Skocz do zawartości

Ranking

  1. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      7364


  2. Adam.S

    Adam.S

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      89


  3. maThew994

    maThew994

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      0


  4. Kowi87

    Kowi87

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      26028


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/22/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. jak w teamcie, mam uszczelke do wymiany pod glowica i szuakm porzadnego warsztatu, najlepiej okolice bielan zoliborz ktos cos poleci?
    1 punkt
  2. Nie wiem jaki numer ma przekaźnik pompy paliwa w AWX-ie ale to powinien być ten oznaczony na rysunku nr. 1.2 W celu sprawdzenia pompki lub awaryjnego jej podłączenia " na krótko " wyjmujesz bezpiecznik nr. 28 i do prawego gniazda tego bezpiecznika dajesz 12V z aku lub którejś z szyn zasilających "30"( oczywiście przez bezpiecznik 20A ). Rysunek masz try posty wyżej
    1 punkt
  3. Dobry temat rozpisałeś, dodam od siebie że dociskanie materiału najlepiej robić wałkiem gumowym. jak używacie grubszego materiału to polecam zrobić podszywanie tapicerki, będzie gwarantem że materiał nie odejdzie. Ja kładłem materiał tapicerski na siedzenia z podbitka 4mm, także formowanie było niemozliwe bez przeszycia
    1 punkt
  4. Wpłaca sie do Nowego Targu Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  5. CAR/SETUP/Display (dolny lewy pod "kołkiem ") i tyle
    1 punkt
  6. Jakaż znowu moc. Przy tej masie, to takie rozsądne minimum, żeby komfortowo się poruszać i bez większej spiny wyprzedzić jak się jedzie we 4 osoby (mówię o serii). 10 lat temu, to może było coś, a teraz na trasie podobne osiągi ma Leon 1,8. Chyba nie zauważyłeś postępu, bo teraz Kie i Meganki mają mocniejsze silniki.
    1 punkt
  7. ja sprawdzałem tu https://nemiga.com/pl/ i pokazało mi całe wyposażenie
    1 punkt
  8. Szacunek dla was za taką jazdę o kropelce autem z silnikiem 3.0 i taką mocą .
    1 punkt
  9. O wlasnie to by mi najbardziej pasowało. Tymczasem dzisiejzy post z Insta jadę Made My Day
    1 punkt
  10. Bezpiecznik nr. 28 zabezpiecza obwód pompki paliwa w zbiorniku . Jak włączysz stacyjkę na obydwóch jego końcach powinno się na kilka sekund pojawiać napięcie ok 12V , a w czasie pracy silnika powinno tam być cały czas . Jeżeli na żadnym styku bezpiecznika nr. 28 napięcie po włączeniu stacyjki się nie pojawia , to na 99 % uwalony przekaźnik załączający pompkę, znajdziesz go w obudowie ECU na podszybiu. Jak na lewym napięcie się pojawia a na prawym nie to bezpiecznik spalony. Tutaj masz rozpiskę bezpieczników : Jak chcesz sprawdzić działanie pompy paliwa w zbiorniku to daj zasilanie bezpośrednio z aku ( przez bezpiecznik 20A ) na prawy styk gniazda bezpiecznika nr. 28, uruchomisz w ten sposób pompkę na stałe, o ile jest oczywiście sprawna Tu masz rysunek gdzie podłączyć zasilanie :
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. A próbowałeś zwyczajnie zakręcić butlę i pojeździć na samej PB? Ja bym od tego zaczął żeby wykluczyć problem z lpg. Sprawdź czy będzie szarpać i będą błędy.
    1 punkt
  13. Witam. Ostatni nabyłem takie Audi A4 B7 z 2005r 1.9 TDI Zastanawiam się nad jakimiś 18" ładnymi i delikatnie przyciemnić szyby, narazie więcej nie chce zmieniać bo jestem za granicą, ale jak macie jakieś fajne pomysły to piszcie pozdrawiam
    1 punkt
  14. Co chłop nie wytrzymał presji :-) tak czy inaczej graty...ile czasu ostatecznie Trza czekać na odbiór??
    1 punkt
  15. Jakbym miał parę złociszy na zbyciu to zamiast topić kasę w nasze padła wolał bym sobie wyskoczyć na wycieczkę do Niemiec : https://en.rentluxecar.com/auto/nissan-gt-r-2 Sorry za OT.
    1 punkt
  16. Do tego zauwazalie wolniej się nagrzewa. Poki jest sprawny nie ma sensu. Mocy tez z tego nie będzie Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  17. jak się jeszcze waha to termostat na 99,99999999999 %
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...