Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34525


  2. george

    george

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      783


  3. kedo666

    kedo666

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      72


  4. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      435


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/23/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jedynie RS4 B7 z racji serii RS.
    2 punkty
  2. Witajcie, Z tego co wiem to w 1.8T istnieją dwa sposoby napinania paska rozrządu. Jest napinacz hydrauliczny i wówczas rolka jest z dźwignią i tradycyjny mechaniczny napinacz - w formie rolki z mimośrodem. Wiem, że są one zamienne, pytanie do obeznanych ludzi z tematem - czy w praktyce zamiana hydro napinacza na mechaniczny czymś skutkuje? Czy nie ma to znaczenia - w końcu oba typy były stosowane fabrycznie? Dzięki za podpowiedzi, P.
    1 punkt
  3. Bardzo ładna fura, ciągle jakieś zmiany powodzenia w dalszych modach
    1 punkt
  4. Nom będą ale wnętrze zostawiam na koniec jako wisienka na torcie i szukaniu właśnie takich smaczków bez ciśnienia bo projekt będzie na lata tym dłużej będzie z mną tym lepiej w końcu nie muszę się spieszyć i martwić że za dwa lata trzeba szybko sprzedać bo nic nie będzie warte ?
    1 punkt
  5. Aa dużo pracy przy nie swoich furach ale mam coś dla Was ?? Etap jak widać ?.
    1 punkt
  6. A sprawdziłeś w nogach pasażera czy też nie ma wody - tam jest komputer skrzyni
    1 punkt
  7. ano temu że układ przeniesienia napędu dostaje w dupe gdy ruszasz z butem w podłodze i tak traktowana skrzynia skończy się zdecydowanie wcześniej niż taka sama skrzynia traktowana normalnie czy delikatnie i chyba jest to oczywistość i prawde mówiąc każda skrzynia traktowana agresywnie podda się wcześniej niż taka traktowana z głową. i masz racje, nie po to kupuje sie mocną fure żeby jeździć jak dziadek mi też zdarza sie depnąć ze świateł, każdy czasem to robi ale tu chodzi o zasadę.
    1 punkt
  8. Nie jak zawsze tylko w odpowiedni sposob. wymiana plynu co 2 lata lub co 60000km Stary plyn usuwasz ze zbiorniczka i zalewasz swiezym. podpinasz VAGa i robisz test elementów wykonawczych bloku ABS, najlepiej z 5-6 razy, trzeba rozruszac zawory w bloku ABS. Po tym zaczynasz od przedniego lewego, potem prawy tył, następnie przednie prawe i tylne lewe. Cały czas pilnujesz płynu w zbiorniczku.
    1 punkt
  9. Oj tam, oj tam Do ogarnięcia w moment gdy ma się wyjmaki .... :gwizdanie: 21 pinów wtyczki B MCE (to te ****we) w 30 minut Jak dobrze wsadzisz to od razu wychodzą ....
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...