Skocz do zawartości

Ranking

  1. Mateusz8769

    Mateusz8769

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      36


  2. peter22

    peter22

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      683


  3. Wandej

    Wandej

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      4009


  4. pijey88

    pijey88

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      30


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/09/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Mam problem z dodatkową pompa wody. Pacjent to A4 B8 FL 2013, 2.0TDI 143KM (CJCA) Wywala mi błąd: Sprawa wydaje się prosta, wymiana pompy. Pompa u mnie ma numer 06H 121 601 J Kupiłem na allegro używkę (niby sprawną), ten sam numer. Po zmianie problem wraca po kilku dniach. Mogę kupić kolejną nową, nówka zamiennik kosztuje ok 230-250zł. Ale nurtuje mnie jedna sprawa. Obie pompy po podłączeniu zasilania na krótko kręcą cicho, bez oporów. Kostka ma 3 piny, plus, minus i "S", które jest sterowaniem ze sterownika kompa. W kostce z auta po zapłonie jest napięcie, ale po podpięciu do pompy nic się nie dzieje. Obstawiam że pin "S" nie pozwala się uruchomić pompie, gdy jest nie potrzebna. Podejrzewam, że pompa jest uruchamiana po zgaszeniu silnika, chłodzi chłodnicę recyrkulacji spalin (tak wyczytałem). Wtedy też wywala mi błąd - logiczne. Czy powinienem kupić nową pompę czy szukać problemu gdzie indziej? Może ma ktoś doświadczenie z inną przyczyną wyskakiwania takiego błędu niż sama walnięta pompa. Dodam że przewody do kostki są czyściutkie, bez otarć, nie wyglądają na uszkodzone, jest w nich napięcie po zapłonie (w dwóch na pewno, trzeciego nie jestem w stanie sprawdzić). Może badam złą pompę?
    1 punkt
  2. Jaki koszt?? Kupujesz całe lampy czy wysyłasz swoje i przerabiają ??
    1 punkt
  3. Nie. Nie można. Teoretycznie tak. Jak masz oryginalny VCP i laptop ma dostęp do internetu.
    0 punktów
  4. Krakusy mają ferie zimowe do końca tygodnia. Jak tylko Jarek wróci i zrobi aktualizację, to będzie też aktualizacja listy na forum. Na spokojnie ?
    0 punktów
  5. ...Gdyby zastępnik led nie posiadał układu zasilającego tzw. drivera, opisywane zjawisko nie wystąpiłoby. Jedyne co można by zaobserwować, to zmniejszanie się jasności emitowanego światła, a nie błyski (czyli zero-jedynkową pracę) elementów led zastępnika. Informacja dodatkowa : Co do zimnej diagnozy i różnicy w zachowaniu zastępnik led/żarówka, to jest to związane z innym czasem reakcji na przyłożone napięcie i na jego zmiany, żarnika (drucik wolframowy) żarówki i elementu led. Element led reaguje natychmiast, bez zwłoki czasowej, żarnik ma duże opóźnienie. Dlatego też krótkie w czasie impulsy wprowadzane przez sterownik, są przez element led "pokazane", a przez żarówkę tradycyjną nie. Żarnik nie jest w stanie na te impulsy zareagować.
    0 punktów
  6. Obczaj czy ta instrukcja podana przez mat1234 będzie dobra i do nas. Na telefonie nie będę rozpakowywał pliki. [CNHA 2.0 190 KM] filtr dpf - Strona 2 - Forum Audi A6 / A7 Klub Polska A6KLUB.PL witam właśnie dzisiaj wywalił mi błąd filtra dpf jak zrobić wypalanie czy to tylko przez kompa można? dzięki za...
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...