Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07/08/19 uwzględniając wszystkie działy
-
INSTALACJA KIEROWNICY MULTIFUNKCYJNEJ A4 B8 2008-2012 Kopiowanie, cytowanie, przerabianie / edycja tekstu i dalsza dystrybucja w celach komercyjnych jest zabronione ! Wykorzystywanie go na innym forum będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. Modyfikacja polega na zmianie kiery standartowej na wielofunkcyjną . Przed montażem warto sprawdzić podpinajac kabel diagnostyczny np. ( VCDS ) jaką mamy taśme ( Moduł) i czy obsługuje ona nam MULTIFUNKCJE !!!!! DIY robiony w przy nawigacji MMI 2G HIGH 2008 oraz na sterowniku adres 16 - 8K0953568F POMOCNE TEMATY : ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/155351-montaz-crusie-control-system-tempomat-z-przelacznikami/?p=2223061#entry2223061 ===> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/271524-montaz-przelacznikow-kierunkowskazow-wycieraczek-oraz-crusie-control-od-polifta/#entry3935220 Cruise Control Retrofitting (8T) - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM - A1 A3 8V A6 C7 A7 - AIR BAG nie pasuje !!! UWAGA !!!!!!!!!!! Poniższy PORADNIK ma formę tylko poglądową . Nie jest oficjalnym manualem AUDI .Absolutnie nie biorę na siebie żadnej odpowiedzialności za konsekwencje spowodowane nieumiejętnym montażem czy kodowaniem . Pamiętajcie , że żle zamontowana czy podpięta poduszka stanowi zagrożenie życią poprzez możliwość wybuchu w nieodpowiednim momencie lub wręcz odwrotnie -brak wystrzału przy wypadku . Robiąc samemu tą przeróbkę bierzecie całą odpowiedzialność na SIEBIE . SPIS POTRZEBNYCH CZĘŚCI : np. - Kierownica wielofunkcyjna z przyciskami lub same przyciski - Okablowanie poduszki - 8K0 971 589 A - Klucz TORX T55 lub SPLINE M12 i do niego grzechotka - Mały płaski śrubokręt - Klucz TORX T20 - Klucz TORX T30 - VCDS1 punkt
-
Ja kiedyś dzwonię do pewnej firmy we Wrocławiu i mówię że będę miał turbo k03s, wtryski bam, Dp, i prawy ic. I mówię że oczywiście sam zamontuje kwestia strojenia A gość do mnie że za takie zmiany to 1700zl minimum he he Ja mówięto przecież tak jakbym bexem przyjechał he i temat się zakończył. Na szczęście polecono mi Łukasza z forum i ogarnął elegancko:)1 punkt
-
Jest to wysoka cena za 1.8t, ktora najczesciej wystepuje w pseudo profesjonalnych firmach wgrywajacych gotowce. Dobry program mozna zrobic i za 500 zl. Tu na forum masz Lukasza13 czy Galetto.1 punkt
-
To jak to ma jeździć? Ręce opadają Logi pokażą jak ten Twój program jest zrobiony. Pomiń log na lpg, bo nie ma sensu i nie jeździj na gazie póki ktoś Ci tego nie wystroi jak trzeba. Nie poinformowano Cię o tym przy oddawaniu samochodu przez tych tjunerów? Jeśli tak to gratulacje ? Tak i skasuj błędy przed, nawet jak ich nie ma.1 punkt
-
1 punkt
-
Choruje od roku na S4 z kompresorem, uważam ze jeśli zadbany to bardzo wdzięczny i mocarny zestaw poki co to moje No. 2 na liście następnych aut, mam chęć na szybkiego sportbacka ale co zadziwiające mojej żonie się pozmieniało i jak zawsze chciała hothache, tak teraz się buntuje i tylko avant w budzie A4 albo A6. Skutecznie mnie wszyscy zniechęcają od sprzedaży aktualnego auta, może potrzymam dłużej niż do jesieni. Jeśli trafi się ładna „eska” to kto wie, pewnie się połaszę Póki co wpadł nowy fant, długo odkladany, ale chłopaki z warszawskiego Audi Elite mnie namówili Produkcja naszego dobrego klubowego kolegi @daglas : Bardzo dobry ruch to był, niepotrzebnie przeciągnięty w czasie, silnik jeszcze lepiej się zbiera, niżej i pełniejszą piersią P.S. Pod maską już posprzątane..1 punkt
