Skocz do zawartości

Ranking

  1. hak64

    hak64

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      70


  2. kubuswujo

    kubuswujo

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      14


  3. BartoszBB

    BartoszBB

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      190


  4. Rafal1988Lodz

    Rafal1988Lodz

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      796


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/10/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
  2. Ty naprawdę jesteś mało ogarnięty -bez urazy-w 4 poście tego wątku kolega GreGoriO podaje Ci jak na tacy ostatnia pozycja 2 to właściwa skandynawska ŚWIECĄ PRZECIWMGIELNE 4 świecą światła mijania....jeśli mamy HIDy wtedy trzeba również zmienić kodowanie przedostatniej cyfry bo może powodować miganie ksenonu....(tak jest u mnie)
    1 punkt
  3. Sprawdz - zlooguj parametry pracy wtrysków na zimnym silniku i wklej najlepiej do tego tematu. Logi podczas odpalania grupa 13,18,23. Możliwe że układ się zapowietrza przez nieszczelność na oringach pompowtrysków co temperatury na minusie dodatkowo potęgują. Po drugie sprawdz ciśnienie na pompie tandemowej i pompce paliwa w baku. Coraz więcej problemów z odpalaniem BPW,AWX,AVF itd....
    1 punkt
  4. To jest poważna szkoda. Gdyby wycenić to według cen ASO, to wyjdzie ponad 7 tys. zł (tylny błotnik do wymiany i zderzak także /odstaje bo pewnie ułamał się zaczep albo ślizg/). Na oględziny pojazdu warto się więc umówić w warsztacie, gdzie będzie możliwość zdjęcia zderzaka. Z punku widzenia właściciela auta, wymiana błotnika nie jest korzystna, bo wiąże się z naruszeniem powłok antykorozyjnych sąsiadujących elementów. Jednak gdyby przyjąć w kalkulacji szkody naprawę błotnika, to wartość całej szkody wyniesie nieco ponad 3 tys. (zakładając wymianę zderzaka).
    1 punkt
  5. uniroyal rainsport 3 bedzie dobrym wyborem. Wzialbym ten komplet bo jest cena dobra.
    1 punkt
  6. Masz nieseryjne sprężyny, zapewne jakieś obniżające. Zapodaj podkladki z zawieszenia 1BD i podniesie Ci tył, poza tym szerokość opony 255 jest niefabryczna w tym modelu.
    1 punkt
  7. Wgrywanie Polskiego Menu/ Spolszczenia do Audi A4 B8, A5, A6 C6, A8, Q7 z systemem MMI HIGH 2G (5170) Na początku należy sprawdzić jaką mamy wersję MMI 2G czy 3G i czy potrzebna będzie aktualizacja, aby to zrobić wchodzimy w Menu CAR, a nastepnie wybrać Settings i dalej Version, i odczytać to co pisze w linijce SW. Dla MMI 2G jest to wartość w formacie: XX-XX XX.X.X XXXX Dla MMi 3G jest to wartość w formacie: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Jeśli masz MMI 3G to ten poradnik nie jest dla Ciebie. Gdy już wiesz, że jest to MMI 2G nalezy sprawdzić aktualną wersję oprogramowania. Robimy to odczytując 5, 6, 7 i 8 znak z linijki SW NP: SW: XX-XX 51.5.0 XXXX – wersja 5150 I teraz do przeprowadzenia spolszczenia potrzebna jest MINIUM wersja 5150 (A6), Dla Audi A5/A4 B8 pierwsze wgrywane oprogramowanie to 5170. Sprawdzamy jeszcze czy mamy uruchomioną funkcję Zielonego Menu przytrzymując CAR i SETUP kilka sekund, jesli nic nie wyskakuje należy uruchomić tą funkcje korzystając z VCDS lub VAG-COM. Ok, wiemy już że mamy MMI HIGH 2G, mamy uruchomione Zielone Menu i wersja oprogramowania w aucie to min 5150/5170. Potrzebne nam będzie: Prostownik - nie konieczny, ale lepiej dmuchać na zimne:] Czysta płytka CD - dobrej firmy ja użyłem HP, polecam także Verbatim TDK,Philips Odrobina czasu - jesli będziesz miał wszystko przygotowane spokojnie zmieścisz się w 20 min, sama aktualizacja PL Menu to ok 4-6 min!!! Ruszamy z Tym Koksem !!!!: 1. Wszystko jest więc na początku wypalamy na czystej, nowej, nieporysowanej, płytce to co znajduje się w folderze: "MMI A4 B8, A5, A6 C6, A8, Q7 POLSKA CZCIONKA" Czyli folder "MMI HI" i plik "Metainfo2". Wypalamy to OD RAZU NA PŁYTCE - NIE W JAKIMŚ FOLDERZE !!!!, przy wypalaniu ustawimy najmniejszą prędkość 16x i dajmy sprawdzenie danych po nagraniu (dla pewności, że wszystko się dobrze nagrało). 