open Group 005: Air Flow Flap Control Motor Servo Motor (V71) Actuation Servo Motor (V71) Operating Status Servo Motor (V71) Notlaufstatus Servo Motor (V71) Position Group 006: Defroster Flap Control Motor (V107) Servo Motor (V107) Actual Servo Motor (V107) Specified Lerned Pos. (V107) Closed Lerned Pos. (V107) Windshield/Open Group 007: Defroster Flap Control Motor (V107) Servo Motor (V107) Actuation Servo Motor (V107) Operating Status Servo Motor (V107) Notlaufstatus Servo Motor (V107) Position Group 008: Air Recirculation Flap Control Motor (V113) Servo Motor (V113) Actual Servo Motor (V113) Specified Lerned Pos. (V113) Frischluft/Geschl. Lerned Pos. (V113) Recirc./Open Group 009: Air Recirculation Flap Control Motor (V113) Servo Motor (V113) Actuation Servo Motor (V113) Operating Status Servo Motor (V113) Notlaufstatus Servo Motor (V113) Position Group 010: Right Footwell Flap Control Motor (V109) Servo Motor (V109) Actual Servo Motor (V109) Specified Lerned Pos. (V109) Open Lerned Pos. (V109) Closed Group 011: Right Footwell Flap Control Motor (V109) Servo Motor (V109) Actuation Servo Motor (V109) Operating Status Servo Motor (V109) Notlaufstatus Servo Motor (V109) Position Group 012: Left Footwell Flap Control Motor (V108) Servo Motor (V108) Actual Servo Motor (V108) Specified Lerned Pos. (V108) Open Lerned Pos. (V108) Closed Group 013: Left Footwell Flap Control Motor (V108) Servo Motor (V108) Actuation Servo Motor (V108) Operating Status Servo Motor (V108) Notlaufstatus Servo Motor (V108) Position Group 014: Left Chest Vent Control Motor (V110) Servo Motor (V110) Actual Servo Motor (V110) Specified Lerned Pos. (V110) Closed Lerned Pos. (V110) Open Group 015: Left Chest Vent Control Motor (V110) Servo Motor (V110) Actuation Servo Motor (V110) Operating Status Servo Motor (V110) Notlaufstatus Servo Motor (V110) Position Group 016: Right Chest Vent Control Motor (V111) Servo Motor (V111) Actual Servo Motor (V111) Specified Lerned Pos. (V111) Closed Lerned Pos. (V111) Open Group 017: Right Chest Vent Control Motor (V111) Servo Motor (V111) Actuation Servo Motor (V111) Operating Status Servo Motor (V111) Notlaufstatus Servo Motor (V111) Position Group 018: Left Temperature Flap Control Motor (V158) Servo Motor (V158) Actual Servo Motor (V158) Specified Lerned Pos. (V158) Closed Lerned Pos. (V158) Open Group 019: Left Temperature Flap Control Motor (V158) Servo Motor (V158) Actuation Servo Motor (V158) Operating Status Servo Motor (V158) Notlaufstatus Servo Motor (V158) Position Group 020: Right Temperature Flap Control Motor (V159) Servo Motor (V159) Actual Servo Motor (V159) Specified Lerned Pos. (V159) Closed Lerned Pos. (V159) Open Group 021: Right Temperature Flap Control Motor (V159) Servo Motor (V159) Actuation Servo Motor (V159) Operating Status Servo Motor (V159) Notlaufstatus Servo Motor (V159) Position Group 022: Rear Temperature Flap Control Motor (V137) Servo Motor (V137) Actual Servo Motor (V137) Specified Lerned Pos. (V137) Closed Lerned Pos. (V137) Open Group 023: Rear Temperature Flap Control Motor (V137) Servo