-
1 punkt
-
To najlepiej oddać auto do jakiegoś elektryka samochodowego. Jak wykluczy niesprawność alternatora lub instalacji, to możesz z czystym sumieniem oddać żarnik do reklamacji.1 punkt
-
1 punkt
-
Witam właśnie ukończyłem montaż czujników parkowania z tyłu (parktronica) w mojej Audiczce. Zacznę od tego skąd wziąłem zestaw, kupiłem na allegro ten zestawik, podaje link: http://www.allegro.pl/item651094265_czujnik_cofania_parkowania_polska_instrukcja_670.html ogólnie to polecam allegrowicza, przesyłka expressowa Dobra teraz zaczynamy montaż: 1) Ja zacząłem od umieszczenia monitorka w samochodzie 2) Następnie dostałem się do bezpieczników, żeby przeprowadzić kabel 3) Potem przeciągnąłem go za plastikiem o który opieramy się lewą nogą podczas jazdy 4) Później są dwie opcje albo odpinać plastiki wykończeniowe albo zrobić tak jak ja, czyli naciągnąć lekko plastik i wepchnąć kabel pod listwę wykończeniową 5) Tak samo robimy z tyłu dochodzimy do plastika pod którego nie wsadzimy kabla bez zdemontowania kanapy tylnej 6) Teraz przeciągamy pod kanapą tylną kabel na prawą stronę samochodu (dlaczego o tym napisze później) 7) Następnie musimy przeciągnąć kabel do bagażnika, jak ktoś ma składane siedzenia to prosta sprawa, u mnie nie ma więc trzeba było się pogimnastykować, zostawiamy kabel i przechodzimy do bagażnika, tutaj musimy zdemontować obicie kanapy, te czarne "nakrętki" odkręcamy 8) Później demontujemy podłogę bagażnika wychodzi bez problemu wystarczy pociągnąć na zewnątrz, i zastajemy taki stan 9) Teraz trzeba wyciągnąć ten schowek w którym powinno być koło zapasowe (ten z tworzywa podobnego do styropianu), 10) Teraz musimy zdemontować czarny plastik w którym umieszczony jest zamek bagażnika, aby go zdemontować trzeba odkręcić 2 śruby po odkręceniu nakrętek podnosimy plastik i praktycznie sam wychodzi, a trzeba odpiąć kabelek od lampki bagażnika 11) Następnie bierzemy się za lewe obicie bagażnika, ale przed tym trzeba ściągnąć uszczelkę o którą opiera się klapa bagażnika, jak już to zrobimy to trzeba w tym lewym obiciu wyciągnąć zatrzask, który ujrzymy po "wejściu" do bagażnika, następnie pociągamy lekko za materiał i wyciągamy trzy zatrzaski, w ten sposób powinniśmy się uporać z tym elementem !!! 12) Teraz bierzemy się za prawe i robimy dokładnie tak samo jak z lewym obiciem 13) W tym momencie bierzemy się za wyznaczenie miejsc na sensory w zderzaku, podaje wymiary, które otrzymałem od ykk (takie same zrobiłem na swoim) 1- odległość od czujnika do załamania na klapie bagażnika jak na zdjęciu (34 cm) 2- odległość pomiędzy środkowymi czujkami (45,5 cm) 3- odległość pomiędzy środkową a boczną czujką (42 cm) zaznaczamy jakimś pisakiem 4 miejsca na czujki Każdy zderzak w B6 i B7 ma dokładne oznaczenie gdzie należy wywiercić otwory. Miejsca te oznaczone są wytłoczonymi krzyżykami od wewnętrznej strony zderzaka. Wystarczy zdjąć zderzak, nawiercić drobnym wiertłem otwór na środku krzyżyka a następnie rozwiercić odpowiednią otwornicą. to dowiedziałem się od Malika, musi być to prawda (choć w czasie montażu o tym nie wiedziałem) bo jak wywierciłem dziury i odwróciłem zderzak to dziwnym trafem wydawało mi się, że owe miejsca są przygotowane pod sensory, na szczęście trafiłem prawie dokładnie z sensorami w ori miejsca 14) Przystępujemy do zdjęcia