Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. Dzień dobry, Dziś wracając do domu, poczułem jak nagle auto zaczeło lekko szarpać, i nagle wystąpiły błędy na komputerze i nie dało się nic zrobić, uruchamiał się i się dusił a później znów normalnie. Odczekałem 20-30 minut i uruchomiłem ponownie, i się udało pojechać 200 metrów bez błędów i bez szarpania i po 200 metrach znów wywaliło wszystkie błędy. Chciałem go scholować pod dom, ale automatycznie ręczny się załączał i zmuszony byłem takim pałąkiem czerwonym z bagażnika przestawić skrzynię na tryb neutral. Tylko teraz mam wiele problemów: - Nie mogę wyjąć tego czerwonego pałąka, próbowałem go w lewo przekręcić i odciągnąć do góry (bo jak go załączałem to przekręcałem w lewo jak na filmiku było i wcisnąłem w dół, bo odbijał) i teraz tak jest i ani nie drgnie. - Auto raz normalnie odpala, a raz się dusi i kręci i kręci ten rozrusznik. Najgorsze jest to, że nie mogłem auta zablokować z pilota, mimo że ręczny był zaciągnięty, bo wyskakiwał błąd, że musi być wrzucony bieg na P, ale nie mogę wrzucić biegu na P bo są błędy + ten pałąk utknął. Więc awaryjnie zamknąłem auto poprzez otworzenie szyby kierowcy, włączenie blokady drzwi od środka przyciskiem, po czym przytrzymałem przycisk od alarmu i blokady pare sekund, aż się okna domkną, w srodku wszystko pogasiło się po jakiejś chwili, mam nadzieje że aku nie zdechnie, bo bagażnik nie ma otwarcia z kluczyka fizycznego, tylko elektronicznie, a złożenie foteli i podpięcie aku to będzie koszmar. Do domu wóciłem niestety lawetą, musiałem też przed lawetą odłączyć aku, bo ręczny był zaciągnięty na amen i nie dało się go na lawetę wciągnąć. Poniżej załączam filmik co się dzieje, czy ktoś wie coś co się mogło stać, albo coś doradzić jak wyjąć ten pałąk, abym mógł normalnie auto z kluczyka zamknąć? Pozdrawiam i z góry dziękuję, mistrzowskie forum i masa ekspertów IMG_0977.mp4
  3. 8E0 260 805 AF 8E0 820 193 P 8E0 820 177 A 8E0 260 403 D
  4. Ślizg zderzaka B5 lift Zobacz ogłoszenie Kupię ślizg zderzaka przedniego prawy do polifta Użytkownik vitil Data 05/02/24 Cena Kategoria A4 B5  
  5. vitil

    Ślizg zderzaka B5 lift

    Pozostały czas: 29 dni i 20 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Kupię ślizg zderzaka przedniego prawy do polifta

