Skocz do zawartości

Ranking

  1. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      3021


  2. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      626


  3. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      318


  4. Randor

    Randor

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      716


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/13/19 w Odpowiedzi

  1. Także w osprzęt wyposażał mnie RS Dziadek, DEV w fajnej cenie sprzedał mi oplot.
    2 punkty
  2. Rs dziadek też dobrze ogarnia heble. Do tego nie olewa w razie problemów. Osobiście polecam.
    2 punkty
  3. Napisz rzetelnie i z argumentami dlaczego do kuchenek a nie do silników. Bo jak tylko "tak sobie" to napisałeś to marnujesz przepustowość łącza internetowego.
    1 punkt
  4. Siemanko, zrobię małą reklamę dla kolegi @soul87 . Jeśli ktoś zmienił rozrząd na taki bez fazatora i ma problem z "checkiem". Nie ma możliwości "wykodować, wypisać, podmienić soft" to serdecznie polecam kolegę @soul87. Cała podmiana trwała jakieś 30min (w tym zczytanie softu, wysłanie go , pobranie nowego i wgranie). Jedyny warunek to trzeba posiadać odpowiedni kabelek. Wszystko dokładnie wytłumaczy nawet dla mocno zielonego gościa w tych sprawach jak ja. Cała impreza robiona jest zdalnie. Polecam!
    1 punkt
  5. Też polecam @rs dziadek ogarnął mi heble, pomógł bardzo, wytłumaczył tak, że sam jako laik byłem w stanie wszystko porobić
    1 punkt
  6. Masz rację. Z tego co gadałem z Gregorem, jeśli zmieniałbym turbo, to tylko na oryginał - serię. Żadnych hybryd. Moc mi wystarcza, a cenię sobie też trwałość i bezawaryjność samochodu. Po prostu luźno pomyślałem, żeby może kupić sobie nową dmuchawkę, a tą mogę wtedy sprzedać, dosłownie pokazując jak chodzi. Luźna myśl. Ale w sumie, skupię się najpierw na hamulcach. Pisałem już do @Dev w temacie, ale cisza puki co.
    1 punkt
  7. Nic się nie dzieje. Po prostu, nie wydałem w tym miesiącu nic na Audiolę i tak sobie szukam, gdzie by tu pieniądze wydać
    1 punkt
  8. Teraz nie cyknę fotek jak jest w pełnym słońcu bo go u mnie nie ma,ale jasność jest zawsze wystarczająca-tym bardziej ze słońce bezpośrednio nie świeci na lustro. Nowsze modele mają jeszcze lepsze ekrany więc tylko lepiej może być. Wstawię kilka fotek zaraz
    1 punkt
  9. Żaden spam ? Dzięki za info małyTM. Ostro... pod hybrydę o takich parametrach czy to w B6/7 czy S3 8P trzeba kuć spód. Pozdrawiam ?
    1 punkt
  10. Proszę bardzo B7 w stosunku do B5 na plus: -wygląd wewnętrzni i zewnętrzny -materiały wnętrza wydają mi się lepszej jakości (w b7, b6 ma słabsze) -lepsze oświetlenie (efektywniejsze reflektory) -wrażenie lepszej zwrotności (mniej czołgowate prowadzenie, lżej chodząca kierownica/sprzęgło) -lepsze prowadzenie/trzymanie się drogi -bardziej bezpośredni układ kierowniczy (to może być plus i minus, zależy co kto woli) -znacznie lepsze wyciszenie (do 180 można spokojnie jechać) zarówno od wiatru jak i silnika -lepiej wybierające zawieszenie -bezproblemowe wjeżdżanie/zjeżdżanie z krawężników mimo praktycznie identycznego prześwitu (w b5 tak to jest skonstruowane, że non stop waliłem o coś spodem) -car audio to dzień do nocy B7 w stosunku do B5 na minus: -podatność na korozje zarówno od spodu jak i na górze, to jest niestety plaga i nie tyczy się tylko błotników z przodu -mechanika konstruowana przez księgowych, widać mega regres w niektórych rozwiązaniach co mnie mega wkurza. Przykłady: *nowego typu sprężarka która się zaciera i niszczy cały układ jak z jakiegoś powodu wycieknie czynnik (jest to wynikiem żydzenia na sprzęgiełku przez co w B7 jak klima jest wyłączona to sprężarka i tak ciągle pracuje) *źle zaprojektowane całe nadwozie jeżeli chodzi o wibracje, nawet mała niesprawność jakiegoś elementu (czyt. jak nie jest nowy i oryginalny) powoduje wibracje w kabinie - czy to przeguby, czy luzy na wale czy dwumas, czy sprzęgło - i nie można tego zdiagnozować, bo wibracje nie powstają jak podzespoły są w stanie agonalnym tylko dużo wcześniej. W B5 na postoju nie było słychać ani czuć silnika, w B7 jest jedno wielkie mrowienie (idzie się przyzywczaić, ale na początku po przesiadce to porażka) *elementy obniżające kulturę pracy takie jak nowego typu napinacz łańcucha rozrządu czy układ SAI, napinacz przy odpalaniu hałasuje jak w ciągniku, a AUDI oficjalnie uznaje to za poprawne *aluminiowe kruche zwrotnice z przodu zamiast prawilnego żeliwa -mniej wydajne grzanie i chłodzenie - po prostu z nawiewów w B7 wieje słabo w stosunku do B5 -upierdliwe skrzynie biegów z tendencją do haczenia -mało miejsca z przodu, szczególnie upierdliwy jest tunel środkowy który przeszkadza mojej prawej nodze, bezmyślnie umiejscowiony podłokietnik dla lewej ręki na drzwiach - nie jest w naturalnym miejscu dla ułożenia ręki, zbyt "sztywne" fotele w każdej wersji - również z tyłu (to są kwestie indywidualne, ja wolałem tak jak było w B5) -większa masa przez co słabsze hamowanie, hamulce ogólnie nie są tak mocne jak w B5 nawet po swapie na większe - pewnie to wciąż wynik masy B7 nie jest wybitnie źle, ale biorąc pod uwagę koszta to jeżeli głównym kryterium nie jest ładna mordka to bym się 2x zastanowił
    1 punkt
  11. ręce opadają... jak chcesz marnować kasę na 180 to zostań przy seryjnym, to było dobre do 1.8T nie do 2.0T tej generacji. nie ma racji, IC grzeje się od wlotu do wylotu (nie góra dół!) a jego znaczna część i tak pozostaje zimna. Częściowo zasłonięty FMIC to i tak większa powierzchnia i efektywność oddawania ciepła niż 180, dużo lepszy przepływ, dużo mniejsze opory i mniejszy pressure drop. Prawdę mówiąc nie wiem czy 180 by Cie nie "zdusiła", filozofuje bo nie znam nikogo kto zakłada tak małe IC do aut tej generacji.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...