Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      464

    • Postów

      8622


  2. Audi A4 Klub Polska

    • Punkty

      15

    • Postów

      1


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      789

    • Postów

      10233


  4. afroo.

    afroo.

    Pasjonat


    • Punkty

      212

    • Postów

      1580


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/21/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Na zwoju sprezyny masz kolorowe oznaczenia w postaci kropek/pasków.
    0 punktów
  2. Pokaż zdjęcia sprężyn z tyłu i z przodu, najlepiej jakbyś złapał te kropki na nich namalowane.
    0 punktów
  3. Witam serdecznie w klubie Mam nadzieję, że znajdziesz informacje jakich szukasz i forum będzie pomocne. Pozdrawiam ,,,
    0 punktów
  4. Mnie tyle to wyszło na ori gratach. Tyle, że dawno dawno temu. Więc jeśli te czujniki nie mają opcji pokazywania ciśnienia na konkretnym kole, a mniemam, iż nie mają bo będą współpracować z ori modułem, to i tak na to samo wychodzi. Każde połączenie elektryczne to najpierw taśma pcv lub termokurczka, które służą stricte do izolacji, a potem dopiero parcianka i nie dla ozdoby, a dla zabezpieczenia przed przetarciami m.in., jak również przed wydawaniem niechcianych dźwięków przez ciasno ułożone wiązki. Aspekt wizualny i możliwość ukrycia przewodów gdzieś w tapicerce owijając je parcianką to dodatkowy atut.
    0 punktów
  5. Wszystko co najważniejsze jest opisane w dziale DIY. Link w jednym z postów powyżej. W mojej B7 mam PDC więc odkręcę tylko boczek i podłącze moduł pod wiązkę PDC (mam nadzieję ). Z rozmachu kupiłem wtyczkę do sterownik 32pin o oznaczeniu 1J0 972 977 H. Nie pasuje ona bez przeróbki do złącza sterownika. Właściwa wtyczka nie ma litery na końcu. Niemniej różnica między wtyczkami jest żadna prócz jednego plastiku, który odcinamy. Patrząc na alledrogo dałem za nią 15 zł, właściwe wtyczki zaczynały się od 40 zł. We wtyczce potrzebujemy wyłącznie Piny wskazane poniżej, reszta jest niepotrzebna. W wersji kostki z H na końcu było w sumie 16 kabli z pinami, my potrzebujemy jak widać 8 pinów. Z tego co pamiętam 4 musiałem przełożyć, pozostałe 4 były na miejscu. Pin 1 (sterownik kontr. ciśn.), masa -> dowolna, ja wpiąłem się w brązowy przewód w wiązce PDC Pin 2 (sterownik kontr. ciśn.), zasilanie -> bezpiecznik S17 10A (lub czerwono/fioletowy przewód w wiązce PDC) Pin 11 (sterownik kontr. ciśn.) -> Antena, Pin 1 Pin 12 (sterownik kontr. ciśn.) -> Antena, Pin 3 Pin 15 (sterownik kontr. ciśn.) -> CAN Komfort High (pomarańczowo/zielony przewód w wiązce PDC) Pin 16 (sterownik kontr. ciśn.) -> złącze diagnostyczne Pin 7 (lub zielono/niebieski przewód w wiązce PDC) Pin 28 (sterownik kontr. ciśn.) -> Antena, Pin 2 Pin 31 (sterownik kontr. ciśn.) -> CAN Komfort Low (pomarańczowo/brązowy przewód w wiązce PDC) Jeszcze pro tip którego nauczyło mnie doświadczenie - w kostce 4pin do anteny (montowanej na zewnątrz pojazdu, pod zderzakiem) wykorzystujemy tylko 3 piny. 4 pozostaje niewykorzystany. Zaślepcie go czymś bowiem woda dostanie się do środka (wilgoć) i w cholere strzeli to połączenie po jakimś czasie. Drugi pro tip, to taśma parciana NIE nadaje się do izolacji połączeń narażonych na kontakt z wilgocią. Nie każdy o tym wie vide moje boje i poprawianie elektryki poziomowania Xenon po koledze. Takie połączenia izolujemy wpierw taśmą izolacyjną lub koszulkami termokurczliwymi a następnie dla "ozdoby" owijamy całość taśmą parcianą.
    0 punktów
  6. nie pasuje mi tutaj ten czarny znaczek z przodu..
    0 punktów
  7. Idąc za ciosem - Układ kontroli ciśnienia w oponach - Audi A4 B6/B7 - Manuale A4 B6/B7 (2000-2008) - Forum Audi A4 Klub Polska (a4-klub.pl) Moduł z końcówką A - 40 zł ze smartem Antena - 85 zł z wysyłką Wtyczka do modułu 15 zł - kupiłem z końcówką H i trzeba było uciąć w niej jedną "prowadnicę" bo była w złym miejscu oraz przepiąć kable z pinami. Wtyczka jest rozbieralna i za pomocą małego śrubokręta spokojnie można sobie wyjąć piny z przewodami i powkładać w odpowiednie miejsca Wtyczka do anteny 4 pin 34 zł z wysyłką - niestety nie udało mi się kupić takowej z anteną i kawałkiem wiązki więc musiałem kupić wtyczkę. Wtyczka jest rozbieralna i aby umieścić w niej 3 przewody z pinami trzeba ją otworzyć. Taśma parciana 15m 6zł Przewody fi 0,3 mm oraz 0,5 mm na stanie Lutownica itd = jak na razie u mnie 180 zł bez czujników. Czujniki na allegro w okolicach 420 zł komplet zamiennik. Nie mam czujników, obudowy modułu i anteny. Dwa ostatnie nie do dostania na portalach aukcyjnych, w ASO w sumie to będzie ok 100 zł. Nie chce mi się chyba tego kupować. Czujniki raczej "podjeby", wolę nowe zamienniki niż używane ORI. Kwota 2400 zł za 4 nowe ORi to lekka przesada. Jak będzie pogoda to ide to montować. Potrzebujecie jakieś wskazówki, zdjęcia, pro tipy?
    0 punktów
  8. Super, ale następnym razem możesz po prostu otworzyć nowy temat bo gracisz mi powiadomieniami które mnie nie dotyczą xD
    0 punktów
  9. W ciągu kilku dni wpadną: Światła LED - tył i haki na zakupy.
    0 punktów
  10. błądzisz, ale to każdego sprawa osobista jak dba o samochód
    0 punktów
  11. Grają lepiej ale wszystko kwestia ceny. Niestety fabryczne głośniki B&O są dzielone aktywnie a to znaczy że warto by było zrobić zwrotnice pod nie lub również puścić je aktywnie. Z swojego doświadczenia powiem że wysokotonowy jak i średnio tonowy jest strasznie zduszony na jakości przez fabryczne kondensatory elektrolityczne. O ile w wysokotonowym można go wymienić na foliowy i ten zabieg mocno go ożywi i nada szczegółowosci o tyle sredniotonowy wymaga pełnej zwrotnicy z cięciem od dołu i od górny. U siebie również posiadam głośniki b&o ale pędzone przez zewnętrzny wzmacniacz oraz zewnętrzna zwrotnice i po takim zabiegu dopiero te głośniki pokazują jak mogą zagrać.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...