Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22929


  2. _małyTM_

    _małyTM_

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      192


  3. krzysius

    krzysius

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      59


  4. FroS-t

    FroS-t

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      626


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/21/21 w Odpowiedzi

  1. Nawet tuż przed Świętami nie potraficie się przymknąć i dać mu spokój.
    1 punkt
  2. Jak kiedyś zrobią sensowną sieć ładowarek to możemy się zastanawiać na elektrykami. No chyba, że ktoś użytkuje auto tylko w mieście i ma opcję ładowania auta w pracy/domu to loozik. Poniżej foty z tego weekendu, kiedy mieliśmy Q4 Sportback do testu. Jakiś czas temu postawili przy A2 szybkie ładowarki Ionity. W dwóch punktach ładowania niestety nieczynne. Lecąc w trasie 160km/h zasięg niknie w oczach. Zrobione 50km autostradą, a zasięgu ubyło 78km. W Łodzi ładowarki pozajmowane i naładować auto graniczy z cudem. Jak już się podpięliśmy do ładowarki PGE i poszliśmy na zakupy, to po powrocie okazało się, że po 14 minutach ładowania wywaliło błąd ładowania i ładowarka się wyłączyła. Na Orlenie po podpięciu pojawił się komunikat, że ładowarka nie jest kompatybilna. Oczywiście wszędzie trzeba zakładać konta i instalować aplikacje. W PGE żeby zacząć ładować, to na karcie blokuje z automatu 200zł. Pojechaliśmy w końcu do Aleksandrowa Łódzkiego do firmy ABB i tam się doładowaliśmy za free. Zresztą to już kolejny raz kiedy tam udało się to zrobić bez problemu. Mieliśmy możliwość lepiej poznać wszystkie elektryki jakie wypuściło Audi I tak sobie myślę, że chyba trzeba się jeszcze trochę nacieszyć prawdziwą motoryzacją
    1 punkt
  3. Otóż to. Mi ostatnimi czasy wymieniali Blinker Fluid, jestem zachwycony efektem
    1 punkt
  4. Dynamiczne 2+33 , 115+118 i 3+20
    1 punkt
  5. Wszystko masz dokładnie opisane w dziale diagnostyka
    1 punkt
  6. Ja miałem kolizje przodem a z tyłu lampy przyciemnione, szyby z przodu także, oświadczenie spisane, rzeczoznawca porobił zdjęcia całego auta i nie było problemów. Co prawda to była kolizja - nie wypadek.
    1 punkt
  7. Nie wiem czy powinieneś zrywać ją są porobione zdjęcia,uderzenie było w bok więc może nie zwrócą na to uwagi, niżej cytat na temat lamp: Poruszanie się samochodem z przyciemnionymi lampami jest nielegalne i podchodzi pod przepisy, które traktują o przystosowaniu pojazdu do jazdy w ruchu drogowym. Według przepisów UE, każdy samochód dopuszczony do ruchu musi posiadać atesty. Łatwo zatem wywnioskować, że przyciemnianie lamp w aucie powoduje ingerencję w reflektory i tym samym tracą one atest, który uprawnia do poruszania się pojazdem. Przepis ten nie dotyczy tylko oklejania reflektorów folią, również ich przemalowanie uznawane jest za ingerencję i tak samo, jak oklejanie podlega karze. Jeśli zostaniesz poddany kontroli policji, otrzymasz mandat karny za poruszanie się w ruchu drogowym samochodem, który nie jest do tego przystosowany. Kolejny ważny aspekt, który należy wziąć pod uwagę, dokonując zmian wizualnych w reflektorach to bezpieczeństwo. Za przykład może posłużyć zwykła kolizja, nawet niewielka stłuczka. Przyciemnione lampy w aucie mogą stanowić świetny pretekst do zmiany winnego nawet w przypadku, kiedy spowodowanie kolizji nie było Twoją winą. Druga kwestia to również sam fakt narażenia się na to, że osłabione tylne światła mogą być niewystarczająco widoczne dla kierowcy, który porusza się za Tobą, co naraża Cię na bezpośrednie niebezpieczeństwo. Szczególnie w sytuacji, gdzie widoczność jest mocno ograniczona przez warunki pogodowe i mówimy wtedy o niedostatecznej widoczności na drodze.
    1 punkt
  8. Nie nie, nikt mnie nie wkręci w rozmowy o szerokościach opon, auto pójdzie mocno w dół, wiec nie mam zamiaru mieć zaraz wytartych błotników i rudej od środka to raz, dwa to koła po zimie najprawdopodobniej powędrują do drugiego auta jakim jest A3, po trzecie, 255 i 245 na naszych drogach to totalna pomyłka i jeździ się z d*py, przynajmniej u mnie w okolicy. A po czwarte chyba każde koło które chciałbym tu założyć z takim obniżeniem jak planuje, nie będzie grało z 245 a tym bardziej 255…. chyba ze byłoby to 10 cali wtedy 245 w miarę się naciągnie….
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. zależy gdzie jest urwana ,jak przy rączce to tak ,jeśli przy masce to robisz tak jak kolega pisał wcześniej.
    1 punkt
  11. Napinacz łańcucha był wymieniany przy rozrządzie?,bo u mnie właśnie po jego wymianie zaczeło lać,po zewnętrznej stronie uszczelniacza,a mogłem wymienić od razu.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...