Skocz do zawartości

Ranking

  1. JawoR36

    JawoR36

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      2497


  2. YoGi1984

    YoGi1984

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      257


  3. Gifix

    Gifix

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      98


  4. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/24/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Uważam, że nie po to ileś tam set mądrych ludzi na świecie myślało nad tym, jakie opony się do czego nadają najlepiej, żeby "Kowalski po zawodówie" wiedział lepiej co się sprawdzi w jego aucie Nie lubię prowizorek, kombinowania i innych takich. Nie chce mi się dyskutować na temat tego, że "ale panie toć Pan różnicy nie odczujesz", bo gdyby nie było różnicy, to by sobie tego nie wymyślili, a dwa, nie chcę się martwić jak np strzeli mi opona i uszkodzę rodzinkę jadącą z przeciwka czy czasem ubezpieczyciel nie podważy słuszności montażu opony 235 na 9" feldze itd i zamiast wypłacić im zdrowotne powie, że opona pękła ponieważ nie była przeznaczona do tego samochodu, bo wszystko jest dobrze póki jest dobrze. Słyszałem już o problemach z odszkodowaniami z powodu zbyt wąskiej opony (uszkodzenie felgi na drodze), swapie i innych przeróbek, które przy zwykłej szkodzie z OC nie mają znaczenia, ale jak dojdzie uszczerbek na zdrowiu czy życiu to wpada prokurator i nie pierdzieli się w tańcu. Ps. Większe opory toczenia to też lepsza przyczepność, a rozmawiać o którejś dziesiętnej litra na 100km różnicy w tych oponach właścicielom Audi myślę, że nie wypada
    3 punkty
  2. Hehe i teraz będziesz dokładnie wiedział kiedy gwiżdże pompuje turbo Tylko Karol, wiesz, że takie wycięcie kata powoduje spadek ciśnienia na wylocie z turbiny, co za tym idzie, możliwość puszczania oleju przez turbo ? ? ? Bo jest tam taki specjalny stalowy pierścień uszczelniający dociskany ciśnieniem spalin
    1 punkt
  3. Może być 5w30 ale wymiana co 15 tys max.
    1 punkt
  4. Niech szwagier bierze a Q się wyreza
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. 14700/FEB https://aparts.pl/partscatalogue/14700-febi-bilstein-pokrywa--oslona--korek-zbiornika,11-14700-0101-00056--14700~2FEB.aspx#
    1 punkt
  7. Jakby nie pracował na wszystkie gary to powinien też być błąd od wypadania zapłonu na vagu. Zakręć gaz na noc, wypal to co w przewodach i zobacz czy na samej pb będzie to samo. Czytałeś jak są robione programy w warsztatowni ale po logach na pb jest ok ?
    1 punkt
  8. Tak początkiem Maja byłem i pewnie przez to tyle tych mandatów bo to był weekend majowy więc sobie wszyscy zrobili łapankę... Przyszedł mandat z Czech jak jechałem do Chorwacji, mam nadzieję że chociaż z drogi powrotnej nie przyjdzie rzeźnia nigdy tylu mandatów nie dostałem. Next time na bank liść na rejestracje
    1 punkt
  9. Enigma Serwis, ul. Walerego Eljasza Radzikowskiego 155, tel. 888 799 666 , ja jak się dowiadywałem to wyciągnięcie pinów immo, przekładka licznika + adaptacje kluczyków 450zł. a pytałem kolo marca-kwietnia, mam jeszcze fachowca w Gaju, trochę tańszego ale musiałbym poszukać gdzieś kontaktu do niego, jak będziesz zainteresowany daj znać to poszukam:) ew.jak ci nie zależy zabardzo na czasie, to wyślij obydwa liczniki do kolegi Galetto, on ci powinien wysyłkowo wszystko ogarnąć
    1 punkt
  10. raczej nie immo, gdyby to był immo to byś za każdym razem odpalił auto na 3s. i by gasło, poza tym mrugała by kontrolka od immo na licznikach, szczelność dolotu masz sprawdzoną?
    1 punkt
  11. Żeby nie było nudy to coś dzisiaj ciekawego przyjechało ? Coś się podleje BPW ?
    1 punkt
  12. Hmmm, na tą chwilę nie mam pomysłu co to może być. Może ktoś inny coś podpowie.
    1 punkt
  13. Czyli to nie evap, sprawdź czujnik temperatury (ten 4-pinowy).
    1 punkt
  14. Nie pozostaje Ci nic innego jak sprawdzić samemu bo nikt Ci nie odpowie na to pytanie. Jest spora szansa że nie odpali.
    1 punkt
  15. Nie wiem na ile to będzie dokladny opis ale może pomogę. Każdy pojazd nie tylko audi ma dwa obiegi wody. Tzw "mały" obieg czyli na krotko silnik -nagrzewnica i ( tu sterowanie jest ręczne poprzez otwarcie ogrzewania lub nie). W zasadzie płyn może krążyć w nim od momenty uruchomienia silnika i jednoczesnego otwarcia ogrzewania . I drugi obieg "duży" silnik po drodze termostat chlodnica. I zasada jest taka,że tak długo jak silnik nie osiągcnie temperatury otwarcia termostatu woda krąży na małym obiegu i do pewnego stopnia studzi silnik .( w skrajnych warunkach mrozowych może to być jedyny czynnik chlodzący silnik) i w takiej sytuacji w razie nie osiągnięcia temperatury otwarcia ok.88 st. C chlodnica może pozostawać stale zimna.Dopiero po otwarciu termostatu plyn z silnika wyplywa na duży obieg chlodniczy i to wcale nie musi zimą oznaczać gorącej chlodnicy,ponieważ termostat może uchylać się minimalnie dla utrzymania temp.90st.C.w bloku silnika. I teraz najważniejsze . Zasłanianie chlodnicy kartonem na zimę jest żenująco śmieszne bo SPRAWNY termostat w zasadzie nie wymaga takiej INNOWACJI technicznej .Jak pisałem wcześniej chłodnica i tak może pozostawać zimna!!!!. A w upalne lato w korku jak gwałtownie rośnie temperatura to wyjściem awaryjnym jest otwrdzie ogrzewania na całą moc i poprzez nagrzewnice dostudzić silnik. Wiem trzeba otworzyc wszystkie okna bo i tak jest goraco. I teraz odpowiedź dlaczego slabo grzeje ? bo termostat jest uwalony i stale otwarty, puszcza płyn na duży obieg i nigdy silnik sie nie dogrzeje. Termostat to nic innego jak baaardzo nietypowy zaworek ktory otwiera sie i zamyka w zależności od temperatury. Rozumiem ,że dla wielu post ten jest infantylny ale może komuś sie przyda.
    1 punkt
  16. Ty masz jakieś zboczenie z tymi końcówkami jak nie 100 to 90 ale akurat 90 były by dobre
    1 punkt
  17. jak na czarną pupę to z dwururką [br]Dopisany: 02 Sierpień 2011, 22:03_________________________________________________dokładka jest lakierowana czy szare PVC? jak PVC to polecam do tego http://www.all4auto.pl/valetpro-dionysus-trim-glitz-500ml-przywraca-kolor-wyblaklym-plastikom-p-872.html
    1 punkt
  18. vagiem na biegu jałowym i przy 3k rpm
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...