Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakby zmulony BEX. Jakie logi wykonać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam wrażenie, że mój BEX jak na 190km to trochę słabo się zbiera.. szczególnie powyżej 3.500 tysiąca obrotów..

Jakie grupy z logów dynamicznych wykonać, żebyście mogli rzucić okiem? Logi robić na klimatyzacji czy bez?

Żadnych błędów komputer nie pokazuje po podpięciu pod Vaga.

Opublikowano

002+033+032

003+020

115+118

Opublikowano

Dzięki śliczne.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

002+003

011+020

115+118

032+033

Zaczynasz od 1500obr/min z gazem w podlodze do ociecia. Logi robisz na 3cim biegu.

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Byłbym wdzieczny za analize :)

A4 B6 Avant 1.8T BEX

Paliwko: 95 PB

Klimatyzacja: ON

Temperatura powietrza: 28 stopni

http://vaglog.pl/log_228623.html

http://vaglog.pl/log_228624.html

http://vaglog.pl/log_228625.html

http://vaglog.pl/log_228626.html

http://vaglog.pl/log_228627.html

Edytowane przez sambo
Opublikowano

Zacząłbym od podmiany przepływki jesli dolot szczelny.

Opublikowano

W logach coś nie tak?

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Przepływomierz pokazuje za mało. w bex powinno byc 160g/s masy powietrza a u ciebie jest duuuuzo mniej. Poza tym na kanale 020 cofa Ci zapłon. Generalnie to przyjrzałbym się katalizatorowi. Miałem podobną sytuację. Boost masz a przepływu brak. Wydaje mi się ze silnik nie może się wypierdzieć. Wstawienie downpipe'a rozwiąże problem. Lub jeśli wolisz to musisz wyposazyc się w nowego kata.

Najlepiej jakbyś miał od kogoś pozyczyc przepływke i sprawdzic. Najlepiej ori bosha. Jeśli nie pomoże to idź w kierunku kata.

Edytowane przez kapitan_chaos
Opublikowano (edytowane)

Dziekuje Ci :)

Czasem pojawia sie błąd: 16795 secondary air injection system

Incorret flow detected - intermittent

Obroty na wolnym są idealne.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Opublikowano

Jeśli byłoby tak że wstawisz downpipa zamiast kata to potem warto zgłosić się na korektę softu. wywalasz sai i drugą sonde zebyś checka nie miał. spokój na wieki wiekow. juz tam nie zajrzysz ;-) Ogólnie to nie jest kolorowo bo komputer mocno cofa zapłony. Wartosci na kanale 020 są duze, ecu broni się jak może zeby spalania stukowego nie było. sai jest chyba po to żeby szybciej rozgrzac katalizator. jesli go nie bedzie to sai tez ci nie potrzebne.


a wymieniałeś świece po zakupie auta?? jakie masz wstawione??

Opublikowano

Świece są jak nowe z tego co pamietam to NGK. Może to kwestia cewek? Może łapie sie na wymianę w ASO.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

Jak ogarniesz temat z przepływką cofanie powinno się zmniejszyć.

Opublikowano

Dzięki Panowie. Postaram sie jak najszybciej ogarnąć temat

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Przepływka zamówiona. Dzis pojawił sie dziwny objaw podczas przyspieszania cos jakby chrobocze pod maska.. Na jałowym spokój.. Po otwarciu maski jest bardzo gorąco a katalizator aż strzela.. Może stachu86 ma racje i to wina kata..

Szybkie pytanko, jakbym usunął kata i stawił dp podłączył sondę z kata do dp to można jeździć czy trzeba odrazu jechać na korektę programu?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

DP ma domyślnie zrobione otwory pod sondy. Chyba że jakaś licha wersja. Obie wkrecasz do DP. Najważniejsza jest pierwsza bo ona koryguje skład mieszanki. A druga to po wywaleniu kata bedzie zgłaszać blad. Tym sie nie przejmuj. Też tak miałem, z katalizatora az kipiało. Po wstawieniu DP mozna jeździć, nawet trzeba :-P blad drugiej sondy usuniesz sobie w wolnej chwili, w sensie wywalisz ją z softu. Błąd drugiej sondy nie wpływa na prace silnika.

Po wstawieniu DP warto wykasować bledy VAGIEM nawet jak ich nie ma. ECU zacznie się uczyć od nowa.


http://allegro.pl/downpipe-katalizator-1-8t-a4-b5-b6-b7-a6-c5-passat-i5591030838.html

http://allegro.pl/downpipe-audi-a4-a6-vw-passat-1-6-1-8t-2-0-i5597290355.html


BTW BEXy lubia miec zapchanego kata. Nie jest to pierwszy przypadek ;-) Jak go odkorkujesz to nawet daje rade te 190 kunia :-D

Opublikowano (edytowane)

Dziękuje Ci za wyczerpującą odpowiedz! Czyli jak bede kupować dp to z dwoma otworami na sondy.Masz u mnie duże piwo jakbyśmy sie spotkali na jakimś zlocie ;)



Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Logi po wymianie przepływki:

http://vaglog.pl/log_229122.html

jak widać przeplyw sie polepszył :D , ale zapłony wygladają o wiele gorzej :(

Edytowane przez sambo
Opublikowano

no tak szczerze to nie jest za kolorowo na 020. jakim paliwem zalany?? 95 czy 98??


Jeśli masz możliwosc to pozycz sobie od kogoś ze 2 cewki na podmiane i zrob logi 020. Kat sie chyba prosi o usunięcie...


nie wiem czy wynik bedzie miarodajny przy zapchanym katalizatorze ale mozna by sprawdzić ciśnienie na cylindrach bo cos kojarze taki przypadek. a turbina bardzo Ci sie grzeje?? swieci sie porzadnie po pałowaniu??

Opublikowano (edytowane)

Paliwko to samo co ostatnio pb 95.

Cewki wymieniane 4 lata temu.

Świece dzis zamówiłem, jutro zamontuje i zobaczymy.

Turbo nie zauważyłem.. Jedynie katalizator strzela podczas palowania i po nim.

Jeżeli chodzi o paliwo 95/98 to czy w audi automatycznie sie przestawiają zapłonu czy może czeka cos robic w VAG ?

Dopale resztę wahy i jutro zatankuje jakiegoś vpowera.

Tutaj jeszcze dzisiejsze logi turbo:

http://vaglog.pl/log_229123.html

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Opublikowano

co do tego strzelania to nie spinaj sie, ja nie mam kata a i tak strzela :-D takie cykanie dokładnie. v power to chwyt marketingowy, to jest 95 z dodatkami. zalej 98 z bp czy jakiejs zaufajnej stacji i się zobaczy. zobacz na wlewie co masz lać. w upalne dni lepiej jest zalac 98 odmula troche auto. no i na 020 tez powinno cofnac troche.

Opublikowano (edytowane)

Cykanie to pikus ;)

Szczerze to myślałem ze jak wymienię przepływke to zapłony sie polepsza a nie pogorszą :P

Na wlewie 95/98 ;)

Czekam na dp, do tego zamówiłem emulator sondy ;) może uda sie bez ingerencji w soft, pozbyć sie check'a ;)

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Edytowane przez sambo
Opublikowano

U mnie na wlewie jest 98. Lej dobre 98, żeby mieć pewność, ze to nie wina paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...