Skocz do zawartości

Ranking

  1. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      238


  2. szymeniu

    szymeniu

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      11


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      22933


  4. metik

    metik

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      173


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/16/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. spokojnie jeździć, tylko wizualnie weż to sklej na klej do gumy i heja.
    1 punkt
  2. 1 punkt
  3. Eurol super lite 5w40 deklasuje omawiane oleje w podobnym przedziale cenowym. Wysoki TBN korzystny dla silnika przy instalacji lpg.
    1 punkt
  4. W nowym aucie z gwarancją wymiana zawieszenia na inne wiąże się z jej utratą, więc należy tu sobie wyważyć, co jest komu ważniejsze. 2cm niższe zawieszenie i brak gwarancji czy nowe auto w oryginalnym stanie, gwarancją i prześwitem 2cm większym niż po wymianie. Ja wybieram opcję 2
    1 punkt
  5. Siemano, pora nadrobić zaległości ? w zeszłym roku pokazałem tylko GT3, ale później już nie zaktualizowałem danych ? Obecny zestaw w mojej "szopce" to -BMW M5 4.4 V8 Biturbo 600PS/750NM -AMG GTR 4.0 V8 Biturbo 585PS/750NM -MCLAREN 600LT 3.8 V8 Biturbo 600PS/620NM Każde z aut posiada maksymalne wyposażenie, w M5 jedynie nie mam ceramicznych hamulców bo to auto na daily, którym jeździ też żona ? reszta w opór Oczywiście jak coś to pytajcie będę w miarę możliwości odpowiadał ?
    1 punkt
  6. Ło kurna , a co to się działo że go brokatem sypało, łuszczyła się pompa ?? Ładnie ogarnięty temat .
    1 punkt
  7. Olej jest w układzie , ale czasami nie miesza sie z gazem przez nie ma go przy odzysku.... wprowadzona ilość bezpieczna .... zachowaj ten kwitek do nastepnej wizyty w serwisie ....
    1 punkt
  8. Szkół jest tyle ilu mechaników ale hamulce z ABS odpowietrza sie na krzyż, ja osobiscie zaczynam od lewego tyłu. Kiedys dostałem taki schemat i tego sie trzymam. Niektórzy pompują na przekręconym zapłonie i twierdzą ze pompa abs pracuje, jak dla mnie to kocopoły i wymiane przeprowadzam na wyłączonym zapłonie. Jest procedura uruchomienia pompy vagiem lecz niestety próbowałem ją uruchomić w dwóch a4 i nie działa więc nastepnymi razami nawet nie próbowałem Procedure samego pompowania stosuje troche inną. Wężyk na odpowietrznik + opaska aby było szczelnie, naczynie na płyn ustawiam aby było wyzej niz zacisk, pierwsze dwa pompowania tradycyjnie naciśnij puść a gdy jest ok 20cm płynu w wężyku odkrecam odpowietrznik i pompuje powoli ale bez zakrecania, powietrze sie nie dostaje do zacisku ponieważ wężyk spełnia role syfonu. Złotą zasadą jest aby nie dopuscić do braku płynu w zbiorniczku, jesli go tam zabraknie zapowietrzy sie pompa ABS i jesteśmy w czarnej d*pie o czym sam sie raz przekonałem. Przy wymianie płynu jeśli wysprzęglik jest zasilany płynem hamulcowym tez go przepompowuje tyle ze metodą tradycyjna czyli naciśnij pość.
    1 punkt
  9. Niedługo bedzie rezanko u mnie z tego Sa to dwie diody oraz przeżroczyste kółka Niestety nie pasuje do B8 , trzeba szlifować Masz nry tych kółek?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...