Skocz do zawartości

Ranking

  1. kusy04

    kusy04

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      47


  2. panduzeka

    panduzeka

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      27


  3. Binek1.8T

    Binek1.8T

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      85


  4. wesz82

    wesz82

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      4698


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/15/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. sprawdz czy o to ci chodzi 8D0971897B
    1 punkt
  2. Jak dobrze widzę jest to kruciec wody który wchodzi z silnika??? Musisz go wykręcić i wkręcić nowy. Nie szukaj w uzywkach bo nie warto. Wykręcaj to z czuciem byś nie urwał śrub bo później tylko zdejmowanie glowicy będzie potrzebne.
    1 punkt
  3. Prawie wszystko da się samemu naprawić, potrzeba tylko chęci, trochę wiedzy technicznej, odpowiednie narzędzia i miejsce [choć są tacy co pod blokiem coś grzebią :) ]. Jeśli poleciało od strony podszybia, to spróbuj wyjąć akumulator i podszybie, zrobisz sobie miejsce i zobaczysz więcej. Chyba, że coś poszło od strony silnika, to musisz zerknąć od spodu, tam bym szukał.
    1 punkt
  4. Mam 1.9tdi 130km z silnikiem avf problem tkwi w tym ze brakuje mu mocy wrzuciłem EGR jest ok podciśnienia ma na -0.7,6 przepływomierz i turbo w VCDS pokazuje że jest niby ok ale niema pełnych 130km tylko zachowuje się jak by miał z 100km brakuje mu dołu na wysokich idzie powinien się zbierać od 1800 A zbiera się dopiero od 2800 chcem mu zrobic mape na 170km ale problem tkwi w tym ze wszystkie pomysły już zurzylem więc pisze z prośbą o pomoc!!
    1 punkt
  5. W fabryce problem wyeliminowali, miałeś pecha natrafiając na wadliwą sztukę która była w obiegu.
    1 punkt
  6. To będziesz słuchał internetu czy mnie? Zdejmij pokrywę sterownika silnika i zadzwoń...
    1 punkt
  7. Tak na szybko i tylko dla info.. Jakie spalanie ma ten motor?
    1 punkt
  8. Program jest w planie na przyszły miesiąc Jeszcze po drodze wymiana intercoolera na ten z 3.0 tdi i wysoko przepływowy katalizator.
    1 punkt
  9. Woyteusz. Niech odkręcą obudowę podstawy filtra oleju.Zaworki tam umieszczone mszą chodzić delikatnie- wszystkie 3 szt. Jeśli któryś idzie ciężej do wymiany. Potem dokładnie wszystko wymyć i wysuszyć. Dzięki kolego
    1 punkt
  10. Jak w temacie. Czy da się założyć skrzynię manualną 6 biegową zamiast manualnej 5 biegowej w moim Audi A4 B5 AFN Avant 1996 przedni napęd. Jeśli tak, to jakiego symbolu skrzyni szukać i z jakiego auta (rocznik, model, typ silnika) i oprócz skrzyni czego jeszcze mogę się spodziewać - czy przeróbka polega tylko na wymianie skrzyni, czy jeszcze inne atrakcje się z tym wiążą (przeróbka komory w tunelu nadwozia, poduszki, łapy, mocowania, wsporniki, drążki, śruby, rozruszniki, dźwignie, obudowy, mocowania, sprzęgła, koła zamachowe, łączenia, przeguby, czujniki, liczniki itp.) Jeśli tak to jakiej skrzyni szukać, czy ktoś to już przrabiał, czy jest zadowolony, wady, zalety itp... itd... Proszę o konkrety techniczne, nie interesuje mnie wodolejstwo o subiektywnych odczuciach eksploatacyjnych (to nie ten post), bo jeźdżę także TDi 6 biegowym i różnice znam.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...