Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05/01/20 w Odpowiedzi
-
Wreszcie udało się ruszyć pracę do przodu. I oto przed Wami mały update Pierwsza ze zmian: Wreszcie dotarły końcówki AKRAPOVIC'a, od razu wpadły na auto ale nie do końca tak jakbym chciał. Z|decydowanie za bardzo wystają wiec będzie poprawka, ale teraz po spojrzeniu na tył zastanawiam się dlaczego wziąłem tylko 76mm Możliwe że wpadną większe a te pójdą na sprzedaż jak nie uda mi się ich dopasować tak żeby cieszyły oko Druga zmiana: Ostatnio strasznie narzekałem na problemy z hamulcami, momentalnie się zagrzewały i przestawały hamować. Tutaj przyszedł z pomocą kolega @Gibons, super kontakt, a paczka spakowana tak jakby miała płynąć przez ocean. Wpadł więc zestaw dwu-tłoczkowy 356/330 pomalowany farbą Foliatec YELLOW NEON. Nie byłbym sobą gdybym założył nowych tarcz i klocków oraz nie zregenerował zacisków. Tu ogromne podziękowania dla kolegi @Wandej za szybką realizację, świetne ceny. Wleciały tarcze nawiercane Zimmeramann Sport + klocki Ferodo Premier. Autko teraz hamuje aż miło Trzecią mała zmiana: Do pomalowanych zacisków wpadły oczywiście naklejeczki "S4". Wpadłem jeszcze na ciekawy pomysł nad naklejką na felgach i od słów do czynów juz siedza na felgach. Jeszcze zdecyduje czy zostaną W niedługim czasie realizuje kolejne plany które wpadły w międzyczasie2 punkty
-
Logi na pb wyglądają poprawnie, może do pełni szczęścia brakuje pare g na przepływce, ale na tą chwile może tak zostac, lpg przydałoby sie strojenie.1 punkt
-
Widzę że nie bardzo rozumiesz co piszę. Sam nie uznaję auta bez gleby. Musi być nisko i koło dobrze spasowane. Jak kupiłem nowe auto to chyba po 2 tys. km już siedział gwint nie zważając na gwarancje. Jak miałem b6 to miałem tak gwint skręcony że miałem problem przejeżdżać przez progi zwalniające i musiałem wybierać optymalną trasę do tego koła et29 9j wiec spas był gruby ale tak pokombinowane że nie miało prawa trzeć. To czego się czepiam i nie rozumiem to fakt jak można użytkować auto w którym przycierają koła. Przy skoku zawszenia 1 cm. To głupie i nie odpowiedzialne. Jak cię kiedyś na autostradzie bujnie przy 200km/h i rozwali oponę to zrozumiesz o czym mówię. Mam kolegę który miał podobne standardy jak ty. Skończyło się wystrzałem opony na drodze szybkiego ruchu. Naszczęście opanował auto i nic strasznego się nie wydarzyło ale zmądrzał. Tuning powinien być robiony z głową. Jak musisz mieć total glebę i koła poza obrys to kup gwint z ograniczeniem skoku. Wszystko się da tylko trzeba myśleć a nie narażać siebie i innych byle by szpan był.1 punkt
-
1 punkt
-
Dzięki Krystian, do Grudnia trzeba dbać potem chyba będę się za B9 rozgląda A tu zdjęcia robione aparatem przez detailera1 punkt
-
Daj znać. Powinno być ok, bo przy wymianie pompy powinni sprawdzić szczelność układu. Trzymam kciuki. pozdrawiam walery1 punkt
-
Pany... Czym się różni małżeństwo od pobytu w więzieniu?? Tym, że w więzieniu łatwiej o anal1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
takie tam małe doposażenie jeszcze dziś rano sytuacja wyglądała mniej więcej tak: ogólnie sytuacja taka, czekam na te chińskie nakładki na pedały, przyleciała paka a tu... automat więc stopkę założyłem, a pedały założyłem tacie do automatu czekam na kolejną pakę - tym razem mam nadzieję że będzie manual... uzupełnię komplet u siebie i założę tacie stopkę a jaka akcja - zapowiadane QQ1: ostatnia runda. zabrałem się za montaż oświetlenia dywaników - jak fabryka nakazała przód oddzielnie tył oddzielnie (na szczęście mój moduł MCE miał tę opcję) oraz podświetlanych nawiewów. jako że taniej i łatwiej kupić całe kratki niż same ledy do podświetlenia, to też zakupiłem komplet kratek z polifta poliftowe się róznią tylko małą drobnostką - mają chrom przy pokrętłach. ale że mam już fotele z chromowanymi przyciskami, na boczkach przyciski z chromem, to i te nawiewy pasowało dać do kompletu. przy okazji rozbierania do QQ1 poprawiłem również druciarską robotę. auto oryginalnie miało fotele manual, handlarz wrzucił elektryczne. zostało to podłączone nawet nieźle (solidne kable w peszelu, bezpiecznik w skrzynce) ALE ale nie została założona czerwona kostka, tylko zwykła 2 pin z elektrycznego więc zamiast dokładać kolejną 2 pin wtyczkę do lampki - wywaliłem prowizorkę i zrobiłem tak jak należy. dodatkowo wrzuciłem LEDy w światła wsteczne - teraz coś widać po ciemaku, a nie to co te oryginalne żarówki oraz ori dywaniki welurowe finał wygląda następująco, ledy oczywiście od tomnika - jakżeby inaczej : sterowanie jasnością z MMI oczywiście działa.1 punkt
-
1 punkt
-
pom-fiolet to canH , pom-braz to canL żółty - RR zielony - LR dwa brązowe razem - COM biały - symbol -/ -1 punkt
-
fajnie to wyszło tym plastidipem, u Siebie się zastanawiam czy się za to nie zabrać1 punkt
-
przede wszystkim sprawdz wiazke prowadzaca do klapy, bo moze byc przelamany przewod, przetarty itp. sprawdz kostke czy nie zasniedziala, jesli jest ok to wyczysc klape gaszaca z nagarow, otworz mechanizm sterujacy i tez poczysc z syfu jesli tam sie cos dostalo np. specyfikiem do czyszczenia egr.1 punkt
-
Każdy olej szkodzi DPF-owi , a dokładniej popiół z jego spalania O ile stosując niskopopiołowe oleje do smarowania silnika mieścimy się w tym co przewidział konstruktor filtra, o tyle każda dodatkowa ilość oleju spalona przez motorówkę zdecydowanie skróci żywotność cegiełki1 punkt
-
Z pewnością trzeba zdemontować ramkę z resztą, czyli podobnie jak z przodu Zobacz to: http://olx.pl/oferta/ramka-drzwi-audi-a4-b6-prawy-tyl-kombi-komplet-CID5-ID53SRR.html1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00