Motor (V137) Actuation Servo Motor (V137) Operating Status Servo Motor (V137) Notlaufstatus Servo Motor (V137) Position Group 032: Power Supply Voltage Output (5V) Voltage Output (12V) Temp. Selection Rear (G538) Current Consumpt. Servo Motors Group 033 Remaining Time Basic Setting Group 034: Temperatures I Outlet Temp. Dashb. Left (G385) Outlet Temp. Dashb. Right (G386) Outlet Temp. Footw. Left (G261) Outlet Temp. Footw. Right (G262) Group 035: Temperatures II Outlet Temp. Evaporator (G263) Temperature Ambient (G17) Temperature 15:08:11 Group 036: Temperaturfühler/Gebläse Schalttafel Dash Panel (G56) Temperature Blower (V42) Temp. Sensor Coolant Temperature (CAN) Idle Speed Increase Group 037: Vehicle Status Engine Speed Vehicle Speed Compressor Torque Status Compressor Torque Group 038: Seat Ventilation && Voltages Status Driver Seat Ventilation Status Passenger Seat Ventilation Voltage via CAN (Terminal 58d) Voltage via CAN (Terminal 58s) Group 039 Blower Request (V7/V177) Air Quality Sensor (G238) Fresh/Recirculated Air Request Group 041: Photo Sensor for Sunlight Penetration (G107) Sensor (G107) Left Side Sensor (G107) Left Side Sensor (G107) Right Side Sensor (G107) Right Side Group 042: Terminals && Voltage Status (CAN) Terminal 15 Status (CAN) Terminal 75/X Voltage (Terminal 30) Group 043 Standing Time Engine/Ignition Windshield Wiper Operating Status Group 044: Seat Heating/Venting I (Front Left) Seat Heating Stage Left Output Reduct. Seat Heat. Left Seat Venting Stage Left Group 045: Seat Heating/Venting I (Front Right) Seat Heating Stage Right Output Reduct. Seat Heat. Right Seat Venting Stage Right Group 046 Rear Window Heat. (Z1) Actuation Seat Occupation Passenger (Belt Buckle) Seat Occupation Passenger (Mat) Group 047: Additional Heater (Z35) Additional Heater Actuation (Z35) Group 048: Auxiliary Heating/Ventilation I Aux. Heat./Vent. ON-Signal Coolant Temp. Auxiliary Heating Add. Air Heating Request Signal Add. Air Heating Deactivation Group 049: Auxiliary Heating/Ventilation II Aux. Heat./Vent. ON-Signal Aux. Heat./Vent. Request Max. Remaining Aux.Heat. ON-Time Group 050 Clock Temperature Temperature Group 052: Personalisation (Keys) Key (Ignition) Count Key Condition Group 053 Electrical Shut-Off Generator Load Status Shut-Off Blower Speed Request Group 054: Multi Media Interface (MMI) Display MMI-Display Request MMI-Anzeige Feedback Group 055: Exterior Mirror Heating Mirror Heating Left/Right (Z4/Z5) Group 056: Refrigerant Refrigerant Pressure (G395) Refrigerant Signal Group 057: Refrigerant High Pressure Shut-Off Counter Group 058: Air Quality Sensor (G238) Air Quality Sensor (G238) Air Quality Sensitivity (G238) NOx-Ratio Air Quality (G238) CO-Ratio Air Quality (G238) Group 059: Sensor for Air Humidity (G355) Dew Point (Calculated) Relative Humidity Windshield Reference Temperature (G355) Windshield Temperature Group 060 Switch (F4) Back-Up Lights Unit for Temperature Display Group 065: Fresh Air Blower Control Unit (J126) Air Blower int. Temp. (J126) Air Blower (J126) Status Group 066: Fresh Air Blower (V2) Air Blower (V2) Current (spec.) Air Blower (V2) Voltage (act.) Air Blower (V2) Voltage (spec.) Group 076: Anz.