Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  2. R4xx

    R4xx

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      409


  3. kosik25

    kosik25

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      47


  4. dekiel 13

    dekiel 13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1436


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/08/22 w Odpowiedzi

  1. Zbliżam się ku końcowi, więc podzielę się czym mogę Podwozie i wnęki kół zostały porządnie wypiaskowane (oczywiście tam, gdzie uważałem to za niezbędne): Starałem się zostawić jak najwięcej oryginalnych mas uszczelniających. Po piaskowaniu na gołą blachę wpadł neutralizator rdzy. Może nie pomoże, ale nie zaszkodzi. Kolejny etap to podkładowanie. Doceniłem tu sobie bardzo farbę przemysłową i nakładanie jej z pompy. Cudownie się to nakładało: Nałożone zostały 2 warstwy podkładu. W między czasie ogarnąłem cały tylny zawias. Miało być po kosztach i to co trzeba, ale wyszło jak zawsze: Rozbiórka na części pierwsze: Piaskowanie: Wyprasowywanie i wycinanie wszystkich tulei: Malowanie proszkowe: Drobne wydatki: Składanie: Do pełni szczęścia wpadną jeszcze nowe amortyzatory. Wróćmy do budy. Po przeschnięciu podkładu przyszła pora na masy uszczelniające: Z uwagi na beznadziejne nadkola tylne (szmaciane, wiecznie mokre) zdecydowałem się przeciągnąć masą całe tylne wnęki kół. Żeby spód nie był taki łaciaty, całość pokryłem farbą poliuretanową: Czeka mnie teraz proces złożenia wszystkiego do kupy i konserwacja profili zamkniętych. Koszt okrutny, czas pracy nieludzki Będę miło wspominał
    3 punkty
  2. Mocno dyplomatyczna opinia....
    3 punkty
  3. Nieeeeee no co Ty
    1 punkt
  4. 1. Nic więcej nie potrzebujesz. Gumę zostawiasz ze starego talerza. 2. Na oryginalny amor na pewno wchodzi. 3. Nie ma znaczenia strona, kupujesz parę i wedle uznania.
    1 punkt
  5. Adam tak planowałem koło 9 z Kielc ruszyć, nie wiem jeszcze jak @huzio00?
    1 punkt
  6. Wszystko fajnie tylko po co ten emblemat RS5 na tylnej klapie? (krzywy zresztą jak by ktoś na ślepo go kleił)
    1 punkt
  7. Dwa i pół roku się tu nic nie działo Autko ma się dobrze, dostało też zapewnienie że nie zostanie sprzedane, i będzie co najwyżej pełnić rolę auta weekendowego. Muszę pomyśleć nad jakimś nowym daily, ile można jeździć B6tką W ostatnim czasie z modów przerobiłem lampy Bixenon z soczewkami B8 na BiLedy, światła już jest teraz w opór Podziękowania dla @kamil-vag za adapterki dzięki którym montaż jest praktycznie p&p i za pomoc w doborze soczewek
    1 punkt
  8. Zmieścisz się bez problemu, golfem IV w hatchbacku z dwójką się mieściłem jak trzeba było, w tym normalny wózek w bagażniku. A to zależy kto do czego potrzebuje bo różne rzeczy tam można robić
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. Łożysko na wirniku 17x35x10 Łożysko na obudowie 17x47x14
    1 punkt
  11. Był system parkowania pla 1.5 teraz jest pla 2.5? Ops360 Tunel zegarek przyciski dekory z b7 I elektrik klapen zamykana z pilota? 20220326_121357.mp4 ?
    1 punkt
  12. Graty w ekspresowym tempie dojechały teraz tylko czekać na koniec zlotu w Bukowinie Tatrzańskiej i montować na auto
    1 punkt
  13. Wow. Kawał porządnej roboty. Przerabiałem temat 3 lata temu. W zupełności wiem ile pracy i zachodu z tym. Ja walczyłem na urlopie codziennie po parę godzin przed 5 dni. Później jeszcze przy dokladaniu quattro tylny cały zawias poszedł do odświeżenia, piaskowanie, malowanie, nowe tuleje itp. spod mam teraz w lepszym stanie niż góra
    1 punkt
  14. Kawał dobrej roboty odwaliłeś. Niestety wiem ile na taką pracę potrzeba wolnego czasu i wkur... się ze śrubami. Ale tak jak stwierdziłeś nikt tak tego dobrze nie zrobi jak Ty sam. Można było dać komuś kto by to zrobił dużo taniej ale jak długo by to wytrzymało? A tak masz auto zabezpieczone na lata. Niektórzy by powiedzieli, że jak już w takim stopniu miałeś rozebrane auto to najlepszym rozwiązaniem było by kupić graty do quattro i założyć. Ale czy faktycznie quattro jest potrzebne? Ja w b6 mam 300 koni w ośce i daje radę. Jeżeli chodzi o malowanie podwozia to całe auto masz w black piano, felgi i amortyzatory czarne, lampy i zaciski czerwone więc pozostałym przy tych kolorach czarny/czerwony. Zresztą nasze audi są praktycznie identyczne tylko ja zaciski mam żółte
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...