Skocz do zawartości

Ranking

  1. spenchjdx1

    spenchjdx1

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      6


  2. arkady1321

    arkady1321

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      341


  3. MAT1000

    MAT1000

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      910


  4. Wihajster

    Wihajster

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      6826


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/17/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam, Udalo mi sie w moim Audi Q5 na stale ustawic przyciski start@stop na off! Czyli przy odpaleniu auta mam zawsze wylaczona ta opcje.Jest tez mozliwosc wylaczenia na stale a wiec tak wchodzimy: modul 9 centralna elektryka. Wpisujemy security code (chyba wyswietla 20113), nastepnie adaptacje, kanal 34. od wartosci ktora tam jest odejmujemy 4 aby wylaczyc na stale system start/stop lub mozemy dodac 32 - zapamietuje stan czy ma byc wlaczony czy wylaczony.Dodatkowo mozemy do wartosci ktora tam jest dodac 64 to odwrocimy sposob swiecenia diody w przycisku.Ja mialem wartosc 28 i dodalem 32 czyli nowa wartosc to 60 i mam zapamietane na stale start@stop off! Dodam,ze mam soft 12.12.0 i zadnych bledow na VCDS mi nie pokazuje.
    1 punkt
  2. Witam wszystkich serdecznie Po baaaaardzo długich poszukiwaniach wreszcie jest, moje pierwsze auto i od razu takie jakie sobie wymarzyłem Jest to Audi A4 b7 2007r. w silniku 3.0 tdi w dość bogatym wyposażeniu. Autko jest od początku jego historii praktycznie znane na forum, było w rękach Patroxa, Sevesa oraz jeszcze kilku właścicieli po drodze i przyszła pora na mnie Linki do poprzednich tematów byłych właścicieli Z zewnątrz: -Pełny Sline -Grill RS4 -Bixy nieskrętne -Szary dyfuzor od S4 i zderzak S-line Wnętrze: -Pełny S-line -Pedały, uchwyt hamulca ręcznego oraz drążek zmiany biegów z RS4 -Kierownica multifunkcyjna TTS ścięta u dołu -Kamera cofania -Podsufitka obszyta czarną alcantarą -grzane siedzenia, tempomat, kolorowy FIS -audio concert 8 glośników, subwoofer oraz dodatkowe 2 tweety w przednich słupkach + wyciszone wszystkie drzwi, półka itp. Silnik: -ASB 233konie, obecnie 301,4KM i 574,7Nm -manual -quattro -bardzo duży intercooler -pełny robiony wydech z nierdzewki na wzór S4 -hamulce z przodu z Porsche Cayenne 345, z tyłu S4 300 Co do planów to na pewno chcę dopieścić ją pod każdym względem Na początek poszła wymiana żarówek drl oraz kilka ledów we wnętrzu. Auto porządnie wymyte i nawoskowane. Wymienione filtry i inne pierdoły Za jakiś czas wpadnie nowa kamerka cofania, polerka reflektorów i może soczewki z b8. Generalnie z auta jestem mega zadowolony, po przesiadce ze skody Octavii I no cóż, trochę inny poziom I to wyprzedzanie... ahh coś pięknego. Ciekaw jestem jak sobie quattro poradzi w zimę, ale to już niedługo się okażę... Jak macie jakieś pomysły co tu można jeszcze podziałać to piszcie Pozdro .pokazywarka-galeria { background: white; position: relative; padding: 9px; font-size: 13px; text-align: center; color: #333333 } .pokazywarka-sub, .pokazywarka-galeria { width: 560px; margin: auto } .pokazywarka-galeria div { border: 1px solid #999999; padding: 10px } .pokazywarka-galeria span { position: absolute; top: 0; left: 23px; background: white; padding: 2px 8px 2px 8px } .pokazywarka-galeria a img { margin: 3px; border: 2px solid white } .pokazywarka-galeria a:hover img { border: 2px solid #990000 } .pokazywarka-galeria p { margin: 0 } .pokazywarka-sub { text-align: left; height: 0 } .pokazywarka-sub a { position: relative; top: -15px; left: 430px; display: block; height: 11px; width: 110px; background: white } .pokazywarka-sub img { width: 93px; height: 5px; left: 8px; top: 3px; position: absolute } Galeria zdjęć (kliknij, aby powiększyć)
    1 punkt
