Skocz do zawartości

Ranking

  1. AndrzejK.

    AndrzejK.

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1069


  2. Motor Works

    Motor Works

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      6


  3. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      161


  4. Rosomak91

    Rosomak91

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      412


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/18/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. No i po chłopie... Baba w domu, koniec modów A taki fajny temat był, jeden z moich ulubionych witam w klubie
    1 punkt
  2. Usprawniłem trochę nagłośnienie w aucie. W końcu zaczęło to jakoś grać.
    1 punkt
  3. Fajnie widzieć ludzi którzy mogą spełniać marzenia,a przy tym są sympatyczni sukces i pieniądz nie wplywa negatywnie na ich zachowanie.Gratuluje i pozdrawiam
    1 punkt
  4. No właśnie to napisałem powyżej, a kwestie ambicji co do jeżdżenia czymś premium mógł oczywiście kolega realizować tyle,że w pózniejszym terminie, ale to jego wybór. Generalnie podpisuję się w pełnej zgodzie pod całym Twoim tekstem. Zastanawiam się tylko jak to się stało,że chłopak pojechał z "fachowcem" i auto miało być cacy, a okazało się co się okazało.....Szkoda. Zawsze powtarzam, że każde auto można zniszczyć , zajeżdzić i dlatego kupując jakikolwiek pojazd w naszym kraju trzeba być moooocno ostrożnym.
    1 punkt
  5. Faktycznie problem jest słabo opisany. Jeśli zapala się lampa alladyna, że za mało oleju to stan na równym podłożu i po kilku minutach sprawdź bagnet. Dolej do maksa i jedź dalej. Dolewanke po 100 czy 150 ml niekoniecznie ma sens, jeśli pali dużo oleju to 100 ml nie wystarczy na przejechanie 100 km po których lampa alladyna może się zapalić ponownie. Traktują ta lampę jako podpowiedź, a nie źródło pewnej informacji. Znajdź opis do tych błędów, po samym numerze ciężko ogarnąć, a szukać nie mam czasu. Nie Ciebie jednego w c**ja zrobiono i auto klasy Premium na pierwszy dupowoz to zły pomysł. BMW, audi, Mercedes są cholernie drogie w utrzymaniu. Olej bierze ponieważ masz zużyte pierścienie i uszczelniacze zaworowe. Silnik sam w sobie jest dobry, ale delikatny na idiotow. Powinieneś jechać do mechanika i się to zapytać. Dlaczego igla nie jest ostra ? A później zmień go na fachowca ? Poszukaj po sieci co oznaczają błędy konkretnie. Może wariator wsiadł.
    1 punkt
  6. Tak po ludzku to jest mi Ciebie szkoda, ale.... po części sam jesteś sobie winny, niestety.... I zdecydowanie za dużo używasz formy "cudzysłów" i ciężko rozeznać się co masz na myśli. Przykład: niezawodny silnik - dużo jest osób,które narzekają na te silniki, ale głównie jest to przyczyną ogólnie pojętej eksploatacji od nowości i w wielu przypadkach niskiej świadomości poprzedniego właściciela/właścicieli. Nie będę pisał dosadnie, bo mam nadzieję,że domyślasz się co mam na myśli..... Ja mam ten silnik i nie mam z nim żadnego problemu, a więc można. Przykład drugi: mechanik z którym byłeś to namiastka fachowca czy niekoniecznie? Jak stwierdził,że auto jest w porządku, na oko?? Jaki czas temu kupiłeś, krajowy czy sprowadzony, z historią serwisową czy nie, komis czy prywatny właściciel? Z technicznych spraw, na jakiej podstawie ktoś stwierdził, że rozrząd jest dobry czy niedobry?? Olej do tego silnika to 5W40 z normy 502 00 i nie Castrol. Zalewanie coś w stylu 10W40 to próba ratowania silnika, ale to nic nie da, a tylko pogarsza parametry pracy tego silnika, a przyczyna leży gdzie indziej i to pomaga jak "umarłemu kadzidło" Kolejna sprawa: nie kupuje się auta z zamontowaną już instalacją gazową, no chyba,że po bardzo wnikliwej analizie kondycji silnika. Wiesz, nikt nie zakłada gazu żeby auto mało jezdziło, tylko wprost odwrotnie, powinieneś brać to pod uwagę przy zakupie. I na koniec mam wrażenie,że nie do końca przemyślałeś zakup auta, bo biorąc pod uwagę,że to Twój pierwszy pojazd, masz jak piszesz zerową wiedzę techniczną to na Audi lub tego typu ambitne auto miałeś jeszcze czas, a trzeba było zacząć od czegoś bardziej przyziemnego moim zdaniem. Ale zrobiłeś jak zrobiłeś, a efekty tego sam opisujesz. Może nie jest to miłe co powyżej napisałem, ale tak to widzę i oby problem, który opisujesz dał się małym bólem ogarnąć, Moim zdaniem powinieneś znalezć ogarnięty serwis aby wnikliwie zdiagnozował Ci silnik i stwierdził co mu dolega. Mam tu na myśli ludzi znających tą markę/silniki, a nie byle kogo kto ma blade pojęcie o mechanice.
    1 punkt
  7. Czyli tak jak każdy wymaga od autka... lać i jechać? Jakieś feleczki też masz w planach??
    1 punkt
  8. Koledzy, Nastał ten dzień - życzcie powodzenia i trzymajcie kciuki
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...