Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/08/22 w Odpowiedzi
-
Zbliżam się ku końcowi, więc podzielę się czym mogę Podwozie i wnęki kół zostały porządnie wypiaskowane (oczywiście tam, gdzie uważałem to za niezbędne): Starałem się zostawić jak najwięcej oryginalnych mas uszczelniających. Po piaskowaniu na gołą blachę wpadł neutralizator rdzy. Może nie pomoże, ale nie zaszkodzi. Kolejny etap to podkładowanie. Doceniłem tu sobie bardzo farbę przemysłową i nakładanie jej z pompy. Cudownie się to nakładało: Nałożone zostały 2 warstwy podkładu. W między czasie ogarnąłem cały tylny zawias. Miało być po kosztach i to co trzeba, ale wyszło jak zawsze: Rozbiórka na części pierwsze: Piaskowanie: Wyprasowywanie i wycinanie wszystkich tulei: Malowanie proszkowe: Drobne wydatki: Składanie: Do pełni szczęścia wpadną jeszcze nowe amortyzatory. Wróćmy do budy. Po przeschnięciu podkładu przyszła pora na masy uszczelniające: Z uwagi na beznadziejne nadkola tylne (szmaciane, wiecznie mokre) zdecydowałem się przeciągnąć masą całe tylne wnęki kół. Żeby spód nie był taki łaciaty, całość pokryłem farbą poliuretanową: Czeka mnie teraz proces złożenia wszystkiego do kupy i konserwacja profili zamkniętych. Koszt okrutny, czas pracy nieludzki Będę miło wspominał3 punkty
-
3 punkty
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1. Nic więcej nie potrzebujesz. Gumę zostawiasz ze starego talerza. 2. Na oryginalny amor na pewno wchodzi. 3. Nie ma znaczenia strona, kupujesz parę i wedle uznania.1 punkt
-
Adam tak planowałem koło 9 z Kielc ruszyć, nie wiem jeszcze jak @huzio00?1 punkt
-
Wszystko fajnie tylko po co ten emblemat RS5 na tylnej klapie? (krzywy zresztą jak by ktoś na ślepo go kleił)1 punkt
-
Dwa i pół roku się tu nic nie działo Autko ma się dobrze, dostało też zapewnienie że nie zostanie sprzedane, i będzie co najwyżej pełnić rolę auta weekendowego. Muszę pomyśleć nad jakimś nowym daily, ile można jeździć B6tką W ostatnim czasie z modów przerobiłem lampy Bixenon z soczewkami B8 na BiLedy, światła już jest teraz w opór Podziękowania dla @kamil-vag za adapterki dzięki którym montaż jest praktycznie p&p i za pomoc w doborze soczewek1 punkt
-
Zmieścisz się bez problemu, golfem IV w hatchbacku z dwójką się mieściłem jak trzeba było, w tym normalny wózek w bagażniku. A to zależy kto do czego potrzebuje bo różne rzeczy tam można robić1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ty chciałeś full full czorne1 punkt
-
Wow. Kawał porządnej roboty. Przerabiałem temat 3 lata temu. W zupełności wiem ile pracy i zachodu z tym. Ja walczyłem na urlopie codziennie po parę godzin przed 5 dni. Później jeszcze przy dokladaniu quattro tylny cały zawias poszedł do odświeżenia, piaskowanie, malowanie, nowe tuleje itp. spod mam teraz w lepszym stanie niż góra1 punkt
-
Kawał dobrej roboty odwaliłeś. Niestety wiem ile na taką pracę potrzeba wolnego czasu i wkur... się ze śrubami. Ale tak jak stwierdziłeś nikt tak tego dobrze nie zrobi jak Ty sam. Można było dać komuś kto by to zrobił dużo taniej ale jak długo by to wytrzymało? A tak masz auto zabezpieczone na lata. Niektórzy by powiedzieli, że jak już w takim stopniu miałeś rozebrane auto to najlepszym rozwiązaniem było by kupić graty do quattro i założyć. Ale czy faktycznie quattro jest potrzebne? Ja w b6 mam 300 koni w ośce i daje radę. Jeżeli chodzi o malowanie podwozia to całe auto masz w black piano, felgi i amortyzatory czarne, lampy i zaciski czerwone więc pozostałym przy tych kolorach czarny/czerwony. Zresztą nasze audi są praktycznie identyczne tylko ja zaciski mam żółte1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00