Skocz do zawartości

Ranking

  1. Ziewal

    Ziewal

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      122


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2847


  3. reikeb

    reikeb

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      560


  4. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      626


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/25/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dzisiaj od samego rana pojechałem umyć trochę auto ? żona niestety o ten aspekt nie dba nic a nic ? i nie da się jej przekonać że czyste auto jest ważne. Po myjni przyszedł czas na serwis filtrowo olejowy przy przebiegu 225725km wpadł komplet filtrów z MANNa (olej, powietrze, paliwo i kabinowy z węglem) płukanka Archoil AR2820 (zlany olej nie był czarny a brunatny... a myślałem że mam super czysty motor) do tego mix olejowy Ravenol VMP 5W30 z dodatkiem Archoil AR9100. Taki sam zestaw ostatnio trafił do Seata i jestem zadowolony. Przy okazji ostatniego spota wpadły w końcu nowe ramiona AERO wraz z piórami (wszystko z ASO) dzięki za pomoc kolegom @lewiatan1989 i @Ziewal. Dzisiaj dokończyłem dzieła i zamontowałem nową osłonę podszybia bo stara była trochę zmęczona. Dodatkowo zrobiłem kontrolę płynu wspomagania w układzie kierowniczym i jestem w szoku jaki on czysty. Aha i ostatnio zrobiłem trochę porządku w pierwszym poście, są zdjęcia itp. z czasem będzie tam przybywać fotek i opisów z prac przy aucie.
    2 punkty
  2. Kurczę no niestety nie zrobiłem zdjęć przed ? ale jest jakieś 0,5-1 cm niżej no i przede wszystkim już nie skrzypi zawiecha co oznacza, że skrzypiały właśnie te gumy
    2 punkty
  3. Podłącz się pod kompa i daj wykaz błędów,czy mam szklaną kule wyciągnąć? ?
    1 punkt
  4. Jak mi zrobił 8 mm z kołnierzem to czemu ma Tobie nie zrobić? Może to zakończy temat... Ja sobie nawet robiłem 66.5->57.1 zeby nie używać pierścieni tych plastików bo felgi z nowszej Audi...
    1 punkt
  5. Jaka piękna granica światło/cień po regeneracji. Ja u siebie mam lampy H7+H7+H1 i też będę poddawał odbłyśniki regeneracji i szkła polerował. Twój wpis @lewmichalutwierdził mnie tylko, że tak trzeba zrobić.
    1 punkt
  6. Witaj , biały allroad to jedno z niewielu combi ,które naprawdę mi się podoba co do wklejenia auta w ten sposób,to nie moja bajka , ale to tobie ma się podobac?
    1 punkt
  7. Przepływomierz przerabiałem. Jakieś kilka miesięcy pożyczyłem, a właściwie zamieniłem się z kolegą - ma A3 1.9 TDI na przepływki, miały taki sam numer katalogowy i kształt. Po przejechaniu około 300km na jego przepływomierzu zapalał mi się chip silnika, po wykasowaniu tego błędu znowu po około 300km to samo i się odmieniłem z powrotem na swój i jest ok. Jego A3 działało na moim bez zarzutu. Zamiana była spowodowana podejrzeniem dużego spalania ponad 10 miasto i minimum 7,5 trasa i tak jest do dzisiaj.
    1 punkt
  8. Jak już silnik robisz to jeszcze przyda się regeneracja turbiny. U mnie regeneracja turbo + nowa uszczelka pod głowice + planowanie głowicy + nowe szpilki + czyszczenie głowicy + szlifowanie kanałów wydechowych + pierścienie + cztszczenie bloku silnika i miski olejowej + uszczelki + kolanko od odmy + świece irydowe wyszło 3000zł.
    1 punkt
  9. Ahh, że to nie ja dorwałem :/
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...