    Do ustalenia

  6. Janusz masz rację przyznaję Ci masz rację masz rację już nie będe dyskutował z Tobą nie czytasz o czym był temat ja ze swojej strony przepraszam autora posta ale on Ralf76 ma rację silnik zawsze się może popsuć i zatrzeć bez względu na ołówek w pompie bo on ten ołówek miał zły i go widział i on nie wytrzymał z nim 170 tyś km więc go zmienił 🤣
  7. spotyfi poprzez wefa jak na foto W ori konfiguracji mialem 1 din audi concert,bez navi. Potem zmienilem na 1 din pionka a teraz na rnse.
  8. Hallo tu ziemia udowadniasz jakieś tezy pytam się Ciebię lepiej samochód po lifcie kupić gdzie ta wada jest wyeliminowana nie występuję wadliwego ołówka czy przed liftem gdzie ten problem jest ??? odpowiedz sobie sam na to pytanie bo autor pytał jaki silnik wybrać więc mu napisałem że zawsze lepiej po lifta kupować !!! Bo zawsze są pewnę wady wyeliminowane 😜 w jednym i drugim przypadku problem z pompą może wystąpić - kwestia czasu, więc kończę dyskusje bo styl w którym piszesz jest nie do zaakceptowania (nie będę pisał w takim samym stylu), zawsze nowsze auto teoretycznie lepsze ale po pewnych udokumentowanych serwisach różnie bywa - kupuj na co Cię stać i miej świadomość napraw
  9. W jaki sposób słyszysz spotyfiy i yt na rnse?? Poszukaj gdzieś mój temat w dziale warsztat na temat przejścia z cullmana na moduł bt - opisałem tam sposób podłączenia modułu bt do radia 1din, ale w rns piny są opisane podobnie. - sądzę że pomoże ci to w znalezieniu rozwiązania Jeszcze jedno pytanie, miałeś może nawigacje BNS (mała nawigacja w zegarach)?
  10. Gdybyś miał silitat w zbiorniczku musiałaby na zbiorniczku widnieć informacja o tym.
  11. Witam. Właśnie rozglądam się za samochodem z grupy VAG 1.8tsi 180km cjsa/cjsc. Silnik jest na łańcuchu rozrządu i tu moje pytanie. Czy w trójkącie Rzeszów-Tyczyn-Łańcut lub okolicach jest jakiś ogarnięty warsztat, który zrobi dobrze wymianę rozrządu, żeby nie schrzanić silnika? Możecie jakieś polecić?
  12. Hallo tu ziemia udowadniasz jakieś tezy pytam się Ciebię lepiej samochód po lifcie kupić gdzie ta wada jest wyeliminowana nie występuję wadliwego ołówka czy przed liftem gdzie ten problem jest ??? odpowiedz sobie sam na to pytanie bo autor pytał jaki silnik wybrać więc mu napisałem że zawsze lepiej po lifta kupować !!! Bo zawsze są pewnę wady wyeliminowane 😜
  13. Witam od dłuższego czasu posiadam taki problem trzęsie autem przy ruszaniu na wyższych biegach jest ok sprzęgło z dwumasem ma przejechane 30tys co to może być . Na necie znalazłem że to może być pompa sprzęgła nic z niej nie cieknie chodzi moim zdaniem normalnie . Co to może być?
  14. Powiem tak... Rozmawialem z kumatym kolesiem z audi.. sylikat byl owszem i u mnie jest. Na zbiorniczku jest napisane G13 a z tym plynem wymagany jest wklad sylikatu. Ale w polowie 2018 roku zmieniono w grupie vag i sylikatu juz nie ma stosuje sie plyn g12 evo . Zamowilem nowy zbiorniczek plynu chlodzacego po moim numerze vin i przyszedl bez sylikatu. . Temat uwazam za zamkniety.
  15. Dzwiek.muzyke slysze,Spotyfi,yt dziala. Moge dzwonic i rozmowca mnie slyszy,ja jego nie. Ta wiazka na bank jest ori poniweaz mam cala wiazke z b7 i tam tez jest wlasnie taka.Jest to jakby kncentryk z podwojnym ekranowaniem i jest wpieta w gniazdo 54 pinowe w modul bluetotch pod siedzeniem. A z drugiej strony konczy się wlasnie w okolicach radia na czarnej wtyczce 12 pinowej. Ja ja mam obcieta przez fachowca co mi kiedys radio montowal jak zmieniałem koncert na pioniera. Byłem u goscia z rnse i mi to podpinal.mowil ze niepotrzebnie pocieta ta instalacja. Mowi ze na bank to jest ten obcięty przewod.Jak go połączyć?Na foto widac laczznie „wtyczek radia” z wtyczka 54 pin modulu pod fotelem.Ale jak widac z tego modulu wyjscia sa od 1 do 16 wyciagniete i Ida do radia a fizycznie to w ori wiazce z b7 ida do radia przewody z pinow od 38-54. Na drugim foto wtyczka co wchodzi pod fotel
  16. A co z tą Audi jest nie tak?? Naprawy za przytoczone kwoty to żadne naprawy.
  17. nie zrozumielismy sie:) wlasnie ta moja stara tak dziala. Nowa dopiero idzie i pewnie bedzie w poniedzialek lub wtorek. Dam znac jak zamontuje czy to cos pomoglo czy nie. Klucz ten z chin do amortyzatorow zeby odboje wymienic tez pewnie wtedy przyjdzie i moze uda mi sie samemu to wymienic. Odboje juz mam.
  18. Przewody nie wyglądają na Ori, są w jakimś oplocie - jak zakładałem u siebie rnse to z takim kablem się nie spotkałem - przechodziłem z 1 din na rnse. Pokaż lepiej jakie obecnie masz wpięte przewody i w jakie piny w rnse
  19. Widzę, że wrzucenie auto-scanu było przeszkodą nie do przeskoczenia i lepiej było nie wiem jak długo kombinować i grzebać w kodowaniach.
  20. Muskel1

    Kodowanie

    Jak nie masz starego auto-scanu to nigdzie nie znajdziesz jakie było kodowanie. Jedynie ASO albo ktoś z ODISem i dostępem online z uprawnieniami GeKo może przywrócić fabryczne kodowania, a że masz auto z USA to i takie będą kodowania i parametry.
  21. Odgrzewam kotleta chce założyć do swojego passata B5 fl większe hamulce i potrzebuje pomocy oraz informacji czy do moich zwrotnic na których są obecnie tarcze 312mm da radę założyć większe hamulce np. 320mm wrazie co od jakiego audi musiał bym poszukiwać zwrotnic ?? Chętnie bym chciał aby Dev odezwał się i doradził na Priv
  22. Gdzie wpiac widoczne przewody z ktorych obcieto wtyczke przy zmianie 1din ori na pionner 1din. Teraz kupilem i wlozylem rnse i nie slysze w glosnikach rozmowcy.
  23. reniu12

    Kodowanie

    Część mam pytanko w sprawie kodowania długiego odpowiednich sterowników skąd mogę ściągnąć jakie orginalne miało auto kodowanie lub gdzie się udać żeby mi podali a może ktoś z forumowiczów ma taki dostep
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...