Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      22884


  2. Mukade93

    Mukade93

    Pasjonat


    • Punkty

      30

    • Postów

      60


  3. egon47

    egon47

    Pasjonat


    • Punkty

      39

    • Postów

      1306


  4. ElectricShock

    ElectricShock

    Pasjonat


    • Punkty

      112

    • Postów

      97


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/06/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Po czyszczeniu dpfa zaleca się także wymianę czujnika różnicy ciśnień (na nowy (tylko oryginalny). Po tym zabiegu należy zaadoptować czujnik RC oraz przypisać nową wartość popiołu (bliską 3-5g) w sterowniku silnika.
    1 punkt
  2. A na biegu jałowym przy 2500 obr/min tak jak napisałem wyżej?
    1 punkt
  3. Korekcje nic nie mówią o stanie injektorów i służą do wyrównywania różnic kompresji w cylindrach. U Ciebie dają sumę 0 więc wygląda na wszystko w porządku.
    1 punkt
  4. Tak. Górna granica dla tego silnika to 175 ml, Ty masz już 210ml. Sprawdź sobie wskazania z czujnika różnicy ciśnień na wolnych obrotach na jałowym oraz przy 2500 obr/min na jałowym.
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Na razie mały wypad w dłuższa trasę i dwa szoty ? w między czasie liźnięty szyba przednia i nowe piórka
    0 punktów
  7. Było dobrze i jest dobrze bo mieści się w granicy tolerancji czyli od -3 do +6.
    0 punktów
  8. Możliwe, że w Twoim silniku nie będzie dało się wpisać pewnej nowej wartości popiołu. W takim przypadku wystarczy wejść w sterownik silnka w adaptacje, następnie wyszukać adaptacji :inizjalizacja dpf i ją aktywować. Wyzeruje to wtedy wartość popiołu.
    0 punktów
  9. Nie jest tragedia, ale warto oddać w najbliższym czasie filtr do czyszczenia.
    0 punktów
  10. Wersje EU też mają 2 światła cofania. Do prawej lampy cofania dochodzi masa (brązowy przewód) oraz napięcie ze sterownika komfortu (czarno-niebieski). Między tymi przewodami powinno pojawić się napięcie 12V. Sprawdź też na przejście czy na brązowym jest masa. Czarno-niebieski wychodzi ze sterownika komfortu, z 17to pinowej brązowej kostki z pinu nr 1 i idzie najpiererw do czarnej 12to pinowej złączki na pin nr 12, dopiero do lampy na 6cio pinową brązową wtyczkę lampki na pin nr 5. Sprawdź też w lewej lampce wstecznego, czy masz między czarno-niebieskim a brązowym napięcie 12V. Czarno-niebieski przewód dla lewej lampki wychodzi z pinu nr 3 tej czarnej 17to pinowej kostki sterownika komfortu.
    0 punktów
  11. Wyszukaj wartości: obroty silnika popiółu sadzy mierzonej sadzy wyliczonej różnicy ciśnienia (przy pracującym silniku, raz na biegu jałowym na wolnych obrotach i raz przy 2500 obr/min też na jałowym) czas od ostatniej regeneracji kilometry od ostatniej regeneracji Wszystkie te wartości musisz w prawym oknie zaznaczyć (zaptaszkować) aby pojawiły się w lewym oknie. Maksymalnie można 12 wartości na raz przedstawić (jeżeli dobrze pamiętam).
    0 punktów
  12. Wchodzisz w sterownik silnika 01, następnie w rozszerzone bloki pomiarowe i po prawej stronie pojawia się okno. Albo scrolujesz i wybierasz z długiej listy tego czego szukasz, albo na samej górze jest okno wyszukiwania, w którym wpisujesz wyraz, którego szukasz, np: popiół lub filtr...
    0 punktów
  13. Po wykonaniu mapy adaptacji w folderze C:/Ross-Tech/VCDS-DRV/Logs powstanie plik adpmap-02-×××.csv Wrzuć go tutaj.
    0 punktów
  14. 0 punktów
  15. 0 punktów
  16. Ponoć trzyma jak rex szyne
    0 punktów
  17. Przez ostatnie 3 lata faktycznie jakoś mało km zrobiłem pandemia kilka miesięcy siedzenia w domu i wychodzi jakieś 10K na rok
    0 punktów
  18. Wiesz jak poprawić człowiekowi humor. Wszystko jest w tym wątku. Czekam na wezwanie do sądu oszuście.
    0 punktów
  19. Albo to odszczekasz albo spotkamy się w sądzie. Piszę to zupełnie poważnie.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...