  3. Jeśli zadowoli Cię wersja bez Sline, Q, za to w miare jakimś możliwym wyposażeniem i bez przygód to kupisz jak poszukasz Na forum znajdziesz oznaczenia silników, poszukaj
    1 punkt
  4. Witam.mam podobne problemy.wymontuj fajki od swiec.umyj je w benzynie ekstrakcyjnej.wybierz olej który zalega wokół swiec zaplonowych i umyj wszystko bez wykrecania swiec.najlepiej spreźonym powietrzem i sprawdz jak jest.mi pomaga.wymienilem dzis uszczelke pod kapą zaworów aby fajki nie "piły"oleju. Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  5. Poinformuj ich równie uprzejmie, że to właściciel pojazdu decyduje gdzie i kiedy naprawia swój samochód, a sam fakt, że dany warsztat podpisał umowę z likwidatorem szkody i należy do sieci partnerskiej ubezpieczyciela, nie tylko nie budzi zaufania, ale wręcz dyskwalifikuje jego rzetelność. Przyjęta stawka rbg jest o połowę zaniżona. Żaden szanujący się warsztat nie pracuje na stawce poniżej 100 zł brutto.
    1 punkt
  6. Coś ktoś grzebał a wtyczka na pewno od pompy. Jest dużo na forum o wywaleniu Sai . U ciebie ktoś tą pompę chyba tylko odłączył. Jak masz dostęp do kanału to kup jakiś zmywacz i z grubsza ogarnij
    1 punkt
  7. Jasne że można dolać tylko odpowiednią ilość. Poczytaj na opakowaniu.
    1 punkt
  8. Terminal 30 to śruba do której są podpięte przewody grube czerwone zasilające moduły i nie tylko Nie pisząc moduł mam na myśli moduł to takie coś z czym jest połączona taśma i jest za nią to taka rozciągnięta podkowa - moduł w plastikowej czarnej obudowie połączony gniazdem z kierą a właściwie z z kierą za pomocą taśmy Czujnik to dioda taka ciemna wysyłająca odpowiednie światło do odbiorników... Wystarczy że wyczyścisz całą optykę ewentualnie poprawisz luty nie potrzebujesz tego rozbierać na części pierwsze no i ważne aby później złożyć to poprawnie razem z taśmą.. Tak czujnik jest zamontowany na taśmie a właściwie w obudowie taśmy i JEST połączony z modułem kierownicy właśnie za pomocą taśmy (obracając kierą powinny zmieniać się na nim wartości więc jest też połączony z kierą nie bezpośrednio ale jest ... mniejsza o to.) Nie. Źle myślisz każda taśma ma czujnik skrętu a jak sprzedawca Ci ja dokłada to dobrze wrazie co będziesz mógł podmienić jeśli Twoja jest uwalona
    1 punkt
  9. Witam Panowie, Czy zacisk z A6 C7 podejdzie do a4 B8 2.0 TDI. Jest to podobno zacisk z A6 C7 pod tarcze 345 mm. Jeśli tak, to jaka tarcze oraz klocki do tego proponujecie? Cena 700 zł z prawie nowymi klockami EBC, intratna? Pozdrawiam wszystkich!
    1 punkt
  10. Jasne, że tak. Nietypowe zabezpieczenia są najlepsze, ale jak złodziej będzie miał zlecenie na takie auto, to poradzi sobie ze wszystkim. Po sąsiedzku, kolesie w biały dzień prawie wyprowadzili nowego Outlandera ze strzeżonego osiedla. Podjechali lawetą z naklejkami serwisu, ubrani byli w skafanderki serwisantów, mieli kwity z pieczątkami i pod pretekstem akcji serwisowej zapakowali brykę na lawetę. Ochroniarz sprawdził zlecenie, niby się wszystko zgadzało i gdyby nie niania, która zajmowała się dzieckiem właściciela, było by po samochodzie. Ochroniarz zatrzymał ich przy bramie i powiedział, że zaraz będzie właściciel. Kolesie wydygali i uciekli. Zostawili wszystko. Później okazało się, że laweta ma lewe papiery i była skradziona 2 tygodnie wcześniej.
    1 punkt
  11. Dokładnie największą bolączką są słabe pompki i turbo. Jak się chce coś więcej to najlepiej wymienić te obie rzeczy i zrobić FMIC. Ja mam wyjęty katalizator i wyłączony EGR (po uszczelnieniu zaczął puszczać w innym miejscu ) i po programie jest nie całe 140KM, ale auto dużo żywsze się zrobiło. Dalej w planach turbo, pompki, DP, fmic i wywalenie chłodnicy spalin.
    1 punkt
  12. witam, moge zaoferowac zamiane, org zawieszenie amory plus sprezyny. Ale my nie mamy zamiaru podnosić samochodu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...