Skocz do zawartości

Ranking

  1. gecons

    gecons

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      28


  2. qlimazz

    qlimazz

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      73


  3. baton1125

    baton1125

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      24


  4. pksmlody

    pksmlody

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      153


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/02/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. hehe miałem ten sam problem i podobne perypetie z mechanikami przez dwa sezony zimowe, problem również rozwiązałem, sprzedałem france
    1 punkt
  2. A więc po wielu przygodach z mechanikami, lepszymi lub gorszymi, po dwóch mroźnych zimach, dwóch zmienionych akumulatorach i trzech kompletach świec udało się zdiagnozować problem. Z tego miejsca polecam mechanika który mi to ogarnął W DWA DNI (zaznaczam, dwa dni, nie dwie zimy). Maciej Kinalski Autoperformance z Piły. Postawiłem samochód w poniedziałek w środe miałem diagnozę, w czwartek odebrałem auto. Tą tajemniczą przyczyną problemu z którym walczyło wielu był kabel łączący? rozrusznik z aku, oplata on silnik wokół. W pewnym miejscu był on przyjarany, co widać na załączonych fotografiach. Życzę wam wszystkim braku problemów podobnych do mojego, oraz mechaników szybko i dobrze rozwiązujących tego typu problemy - czytaj fachowców.
    1 punkt
  3. Lotka jest doklejana A'la RS ale materiał jakiś laminat chyba słaby i widać fale dunaju na nim
    1 punkt
  4. Potwierdzam,że w separatorze zbierają się naprawdę niewielkie ilości oleju zmieszanego z wodą i spokojnie można "żyć" bez niego. Potwierdzam też,że przy dużych mrozach łatwo o jego zamarznięcie, czego dziś doświadczyłem Wydawało mi się,że naprawdę fajnie to porzeźbiłem i niema możliwości żeby zamarzło, ale przy tak niskich temperaturach skrapla się tam naprawdę sporo pary wodnej. Separator już wywaliłem i raczej nie będę do niego wracał. Mam nadzieję jedynie,że uszczelniacze przetrwały, przejechałem niewielki odcinek z niewielkimi obrotami, ale chmurka z wydechu była spora
    1 punkt
  5. To są 17 kolego, bodajże sline. Tutaj link do pierwszych, jakie znalazłem:https://www.olx.pl/oferta/kola-zimowe-audi-17-245-45-17-pirelli-nowe-CID5-IDrztaT.html#2b864a0354 Mam nadzieję, że pomogłem
    1 punkt
  6. Podpytaj go czy wyczyścił końcówki wtryskowe pompowtryskiwaczy szczotką drucianą , bo na forach tak zalecają Oczywiście nie wolno tego robić , bo potem są problemy z mocą i spalaniem , w zalezności co Ci odpowie to będziemy wiedzieli co robić dalej...
    1 punkt
  7. Aha, no i ten z allegro to przykład. Najlepiej kupuj ORI czujnik.
    1 punkt
  8. na stary material nic się nie przykleja musisz zedrzeć stary materiał pod nim jest gąbeczka która sparciała ją też trzeba zedrzeć całość pokryć klejem i przykleic nowy material na gąbce tak robił u mnie tapicer
    1 punkt
  9. jak juz piszecie o spalaniu to piszcie wlasnie cyz macie Q czy nie, jaka skrzynia i co wazne... jaki rozmiar i profil opon/kol mi po zmianie z 205 R16 na 225 R17 z ciezka felga spalanie wzroslo prawie o litr.
    1 punkt
  10. A ja tak czytam , patrze i nie wierze... Odpowietrzal te auta wogole ktos ? Bo juz nie raz slyszalem ze audi "Samo" sie odpowietrza. Szczegolnie na 90% problem z odpowietrzeniem ma kolega ktoremu na obrotach grzeje a na niskich nie.
    1 punkt
  11. które wycieraki w miarę dobre 1.http://moto.allegro.pl/item341412415_wycieraczki_bosch_twin_vw_passat_b5_audi_a4.html 2.http://moto.allegro.pl/item339754184_wycieraczki_valeo_mondeo_megane_xsara_a4_accord.html 3.http://moto.allegro.pl/item341389095_wycieraczki_valeo_53_spoiler_51cm_a4_mondeo_bmw.html 4.http://moto.allegro.pl/item343048793_wycieraczki_magneti_marelli_audi_a4_s4_vw_passat.html poproszę o sugestie
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...