Skocz do zawartości

Ranking

  1. kubicv10

    kubicv10

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      152


  2. tass

    tass

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      484


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10232


  4. kosik25

    kosik25

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      47


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/21/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przed wyminą sprzęgła poczytałem o różnych problemach z czym to się wiąże, dlatego wolałem przy wymianie sprzęgła od razu wsadzić dwumas z AWX. Przebieg na liczniku miałem znacznie wyższy, ale jak miałem płacić za kolejny raz za wymianę dwumasu to wolałem dołożyć do pełnego kompletu i zapłacić raz te 600pln za wymianę ( jak ktoś nie ponosi kosztów wymiany to inna sprawa). Podzielam zdanie @przem8 zrobić raz niż żałować. Wyprzęgnik jest na zewnątrz skrzyni więc można zmienić bez większych problemów kiedy zajdzie taka potrzeba.
    1 punkt
  2. Przecież wszystko już zostało napisane na ten temat. Jeśli zostawiasz ori dwumas to przy komplecie sprzęgła awx trzeba skrócić tulejke tarczy sprzęgła jeśli ten komplet pochodzi od sachs. W luku ponoc nie, ponoć, bo osobiście z luka nie testowalem. U mnie po zwykłym stg1 na nowym dwumasie dedykowanym do 1.8t i sprzęgle awx nie dało się jezdzic i buda drżała jak poyebana przy przyspieszania od trzeciego biegu. Nie jest to odosobniony przypadek. Z resztą miałem okazję regulowac gaz w kilku a4 z mocami ~250+ na fabrycznym dwumasie i sprzęgle od awx i tam też dwumas się odzywał. Jak ktoś lubi po kilka razy zrzucać skrzynię to jego sprawa ale ja bym wolał założyc sprawdzone i bezpieczne rozwiązanie niż potem pluć sobie w brodę... U siebie mam dwumas, docisk, łożysko z luka dedykowane do awx i tarcza sprzęgła z tłumikami drgań od bfb. Jeździ ponad rok, zrobiło ponad 40tys. km i ma się dobrze. Zero drgań itp.
    1 punkt
  3. 1 punkt
  4. Te ostatnie miałem w moim allroad fajne polecam do niskiego auta , łatwe w utrzymaniu ( mam do sprzedania na forum jest ogłoszenie) . Ale na zimę osobiście wybrał bym numer 2 ?.
    0 punktów
  5. Znowu mam dylemat: na zimę 19: najbardziej leży mi ostatni wzór ale środkowy też jest spoko i nie wiem 1. 8W0601025AN 2. 8W0601025BD 3. 8W0601025BD
    0 punktów
  6. Człowieku Ty masz czyściej pod maską niż ja zęby po umyciu
    0 punktów
  7. Dzwoniłem, nie chciałeś przyjechać Z nowości to wpadł sportowy filtr BMC, według testów dodaje 2-3% mocy, czyli całkiem sympatycznie
    0 punktów
  8. Nie przesadzajcie i pozwólcie żyć innym po swojemu. Zresztą na samej górze jest duży czerwony przycisk.
    0 punktów
  9. Witam, dawno nic nie pisałem, ale nie oznacza to że nic się nie dzieje. A4 poszła na kolejny serwis, chciałem się pozbyć ekologii ale priorytety okazały się być niestety inne. Otóż padły wtryski Wszystkie 4 poszły do regeneracji, auto stało się na pewno żwawsze i bardziej dynamiczne. Szkoda ze wyszło w takim momencie, gdy miała iść moc do góry. Ale nie poddaje się dalej, działam w temacie i tak po dłuższym wyczekiwaniu, w końcu wleciały ciemne lampy na przód, a wyszło to tak Przód nabrał jeszcze więcej agresywności, tego mi właśnie brakowało. Kolejny myśle ciekawy mod i chyba nie zbyt popularny, a znacznie odmładzający auto to lampy tył ledowe z dynamicznym kierunkiem i lekko dymione IMG_4794.MOV Bardzo fajnie zrobione lampy, nie wywalają błędów, a wyglada to jeszcze lepiej na żywo, film i foty nie oddają całkiem tego Jak widać cały czas się dzieje, jeszcze mała zapowiedź tego co leży w kartonie, mod może skromny ale zawsze wizualnie w wnętrzu coś zmieni tzn. Kolorowy FIS, fakt faktem nie jest to VFIZ czy tez MFA, ale zawsze już jakiś zaczątek Od razu pytanie, znacie kogoś kto ogarnie temat w okolicach Poznania?
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...