Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      8626


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22946


  3. musti

    musti

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      2027


  4. Aron21

    Aron21

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      227


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/22/20 w Odpowiedzi

  1. No, powodzenia życzę bo wybrałeś najbardziej awaryjny i pełen wad silnik do tego z multi, które w tym modelu to strzał w kolano ?
    2 punkty
  2. Czujniki tylko originalne. Chyba że wiesz kto jest producentem tych co u Ciebie siedzą to wtedy takie same możesz kupić tyle że bez logo Audi i nr. katalogowego cześci. Z zamiennikami to tak różnie bywa. Albo od początku nie zgrywaja się z systemem albo lubią się przedwczesnie popsuć. Sondy lambda, czujniki różnicy ciśnień, czujniki ABS zawsze oryginalne kupuje. Masz spokój i nie głowisz sie później i szukasz dlaczego inne błędy wywala. Tak z doświadczenia
    1 punkt
  3. Pokaż na tym forum chociaż jeden samochód który na hybrydzie ma więcej jak 290 km
    1 punkt
  4. W 90 -> 0 z możliwymi wahaniami +/-1 i w 93 -3 do +6. Podczas normalnej jazdy, kiedy działa "zmienna faza", w 90 przestawia się średnio o 20cf
    1 punkt
  5. Ładniej wygląda jak nie ma takiego szpadla z tyłu.
    1 punkt
  6. Bardzo ładne są te koła, super pasują do koloru i bryły Twojego auta. Niech dzielnie służą omijając dziury i krawężniki
    1 punkt
  7. Wpadło całe nowe nagłośnienie do Audi i wygłuszenie: wygłuszenie drzwi przód ze strony zewnętrznej oraz wewnętrznej oraz tylnych boczków bagażnika matami butylowymi 2,5mm, wygłuszenie tapicerki drzwi przód oraz tylnych boczków bagażnika pianka gumową K6s, pociągniecie przewodów do wzmacniacza(masa,+12V)oraz przód głośników do wzmacniacza wszystko w oryginalnej wiązce. przerobienie wiązki(org wzmacniacz) do konwertera RCA, wykonania z blachy uchwytu na wzmacniacz w prawym boczku, montaż skrzyni basowej w lewy boczek, podłączenie wszystkiego oraz wystrojenie. System audio: Przód głośniki Audio System M165 EVO, Wzmacniacz Audio System CO70.4 + pilot bas reflex, Głośnik basowy Phoenix Gold RX2-10S, Przewody zasilania wzmacniacza 20mm+2x konwerter oraz 2x przewody RCA, Tuba w boczek. Moja opinia: zdecydowanie na plus bas stał się przyjemniejszy i jak trzeba to potrafi głośno zagrać, mod na duży duży plus. W aucie jest trochę ciszej oraz żaden plastik nie trzeszczy przy głośnej muzyce a jest sporo basu :)), największa zaletą takiego zestawu jest dokładnie taka sama ilość miejsca w aucie jaka była, bagażnik cały wolny, nie jest to też zestaw żeby trzęsło cały autem ze względu na mały litraż skrzyni ale potrafi bardzo ładnie i czysto zagrać, drzwi po wygłuszeniu wydają przyjemniejszy dźwięk po zamykaniu, zestaw jeszcze potrzebuje czasu na wygrzanie więc całkowita moc nie była jeszcze testowana, trzeba trochę czasu :).
    1 punkt
  8. Zobacz ten post (i kolejne): https://a4-klub.pl/topic/200983-vcds-vag-com-kodowania-a4-b8/page/39/?tab=comments#comment-4616518
    1 punkt
  9. Nawet jeżeli się tu zaraz burza rozpęta. Nie widzę sensu kupywać allroad a później go obniżać. To trochę jak robić mapkę i wstawiać mniejsze turbo.
    1 punkt
  10. Czyszczenie odmy to banał. Odkręcasz rurki te co widzisz po kolei i tyle. Zrzucanie miski to dość nieprzyjemna robota. Dobrze jest mieć belkę do podwieszenia silnika i opuścić sanki, bo wyciągnięcie a w szczególności poprawny montaż miski później wymaga miejsca którego tam nie ma. Kluczem do sukcesu jest taki montaż miski aby później nie ciekła. Sama robota nie ma jakichś niespodzianek.
    1 punkt
  11. Chodzi Ci o nr 0280155749 ? nawet nie podchodzą p&p, a wydajność 350cc. Brązowe nr 0280156023 mają 370cc i takie się kupuje.
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Jak masz garaż to wyjmij fotele przednie , odkręć środkowy tunel boczne listwy progów i wyjmij całą podłogę ( banalnie proste ) I pierwsze co to ja WYSUSZ DOBRZE ! ja u siebie tak robiłem i nie tak jak inni piszą że nawiew na nogi i wystarczy bo wyschnie ja swoją podłogę suszyłem 2 dni przy temp na dworze 20+ . A co do wody to u mnie była przyczyną GUMA zaślepiająca ta co się znajduję od strony kierowcy pod taka mata wygłuszającą . Zerwałem całą mate i wszystko było by wporządku ale guma była pęknięta ze starości nie dużo ale była i wystarczył deszcz i w środku mokro . Wymieniłem gumę i po problemie oczywiście wymieniłem wszystkie na nowe które były w pobliżu usterki A na koniec możesz jeszcze jak masz sprężarke i pistolet do konserwacji kupić tzw : Baranka ( struktura jak na progach ) i popryskać od spodu Auta po wszystich gumach aby nie rozbierać znowu jakby była walnieta inna np z tylu .
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...