Dokładnie to FONDMETAL model AUDI SPORT 8S6601025 z pucharu audi TT cup, nie liczyłbym że do zwykłego body wejdą, bo przód opiera się na zwrotnicy bez dystansu, wszystkie 4 szt mają 10j et36, u mnie po dystansach wyszło przód 10j et20, tył 10j et6 ?
Zbieżność ogarnięta
Wczoraj mechanik wymienił mi ten tzw. drugi termostat a dokładnie http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6718814758
Dziś rano temperatura po osiągnięciu 90 stopni nie spadła ani o milimetr do zgaszenia silnika. Jazda miejska ok. 8 km bez jeżdżenia na wysokich obrotach.
Hak zamontowany i zakodowany. Wszystko działa jak należy. Dzięki wrclaguna za pomoc.
Jak by ktoś chciał to mam fajne schematy podłączenia z obrazkami. W razie pytań służę pomocą.
Odnośnie kodowania to u mnie musiałem zakodować hak również w silniku, o czy wyżej nie było powiedziane.
Witam,
mam chyba ten sam problem, pisk jest chyba identyczny, dodam ze też wymienilem rozrzad. Udalo Ci sie to usunac? Prosze o wskazówki pozdrawiam...