Szkół jest tyle ilu mechaników ale hamulce z ABS odpowietrza sie na krzyż, ja osobiscie zaczynam od lewego tyłu. Kiedys dostałem taki schemat i tego sie trzymam. Niektórzy pompują na przekręconym zapłonie i twierdzą ze pompa abs pracuje, jak dla mnie to kocopoły i wymiane przeprowadzam na wyłączonym zapłonie. Jest procedura uruchomienia pompy vagiem lecz niestety próbowałem ją uruchomić w dwóch a4 i nie działa więc nastepnymi razami nawet nie próbowałem
Procedure samego pompowania stosuje troche inną. Wężyk na odpowietrznik + opaska aby było szczelnie, naczynie na płyn ustawiam aby było wyzej niz zacisk, pierwsze dwa pompowania tradycyjnie naciśnij puść a gdy jest ok 20cm płynu w wężyku odkrecam odpowietrznik i pompuje powoli ale bez zakrecania, powietrze sie nie dostaje do zacisku ponieważ wężyk spełnia role syfonu.
Złotą zasadą jest aby nie dopuscić do braku płynu w zbiorniczku, jesli go tam zabraknie zapowietrzy sie pompa ABS i jesteśmy w czarnej d*pie o czym sam sie raz przekonałem. Przy wymianie płynu jeśli wysprzęglik jest zasilany płynem hamulcowym tez go przepompowuje tyle ze metodą tradycyjna czyli naciśnij pość.