2. Płytke mamy wkładamy do pudełka i idziemy do samochodu. Podłączamy prostownik albo z przodu pod maską przy oknie mamy PLUS i łapiemy masę gdzieś na nadwoziu- śrubka, coś metalowego. Lub pod bagażnikiem znajduje się akumulator i prosto pod niego się podłanczamy. Wszystko to jest po to by nie było nagłych spadków napięcia podczas wgrywania SPOLSZCZENIA, mało prawdopodobne ale lepiej sie zabezpieczyć niż płakać. 3. Usuwamy z zmieniarki CD wszystkie płyty jakie mamy, można przytrzymać przycisk wyjęcia płyt to wyjdą wszystkie po kolei. Wkładamy TYLKO płytkę ze spolszczeniem na 1 miejsce. 4. Kluczyk dajmy na zapłon ale nie odpalamy i wyłączamy wszystkie podświetlenia i klimatyzacje (przycisk Off). Dajemy na Media i powinno nie wyświetlić nam żadnej płytki. 5. Wchodzimy w Zielone Menu przytrzymując CAR i SETUP kilka sekund. Klikamy pierwszy katalog MMI. 6. Klikamy znów w pierwszy podpunkt jaki wyskoczy. 7. Zaznaczamy SWDL manuell, SWDL ignore Region/VMC, Disable Eeprom Update. Tak jak na zdjęciach. Dla A6 bedą to:"SWupdate manuell" , "Region code ignorieren", "Disable eeprom update" 8. Wychodzimy z Zielonego Menu przyciskiem Return, (przyciskamy chyba 3 razy). ale nie więcej niż trzeba, !!!NIE RESTARTUJEMY MMI!!! 9. Wchodzimy w Czerwone Menu Serwisowe przyciskając i trzymając w takiej kolejności: SETUP + RETURN + CAR powinno wyglądać tak: jeśli wyskoczy coś takiego: Próbujemy jeszcze raz pamiętając o kolejności wciskania przycisków. 10. W Czerwonym Menu klikamy SWUpdate- lewy dolny róg. powinniśmy mieć coś takiego: 11. Klikamy na CD-ROM. Wyskakuje coś w stylu: "Reading meta info" ok 3-5 s. Po odczytaniu CD mamy takie coś: 12. Wchodzimy w "User-defined", w przypadku A6 będzie to "SWupadte manuell" Nasze menu wygląda mniej więcej tak: 13. Wchodzimy w MMI HI, może też pisać zamiast tego "MAIN UNIT". Mamy coś takiego: 14.Wchodzimy w "MMI (H43)". Mamy: 15. Zaznaczamy TYLKO "Application (5170>5150)" , "Bootloader" zostawiamy pusty. Dajemy dwa razy Return i zjeżdzamy na dół. (jak damy return na pierwszej od góry linice "N", powinno zamienić się na "S".) Ukazuje nam się: 16.Naciskamy długo wyczekiwane "Start download". i siedzimy spokojnie w Aucie czekając aż proces się skończy:] ok 4-6 min. Nie otwierając drzwi, nie włączając żadnych urządzeń itp. 17. Podczas Aktualizacji do PL Softu Mamy mniej więcej taki widok: po ok. 4 min cieszymy się takim widokiem:]: <lol> <radocha> <lol> 18. Nic nie dotykamy będą teraz uruchamiały się poszczególne "moduły". trwa to ok 2-3 min i wygląda tak: 19. Jak wszystko pójdzie ok wyskoczy Menu na dole którego będzie napis: "Restart MMI" , wciskamy go czekamy chwilę aż MMI się znów uruchomi iii.... <figielek> <figielek> ... już myślimy że się udało ale mamy dalej angielskie menu ;/. 20. Wchodzimy w menu CAR dalej w SETTINGS i LANGUAGE wybieramy : "POLSKI" z samego doła i cieszymy się OJCZYSTYM JĘZYKIEM:] 21. Pozostało tylko sprawdzić czy chodzą wszystkie funkcje typu multifunkcyjna kierowica itp. jeśli nie to trzeba wpisać wcześniej spisane wartości W VCDS w module 07 Control Head do: 07 Coding 10 Adaptacja sprawdzić, że wszystko gra:] 22. Z <lol> uśmiechem <lol> wyjść z Auta i zaaplikować sobie w nagrodę PIWKO ;] <hura> <brawo> <okok> <brawo> <hura> Szczególne podziękowania dla forumowiczów: wrclaguna , fabiano82, Przemcio, H4mm3R, Nyna, jedrekx, Piki, byciu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...