Skocz do zawartości

Ranking

  1. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      10235


  2. mravel

    mravel

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      441


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34523


  4. Łukasz13

    Łukasz13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      5979


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/03/22 w Odpowiedzi

  1. Brązowa - głośniki , czarna - zasilania itd , żółta - wyjścia liniowe dźwięku
    1 punkt
  2. Podłącz manometr pod listwę paliwa i obserwuj ciśnienie przed odpaleniem.
    1 punkt
  3. Niekoniecznie. Może byc tez czujnik położenia wałka rozrządu jak kiedyś u mnie. Błąd wywołało sporadyczny i to długo po tym jak już usterka występowała.
    1 punkt
  4. Panowie, jeszcze jestem przed mapa ale jak to sie qr** odpycha na obecnym secie. Do porownania mam F30 330e hybryde, ktora ma 252 KM i po poprawie mapy powinienem ja objechac w miejscu (Audi 1450kg, BMW ponad 1700kg). Pojawiła się za to jeden problem -> ciepełko od turbiny. Koc termoizolacyjny + osłona termiczna na DP. Ktoś to testował? Fota dla zachety.
    1 punkt
  5. Z tym econ to jest różnie. W a3 8l miałem zdemontowaną sprężarkę, bo się zatarła i econ nie świecił z braku czynnika. Powinno się zrobić jak napisałeś ale lepiej posłuchać wróżbitów z forum niż zacząć od podstawowych czynności
    1 punkt
  6. Wiecie co problem jakby ustał, a powodem najprawdopodobniej były uszelnienia 2 pompowtryskiwaczy które wymieniał mój poprzednik, ok 3 lata temu. Niestety były stare, posiekniete i już na tyle twarde że nawet nie przypominały gumy. Nie wiem jak to możliwe w ogóle. A o dziwo wszystkie parametry czyli korekty i bip na vagu były ok.
    0 punktów
  7. Dobra robota. Fajnie teraz wygląda. Tył jeszcze usiądzie trochę. U mnie było tak samo.
    0 punktów
  8. 0 punktów
  9. 0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...