-/Bedieneinheit Tasten && Dreh-/Drucksteller Anz.-/Bedieneinheit Tasten 1 Anz.-/Bedieneinheit Tasten 2 Dreh-/Drucksteller links Position Dreh-/Drucksteller rechts Position Group 078: Sollausblastemperaturen bzw. Temperaturkennlinien Temperatur- kennlinie links Temperatur- kennlinie rechts Ausblastemp. links (Soll) Ausblastemp. rechts (Soll) Group 079: Absperrventil für Kühlmittel (N297 ODER N422) Absperrventil Kühlmittel Absperrventil Fehlerzähler Absperrventil Anforderung Spannung/Stellm. Fehlerzähler Group 080 (oops, missing that one from my log capture) Group 081: Betriebsdaten Betriebzeit Kompressor Umschaltzähler AC/ECON Anz. Anford. Umluftbetrieb Anz. Anford. Umluftbetrieb Group 082 Fehlerspeicher Löschungen Einschaltzähler STH>KLIMA Einschaltzähler KLIMA>STH Beschlagzähler Taupunkt/Frontsch. Group 087: Additional Information for Basic Setting Interruption (MVB 003) Shut-Off Reason (at Interrupt.) Engine Speed (at Interrupt.) Refr. Pressure (at Interrupt.) Interrupt. Reas. Status Group 087: Additional Information for Basic Setting Interruption (MVB 003) Shut-Off Reason (at Interrupt.) Engine Speed (at Interrupt.) Refr. Pressure (at Interrupt.) Interrupt. Reas. Status Group 088: Additional Information for Basic Setting Interruptio (MVB 001) Basic Setting Enabling Abbruchort Grundeinstellung Abbruchursache Grundeinstellung Stany sprężarki: - 0 = Sprężarka WŁĄCZONA - 1 = Sprężarka WYŁĄCZONE: Zbyt wysokie ciśnienie czynnika chłodniczego (> 32 bar) - 2 = kompresor OFF: Podstawowe ustawienie nie zostało wykonane - 3 = Kompresor WYŁĄCZONY: Zbyt niskie ciśnienie czynnika chłodniczego (< 2,0 bara) - 5 = Wyłączony kompresor: Wykrywanie rozruchu silnika - 6 = Wyłączony kompresor: Tryb ECON aktywny - 7 = Wyłączony kompresor: System A/C / WENTYLATOR WYŁ. - 8 = Sprężarka WYŁĄCZONA: Temperatura zewnętrzna za niska (< 3,0 °C) - 10 = Wyłączony kompresor: Zbyt niskie napięcie systemu pojazdu (< 10,1 V) - 11 = Sprężarka WYŁĄCZONA: Temperatura silnika jest zbyt wysoka (> 118 °C) - 12 = Wyłączenie sprężarki: Wyłączenie wymagane przez sterowanie silnikiem - 13 = Sprężarka WYŁĄCZONE: Napięcie układu pojazdu jest zbyt wysokie (> 17 V) - 14 = Sprężarka WYŁĄCZONY: Temperatura parownika jest zbyt niska - 16 = Sprężarka WYŁĄCZA: Wadliwa aktywacji sprężarki - 17 = Sprężarka WYŁĄCZNA: Brak lub nieprawdopodobny czujnik ciśnienia sygnału - 18 = Wyłączenie sprężarki: Wyłączanie prędkości pojazdu - 19 = Wyłączenie sprężarki: Wyłączenie wymagane przez Central Electronics Control (Zarządzanie Obciążeniem)
  14. Musisz wgrać oryginalny wsad z tego licznika i żaden inny , inaczej zawsze bedzie def error. Te liczniki od rocznika modelowego 2002 sa szyfrowane i dlatego nie mozna kopiować wsadów. A tym bardziej mieszać 2001 z późniejszymi (inna struktura wsadu ) Może ktoś już grzebał cos we wsadzie, mozna spróbować ręcznie przepisać immo ale to potrzebny sprzęt - jak chcesz możesz mi ten nowy zegar podesłać i wsad ze starego i powinno się udać ogarnąć.