zderzaka, nie będę opisywał jak to zrobić bo jest to super opisane już na forum w tym temacie http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t69572.0.html;highlight=demontaż+zderzaka ja z niego korzystałem i udało się zdemontować za pierwszym podejściem 15) Po zdjęciu zderzaka wiercimy dziury w zderzaku, ale polecam najpierw zrobić małą dziurkę jakimś mniejszym wiertłem a później dopiero wiercić wiertłem dołączonym do zestawu z allegro 16) Jak już wiercenie mamy za sobą to wkładamy czujki zgodnie z instrukcją dołączona do zestawu, i spinamy opaskami zaciskowym ładnie kable z tyły zderzaka 17) Kable przeciągnąłem do środka samochodu przez gumową zaślepkę, w której zrobiłem na środku małą dziurkę 18) Teraz bierzemy się za wlutowanie kabla (załączonego do zestawu) do gniazdka wtyczki do tylnej prawej lampy, u mnie zasilanie do światła wstecznego to był kabel oznaczony numerem 3 (jak dobrze pamiętam był 3 kolorowy biały-niebieski-czerwony, ale dokładnie nie jestem pewien) do którego dołączamy czerwony kabel z zestawu, a masa to brązowy kabel do którego dołączamy czarno-czerwony z zestawu z allegro 19) Po ukończeniu lutowania przeciągamy kabel do środka auta przez w/w otwór 20) Teraz umieszczamy jednostkę sterującą w zagłębieniu z prawej strony, dlatego wcześniej pisałem żeby przeciągnąć kabel wzdłuż tylnej kanapy na prawą stronę, rodzi się pytanie dlaczego jednostka ma być umieszczona z prawej a nie z lewej strony, odpowiedź jest prosta bo po zamontowaniu boczków z lewej strony by się nie zmieściła a z prawej mamy dużo miejsca jednostkę sterującą przyklejamy dołączoną do zestawu taśma dwustronną 21) Zakładamy zderzak 22) Podłączamy wszystkie kable do jednostki sterującej 23) Już mamy wszystko gotowe, teraz trzeba sprawdzić czy działa, wsiadamy wrzucamy wsteczny załączamy zapłon i powinno działać !!! 24) Teraz trzeba wszystkie obicia i plastiki skręcić do kupy i gotowe !!! 25) Efekt końcowy sensory (czujki) na aukcji są dostępne w 2 kolorach srebrne i czarne, ja kupiłem srebrne, ale i tak będę je malował pod kolor nadwozia (można je malować przynajmniej na aukcji jest tak napisane) Czas montażu w 2 osoby: 3 h Myślę, że w dość jasny sposób przedstawiłem w/w temat. W razie pytań pisać !!! Pozdrawiam1 punkt
-
Tam jest metalowa uszczelka, gdzieś może puszcza, sprawdź jeszcze czy spod pokrywy górnej nie leci1 punkt
-
Olej w dyfrze się wymienia i to całkiem często jak upalamy auto. Polecam Motul Gear 75W90. Według Motula kontrola co 30000 km. Moim zdaniem cena tego oleju jest taka śmieszna, że można spokojnie wymieniać co te 30 kkm. Wymiana po za aso powinna oscylować w okolicach 80 zł. Zresztą jak się ma podnośnik to samemu można. U góry z boku mamy korek wlewowy a na dole jest spustowy. Napełniamy aż zacznie wypływać.1 punkt
-
olej ma być w lewej poduszczę, a w prawej poduszce nie ma oleju(no ale doczytaj bo 100% pewności nie mam tylko 99,9%), vat poszedł w górę czy co, nie dawno pytałem o te poduszki i ceny był o 100zł niższe.. no właśnie to ze lewa bardziej się poddaje na nacisk oznacza że jest bardziej zużyta, prawa nie ma takich obciążeń, co do stukania przy hamowaniu silnikiem ewidentnie któraś poduszka jest do wymiany no ale zacznij od poduszek skrzyni i sprawdź grzybek gumowy-odbijak z przodu silnika, on jest osadzony w takim kielichu i jak ten kielich jest źle wyregulowany to też będzie stukać1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00