Skocz do zawartości

Ranking

  1. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      5

    • Postów

      699


  2. DanielMod

    DanielMod

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      231


  3. MarcinL

    MarcinL

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      288


  4. opti

    opti

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      219


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/10/20 w Odpowiedzi

  1. 5 punktów
  2. No to Panowie i Panie oficjalne pożegnanie 2 kartonów mleka już zrobiłem dzisiaj ?
    4 punkty
  3. Yebaniutki Jeszcze do tego jakieś DQ500 by się przydało.
    1 punkt
  4. I tak i nie. Jak widać na poniższym zdjęciu, jeździmy po nocach po Europie i negocjujemy...
    1 punkt
  5. Dokładnie tak hahaha z tym lewym pasem to nic nie wiadomo, nie chce się porwać z motyką na słońce
    1 punkt
  6. Ta informacja mu nic nie da bo 3.0 TFSI w A6 C7 miały tylko S-Tronic a nie tiptronic. Ma skrzynie zmieniać czy po co to info?
    1 punkt
  7. Audica ma się dobrze
    1 punkt
  8. https://a4-klub.pl/topic/181375-montaz-pakietu-wewn%C4%99trznego-qq1-oswietlenia-przestrzeni-n%C3%B3g-kratek-schowka/
    1 punkt
  9. @dymek862 jak Ty dajesz dodatki do silnika to jak to ma działać? Weź pod uwagę fakt, że dodatki też mają swoje działanie na ileś tam tysięcy km jak dodatek przestanie działać to robi się problem właśnie taki jak u Ciebie. Dodatek to sobie możesz do kanapki dorzucić a nie do silnika, jak już masz wlany jakiś syf do silnika to musisz go dalej wlewać ?
    1 punkt
  10. Dziś wleciała korekta + ceramika i folie ppf na wszystkie lampy
    1 punkt
  11. Po dogłębnym przeszukaniu internetu: Numer części: 03L103113 Nazwa: Płytka mocująca wtryskiwacz 2.0 TDI Mam nadzieję że komuś się jeszcze przyda.
    1 punkt
  12. Jeżeli chcesz być spokojny o przegląd w przyszłości, to weź u hoffmana też sportowego kata, to da Ci pewnie rabat. Przepisy mają się zaostrzyć, a jak wejdzie, że pomiar od razu idzie do bazy, to po co problemy mieć. Nie wiem jak w AVJ, ale w BFB podobno sprzegło P&P wchodzi z AWX. W maju takie kupuję i sam się przekonam czy takie p&p to będzie.
    1 punkt
  13. Dla oszczędności kasy niektórzy wybebeszają kata. Idzie dodać już za 350zł z uszczelkami p&p.
    1 punkt
  14. No więc tak: Podstawa średnica 57 mm Intercooler mam takich rozmiarów jak w linku ( chyba nawet od nich kupowałem) http://www.bajpolmotosport.pl/Intercooler-TurboWorks-14-420x160x65mm-p10384 Idąc od turbo: 1. Redukcja prosta 45/57mm turbo brd( jesli dobrze pamietam to 45 mm bo niestety plyta zalozona i nie mialem jak luknac dokladnie ale na 99 % taka średnica) 2. Kolanko aluminiowe 90 st 15x15 cm srednica zewnętrzna 57 mm 3. Kolanko silikon 90 st średnica wewnętrzna 57 mm 4. Rura aluminiowa prosta dł 20 cm 5. Redukcja silikonowa 23 st 57/63 mm http://fmic.pl/kolanka-redukcyjne-23-/781-kolanko-redukcyjne-23-89-102mm.html 6. Intercoler 7. Redukcja silikonowa 23 st 57/63 mm 8. Rura aluminiowa prosta dł 20 cm 9. Kolanko silikonowe 90 st xl to kolanko ma dluzsze ramiona np. http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-turboworks-red-90st-57mm-xl-i6554276236.html (tutaj skróciłem pare cm to kolanko / można włożyć dłuższą rurke aluminiowa jakies 25 cm punkt 8 i wtedy zwykle kolanko silikonowe) 10. Kolanko aluminiowe 90 st wpinamy się do ori przewodu na wyskości lewej lampy, który wcześniej podłączony był do ori intercoolera. Co do opasek to juz sami sobie policzycie . Linki podałem przypadkowe, części szukałem w internecie gdzie taniej. Do tego coolerela trzeba jakis 1 cm pociąć belkę - kosmetyka, i nie mialem probelmów z halogenami wszystko siedzi na swoim miejscu. Tak to z grubsza wyglada proponuje zakupić i przymierzyć na sucho przed montażem, żeby w trakcie nic nie brakło. Nie powinienem nic pominąć bo wszystko zabudowane i nie miałem jak dokladnie sprawdzic i zrobić fotek. Oczywiście to są części pod cooler, który ja zakładałem, także jeśli będziecie zakładać inny to trzeba wziąć poprawkę na wymiary innego.
    1 punkt
  15. Czy to normalne, poza "bulgotaniem oleju" szumi gdzieś jakby z turbo, ciśnienie nabite na kompresorze ok.1-1,5bara było Auto jeździ bdb,błędów brak (chciałem kontrolnie sprawdzić, po zrobieniu takiego urządzonka do pomiaru szczelności).
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...