  15. Fura wczoraj odjechała na mazury,więc temat do zamkniecia 🥲 Snapchat-190971249.mp4
  16. Znalazłem na Angielskim forum orginalny wsad z tego licznika niestety dalej po wgraniu swieci DEF i ERROR obawiam się że ten zegar może być jakiś uwalony gdyż na starym wsadzie(tak jak zakupiłem) w VCDS blok Zestaw Wskaźników przy logowaniu pokazuje mi w tabeli extras Vin a na koncu jakieś dziwne znaki..Najgorsze jest że nie moge wpisać żadnego Pinu aby zrobić adaptacje bo co chwile rozłącza mi komunikacje.Sprawdziłem na moim orginalnym liczniku nie ma takiego problemu.
  17. Nie możesz podmienić bo różnią się od siebie zestawem danych. Poza tym są to sterowniki do świateł mijania oraz drogowych. Elektronika do dziennych i kierunkowskazów znajduje się wewnątrz lampy i jest niewymienna.
  18. Teraz podsumowując: - dla diagnostyki mogę podmienić kontrolery lampy przedniej prawej z lewą, prawda? - jak zrozumiałem nie powinno to wymagać żadnych adaptacji (to chcę potwierdzić) Plus: - gdzie mogę sprawdzić jaką specyfikację ma kontroler lampy (SW: 4K0 941 591 BD HW: 4K0 941 591 B ) - jak mogę sprawdzić, do której magistrali CAN jest on podłączony(chcę wiedzieć czy jest na tej samej magistrali, na której są kontrolery, które zgłaszają fake'owe błędy)?
  19. Nie działa - log na postoju (nie logowałem gr. 34 bo tam stale bez zmian - 4 wskazania temp. adekwatne do tego, co wewnątrz) VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Włączyła się - ruch miejski VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Przy upale interwał między włączy się/wyłączy się jest dużo krótszy niż, gdy jadę wieczorem. Przy upale wyłącza się po 5-6 min i po podobnym czasię włącza się. Kontrolka AC cały czas zapalona. Jedyne co zaobserwowałem to zależność działa/nie działa od temp w gr. 35.
  20. Pawel163

    Zakup b6

    Chciałbym prosić o pomoc w zakupie „nowego” Audi, czy mógłby ktoś rzucić okiem na podany niżej link z ogłoszeniem? Jakieś rady, opinie o aucie? Nie mogę wkleić linku z ogłoszeniem więc rzucam screena z id ogłoszenia
  21. Wrzuć pełny auto-scan a nie zdjęcia.
  22. Nie ma sensu instalować layout z RS4 do Diesla, gdyż obroty nie będą się zgadzały. RS4 ma obrotomierz do 8000 rpm, a Diesel do 6000. W przeciwieństwie do S4, RS4 mają tylko silniki benzynowe. S4 wychodziły na początku produkcji benzynowe i zostały później zastąpione jednostkami Diesla, datego layout S4 występują zarówno w wersji do 6000 rpm jak i 8000rpm. Pierwsze wersje VC mają za stary soft aby obsłużyć layout S4 w wersji Diesla, dlatego należy go podnieść przynajmniej do wersji 0300, w przeciwnym razie obrotomierz będzie także do 8000 rpm. Aktualizację wersji softu VC opisałem w poniższym linku. https://a4-klub.pl/topic/479351-aktualizacja-virtual-cockpit-w-a4-b9/#comment-5636909
  23. Witam wszystkich użytkowników, jestem tu nowy i proszę o wybaczenie jeśli coś napiszę to gdzie nie trzeba 😉
  24. Oficjalnym dystrybutorem VCDS na terenie PL jest Adako i tylko u niego możesz kupić oryginał. Wszystko inne to klony za 1/10 ceny.
  25. Myślę że na felgę szerokości 8,5 nie będzie źle, jak teraz jest prawie równo z budą to wtedy myślę wrzucić dystans z kołnierzem jak się uda i powinno być lepiej że spasem
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...