Skocz do zawartości

Ranking

  1. wesz82

    wesz82

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      4698


  2. luki19862121

    luki19862121

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      702


  3. wrclaguna

    wrclaguna

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      18697


  4. tajesi1003

    tajesi1003

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      127


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/24/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak będziesz robić korektę softu to wrzuć te wtryski z bexa albo jakieś saabowskie, zwykle są tańsze, a tuner Ci wszystko ogarnie jak trzeba.
    1 punkt
  2. Szukaj innego mechanika. Koszt magla i pompy po regeneracji to ok 1 tys zl. Płyn max 80zl. To policzyć sobie ile on zarobi na Tobie przez ok 3h max pracy.. Magiel daj uzywke potem jak wyjdą cyrki zmienisz pompe. Tutaj magiel jest na pewno do roboty pilnuj plynu byś miał pełno zawsze. Masz innych mechaników w poblizu????
    1 punkt
  3. NAPISZ gdzie podpinasz PIN 2 kostki ADS do wtyki 16 MCE 09
    1 punkt
  4. Zawor odpowietrzania skrzyni korbowej wymienisz i zasysanie korka zniknie.
    1 punkt
  5. Najlepiej ori. Przy tak dużym wycieku rób jak najszybciej przekładnie bo nie obejrzysz się a litr płynu na kilku zakrętach dolejesz.
    1 punkt
  6. Kapie już z uszczelniaczy pewnie korozja się wdala. Jak chcesz kupić używke to szukaj z exeo lub regeneracja w 1000 razem z robocizną powinieneś się zamknąć. Pompy nie ruszaj bo pewnie jest sprawna tylko pilnuj płynu. Ten olej który lejesz nie nadaje się do wspomagania w audi.
    1 punkt
  7. Jak gość chce Cie skasować za robotę magla 2500 to zmień mechanika, kup używkę maglownice i po problemie
    1 punkt
  8. Musisz szukać wycieku. Czyli z pompy do magla i z powrotem. Jak nic nie znajdziesz to raczej cieknie w maglu tj na drazku czyli musisz zajrzeć pod oslony.
    1 punkt
  9. Witam ! Kilka słów wyjaśnienia. Zacznijmy od tego, jak działa system diagnozy. Użyję tu pewnych uproszczeń dla zrozumienia zagadnienia. W sterowniku auta, pod którym pracuje dany obwód (w tym przypadku tabllicy rej.) "zapisany" jest (uproszczenie) próg natężenia prądu, który musi zostać osiągnięty, aby informacja, podkreślam-informacja, nie błąd, bo błędem to nie jest (wiem, termin ten się utarł, wszyscy go używają) o uszkodzonej żarówce, nie została wyświetlona. Elementy led mają mniejsze zapotrzebowanie na energię, niż ma to miejsce w przypadku żarówki, którą zastępują. Zastosowanie zastępnika nie przystosowanego do systemu diagnozy spowoduje to, iż w obwodzie popłynie mniejsze natężenie prądu, niż to "zapisane" w sterowniku, co prowadzi do wyświetlenia info o uszkodzonej żarówce. Co zatem trzeba zrobić, aby zastępnik led nie powodował tego ? Trzeba zwiększyć natężenie prądu w obwodzie. W jaki sposób ? Poprzez dołożenie dodatkowego odbiornika prądu. Odbiornikiem tym jest rezystancja. Ilość miejsca w lampce wymusza niejako, zastosowanie tych elementów o dość małej (do potrzeb) mocy. Wynikiem przepływu prądu przez tą rezystancję jest emisja energii cieplnej. Emitowanego ciepła jest dużo.... Po za tym lampka ma konstrukcję zamkniętą z małymi otworami. Wspominane ciepło kumuluje się się w lampce. W przypadku modeli A4 B6, A4 B8 i innych Audi (np. A6 C6) + dalsze auta grupy VAG, zastępnik ten pracuje, dotykając granicy awaryjności - zależne od : -temperatury otoczenia -wyposażenia auta w światła do jazdy dziennej -długości pokonywanych odcinków z włączonym oświetleniem tablicy rej. w wyższych (lato) temperaturach otoczenia . Proponowane przeze mnie moduły ośw. tablicy rej. do aut o mniejszym progu natężenia (typu A4 B6/B8) działają znacznie dłużej (ze względu na emisję cieplną elementów dopasowujących) niż ich chińskie odpowiedniki - inna konstrukcja zamiennika, innego typu elementy rezystancyjne- niestety ich bezawaryjna praca zależna jest od aspektów wymienionych wyżej. Sterownik A4 B7 w porównaniu do aut wymienionych wyżej, wymaga wyższego progu natężenia prądu. Nieznacznie ale jednak. To skutkuje koniecznością zastosowania mniejszej rezystancji, to z kolei zwiększoną emisją cieplną. A ta już niestety nie jest do przyjęcia i powoduje uszkodzenie samego zastępnika, a w niektórych przypadkach uszkodzenia lampki. Nie mam już w ofercie tych modułów do modelu A4 B7 z przyczyn, które opisałem powyżej. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest tylko i wyłącznie zastosowanie zastępnika nieprzystosowanego (pozbawionego rezystancji dopasowującej) do systemu diagnozy i montażu dodatkowych rezystorów. Dwie sztuki rezystorów (obudowa typu radiator), o odpowiedniej wartości rezystancji i odpowiedniej mocy (co najmniej 15W), powinny być wpięte do każdego z dwóch obwodów lampek i zamontowane pod tapicerką pokrywy bagażnika, do jej metalowej konstrukcji, która odbierze od nich wydzielane ciepło. Oczywiście ciepła tego jest mniej niż w przypadku małych tego typu elementów zastosowanych w zastępnikach "plug&play", jednak ze względów bezpieczeństwa, montaż ich powinien być tak właśnie przeprowadzony. Koniecznie unikać sytuacji "wiszących" na przewodach, dotykających do plastikowych elementów. Żaden zamiennik "plug&play" w lampkach A4 B7 nie będzie pracował zbyt długo, nie ma sensu ich poszukiwań na obszernym rynku tego typu produktów. Moduły do oświetlenia wnętrza, które mam w ofercie są wieczne, nie ma z nimi żadnych problemów - piszę to z całą świadomością i odpowiedzialnością. Pozdrawiam.
    1 punkt
  10. Kruk, chyba większość użytkowników tego forum ma problem ze swoimi lepszymi połowami...
    1 punkt
  11. sprawdz kompresje jak jest ok to bierz skoro ci sie podoba a reszte po woli obrobisz mnie juz zona z domu chce wygnac bo ciagle cos
    1 punkt
  12. Masz lekko przypchany odpływ z okolic komputera (nie mylić z tymi dwoma odpływami pod akumulatorem i serwo) dlatego zbiera ci się tam woda. Postaram się opisać jak to zrobić. Na twoim zdjęciu widać śrubkę co mocuje pokrywę od komputera. musisz wziąść jakiś "pręcik" i przepchać tą małą szparkę między obudową komputera (pod tą śrubką) a blachą. Jest tam mała szpara około 5mm na 5 mm, a może i mniejsza. Najlepiej przedmuchać ten "rowek" sprężonym powietrzem. Jak nie wiesz o czym piszę to wieczorem przerobie twoje zdjęcie, abyś wiedział gdzie to przepchać.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...