Skocz do zawartości

Ranking

  1. DanielMod

    DanielMod

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      231


  2. Robero321

    Robero321

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3011


  3. Jakoob

    Jakoob

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      151


  4. wampir

    wampir

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1867


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/22/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Tutaj dostęp nie jest zły, trzeba tylko przygotować nowy tzw. lejek (prowadnica bagnetu kontroli poziomu oleju). Warto kupić (ja tak zrobiłem) oryginalny element plastikowy, bo kosztuje on zaledwie ok.20 PLN w ASO, a jest szczelny i nie wyrzuca nim oleju na zewnątrz. Wjeżdżamy na kanał, zdejmujemy osłonę silnika i wyjmujemy bez problemu starą, wycieramy resztki oleju z miski olejowej, wkładamy nową oryginalną prowadnicę bagnetu i jesteśmy teraz pewni jej szczelności na długie lata. Pozdr. WW
    1 punkt
  2. Jaki Makland?Makland to był za czasów oski i pedaliskich momentów? mnie w tym momencie komplet Sachs Performance bez sprężyn jeździ prawie rok, Teraz kupiłem sama tarcze ze sprezynami również performance, ze względu że mam jednomas i pasuje tarcza z tłumikami drgań skretnych co by skrzynia miała lżej oraz wał korbowy nie bawię się w żadne Makland i inne wynalazki wyrosłem z tego Pozdrawiam ? Co do cen i dostępności w niektórych sklepach praktycznie z dnia na dzień, Docisk ponad kafla tarcza również coś koło tego.
    1 punkt
  3. To nie sprzęgło, to oznaka że synchronizatory już masz wyrobione. Sami niestety je dobijamy trzymaniem lewarka podczas jazdy jak bieg jest już wrzucony. Ile km zrobiłeś od wymiany oleju? U mnie po wymianie oleju też ciężko chodziło, ale po zrobieniu ok 500 km już była duża poprawa. Teraz też lekko nie wchodzą, ale wcześniej musiałem się siłować z lewarkiem żeby te pierwsze 3 biegi wbić.
    1 punkt
  4. Głowica seria 1.9 mam pewnie, jeszcze będzie zmiana walka na sport tu jeszcze nie wiem jaki, turbo 2265vklr, cel zrobić tyle żeby dół silnika był na styk okolice 600 Nm
    1 punkt
  5. A wiesz ile pali takie S4?! A dieselek więcej jak 5.5 nie weźmie, chyba że zepsuty. :D :D :D taki żart :)
    1 punkt
  6. Witam Miałem problem z czujnikiem skrętu. Przestał działać po wymianie sprzęgła. Wiem że ktoś miał już taki problem właśnie po tym jak mechanik wyciągał skrzynię. W moim przypadku nie wiem czy ktoś nie zabezpieczył drążka po odpieciu od maglownicy itp. i jak doszlo do uszkodzenia więc nikogo nie będę oskarżać. Po podpieciu akumulatora pojawił się błąd ESP. Tak jak kolega wyżej napisał, czujnik skrętu w module kierownicy pokazywał wartości skrętu ale blędu nie można było skasować, natomiast w module ABS wartosc skretu nie zmieniala sie podczas ruszania kierownicą. Nie mam dokladnej wiedzy dlaczego tak jest, ale podejrzewam że czujnik skrętu daje jeden pomiar do modułu kierownicy, a drugi do modułu abs. Podpytywalem o to jakiegoś "magika" u którego byłem sprawdzić czy to aby napewno jest czujnik uszkodzony czy może moduł abs, ale ten dał jednoznaczną odpowiedź że to wina czujnika, odwracając przy tym ekran laptopa jak pytałem o szczegóły. Ostrzegam, jeśli macie błąd ESP I pokazuje błąd czujnika skrętu, nie inicjujcie testu w module ABS bo wejdzie w tryb testowy I bez sygnału skrętu pokaże błąd. Będziecie mieli wtedy 2 błędy a magicy będą wmawiać że do wymiany pompa abs albo że przywracanie auta do porządku to kwestia kilku godzin programowania. Bzdura. U mnie tak było że miałem niestety 2 błędy, po wymianie czujnika że zgodnym numerem, pojawil się sygnał skrętu zarówno w sterowniku kierownicy jak i w abs. W module ABS oprócz kata skrętu, prędkości każdego z kół oraz potrzebny jest sygnał z czujnika przeciążenia bocznego, trzeba trochę pomajtać autem. Abs wyszedł z trybu testowego I wszystko jest już ok. Bliższych szczegółów mogę udzielić mailem. Pozdrawiam
    1 punkt
  7. wypiąć kostke ze słupka , , robiłem to u siebie i troche jest zabawy z tą gumą , najlepiej sciągnąć boczek z drzwi , zdemontuj głośnik będziesz miał dostęp zęby łape wsadzic i najpierw od tej strony zdemontuj całą wiązke wtedy będziesz miał ją na stole i nawet do podlutowania nie musisz gumy ściągać ja akurat musiałem bo miałem uszkodzoną i wymieniałem na nową
    1 punkt
  8. Po pierwsze kolego to należy Ci się złota łopata żeby odkopywać temat z przed 4 lat Po drugie temat wiele razy poruszany łącznie z podaniem rozwiązania Więc SZUKAJ DOKŁADNIE a jak już znajdziesz to dowiesz się że w ASO są do tego zestawy naprawcze za około 50 zł Więc szukajcie a znajdziecie
    1 punkt
  9. Pstrykanie nie ma znaczenia, jak utrafisz siłą nawiewu na tyle co by w danym momencie ustawił automat - na tej pozycji zapalą się lampki auto. Jak pójdziesz stopień w górę/dół zgasną.
    1 punkt
  10. Soto, czytałeś od początku ? Kryza przed samym EGR-em , bo wtedy są najmniejsze skoki ciśnienia na samym zaworze, a co za tym idzie i skoki przepływu spalin względem czystago powietrza. Jak przesadzisz ze średnicą otworu, to może się okazać że to nic nie daje, dlatego ja bym zaczął od max fi 8 mm, jak będzie walić błędem to dopiero rozwiercać małymi kroczkami, aż błąd się przestanie pojawiać
    1 punkt
  11. Głupie pytanie, które było wałkowane milon razy. Wstaw strumiennicę, rurę czy wybij środek to twoje audi będzie grało poloneza. A jak chcesz żeby wszystko było cacy to wymień kata. Proste.
    1 punkt
  12. w moim przypadku katy wyleciały bo były zapchane także odzyskałem moc silnika a przy okazji dźwięk był niezły pozbycie się katów to dobra decyzja...
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...