Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      22891


  2. Hugo

    Hugo

    PREZES


    • Punkty

      405

    • Postów

      5678


  3. carlos6

    carlos6

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      22


  4. Krzysiek15255

    Krzysiek15255

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      4

    • Postów

      22


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/14/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Musisz sprawdzić jaki jest pobór prądu w stanie spoczynku. Przyczyn może być wiele. Najpierw naładuj aku dopiero sprawdż pobór.
    1 punkt
  2. Pierwszy błąd świadczy o uruchomieniu się trybu oszczędzania energi, gdyż napięcie aku spadło poniżej wartości progowej. Drugi błąd świadczy o tym, że pobór energi w stanie spoczynku jest za wysoki. Coś pobiera za dużo energii w stanie spoczunku i prowadzi do rozładowania aku. Naładować akumulator i poszukać odbiorników pobierających prąd w stanie spoczynku. Dokładałeś jakieś urządzenia? Np.videorejestrator?
    1 punkt
  3. Możesz rozebrać i sprawdzić jak tam wygląda sytuacja ale to nie będzie raczej wina brudu tylko płyty. Można kupić także samą płytę główną.
    1 punkt
  4. Statyczne doświetlanie zakrętów aktywowane jest gdy skręcisz kierownicą (skręcając np. na skrzyżowaniu) lub gdy uruchomisz kierunkowskaz (sygnalizując zamiar skrętu) zwalniając i dojeżdżając do skrzyżowania (zanim ruszysz kierownicą by skręcić).
    1 punkt
  5. Zastąpili nową częścią o nowym numerze.
    0 punktów
  6. 0 punktów
  7. Lecimy dalej z tematem. Krótkimi krokami zbliża się wiosna. Opiszę co się działo z autem na przełomie roku 2022/2023 Małe zakupy Przed zimą auto przestało grzać na wolnych obrotach. Zastosowałem "Płukacz" od firmy Prestone, jak i zalewałem ocet w samą nagrzewnicę na noc. Jednak nie wiele się zmieniło. Zakupiłem więc nową nagrzewnicę NRF 00054252 za około 80zł. W zestawie nie ma nowych uszczelnień i zacisków. Po złożeniu na starych uszczelkach leciało... Dlatego jeśli już musicie zmieniać nagrzewnicę, to polecam zakupić droższą całą z metalu, w których podobno są już uszczelnienia w zestawie. A same uszczelnienia z zaciskami (8E0 898 380) to koszt też około 80zł, ponieważ nie znalazłem zamiennych. Co do jakości wykonania nagrzewnicy..... lekka jakaś taka słaba i do tego trzeba ją dodatkowo uszczelnić po montażu, ponieważ dołączona do zestawu pianka nie wystarcza. Jednym słowem... chyba lepiej zainwestować od razu w oryginał, jeśli nie chcecie tracić nerwów. Mimo wszystko... problem z grzaniem ustąpił i ładnie grzeje na wolnych obrotach. Został również zmieniony termostat, aby usunąć błąd termostatu pokazujący się pod komputerem. Niestety po wymianie błąd nadal się pokazuje, ale nie zauważyłem jakichś negatywnych skutków z tym związanych. Powrócę do prób usunięcia tej usterki jak się zrobi trochę cieplej. Swoją drogą dobrze, że zakupiłem termostat, ponieważ stary połamał się ze starości podczas demontażu. Stary oryginalny po prawej i nowy MAHLE BEHR TM 3 100 po lewej: Zaślepka przy termostacie również wymieniona na oryginał 06B 103 033A. Przy okazji ściągnięta miska w celu wyczyszczenia smoka. Zabierałem się za jej ściągnięcie od 2 lat ponad... Przed I po czyszczeniu Wycieki spod podstawy filtra oleju (uszczelka podstawy filtra ELRING 471.030) oraz spod chłodniczki (uszczelka EL634380) również usunięte. Chłodniczka doczyszczona z syfu: Pompa oleju sprawdzona i wygląda dobrze, więc wyczyszczona, złożona z nowym napinaczem łańcucha (06A 115 130) i nową uszczelką smoka AJU16063100 (Niestety, żeby wymienić napinacz łańcucha pompy oleju musimy rozebrać rozrząd :D). Zamontowałem od razu nowy uszczelniacz na wał od strony rozrządu (ELRING 155.560). Po rozebraniu rozrządu wyszło na jaw, że klin na kole zębatym wału jest naderwany. Zakupione oryginalne używane koło zębate wału i elegancko rozrząd ustawiony na znaki. Synchronizacja też ładnie się zgrała. Nie mogłem sobie odpuścić i zajrzałem do panewek.. Jedna z panewek miała takie jakby łuszczenie widoczne, więc po ocenie wału zastosowałem nowe polecane zamienniki w nominalnym rozmiarze (główne 77 537 600 oraz korbowodowe 77 581 600): Nowe łączniki stabilizatora z przodu 25858 02, 25857 02 oraz gumy 29967 01: Zwykłe dysze wymienione na mgłowe niepodgrzewane 5M0-955-985-C-9B9 zamontowane z pomocą adapterów: Lecimy dalej z tematem. Trochę ciekawsze tematy Przerabiamy przód na s-line. Góra zderzaka zostaje oryginalna. Dół zderzaka zamienna używana dokładka, kratki nowe oryginalne (8E0 807 681 C, 8E0 807 682 C), grill plaster miodu z allegro oraz atrapa z Golfa VI zamiennik Polcar 95-18-2720. Tak wiem dyfuzor jest do poprawki, ale czekam na wiosnę.. Po zimie zostanie tylko pomalować dokładkę w połysk LY9B i wyregulować zderzak z maską. Dokupiłem również dokładkę pod zderzak zamiennik Cupry i powiem tyle... Jeżeli miałby ktoś to zakładać, to jedynie do auta, które jest wysokie lub stoi w garażu. Przy temperaturze 0 stopni dosłownie dotknąłem ziemi zjeżdżając z asfaltu i pękła jak szkło. Nie polecam tych 3 częściowych zamienników. Lepiej dołożyć do oryginalnej jednoczęściowej dokładki (240zł bodajże w serwisie taniej niż na allegro). Także chiński shit trawił do kosza. W jej miejsce zamontowana chińska gumowa za 20zł i tak już chyba zostanie: Żeby mi się nie nudziło dokupiłem listwy ala S4 z jakiejś pianki firmy BAYER za jedyne 270zł plus wysyłka. Zobaczymy jak to się będzie sprawować. Wszyscy tak płaczą na laminaty, a lotka po ogarnięciu u mnie elegancko się sprawuje. Teraz przetestuje te listwy, które po samej przymiarce wyglądają obiecująco, a co będzie się z Nimi działo z czasem, to na pewno dam znać. Produkt jako produkt spoko, jednak nie polecam podejścia do klienta firmy, która je produkuje tj. Cetus P.P.H.U. Czesław Tylki z Łodzi, która ponad miesiąc czasu oddawała mi pieniądze za produkty, które przysłali mi błędnie. Musiałem się prosić, dzwonić i pisać na olx, fb itp., aby w końcu odzyskać swoje pieniądze. Jeżeli zakupy u Nich, to najlepiej na miejscu odebrać produkt i zapłacić za niego. Przymierzyłem już też nowe koła na sezon letni tj. oryginalne Pompei 19x9 et52 i dystanse przód i tył po 12mm + dłuższe śruby M14 x 1,5 x 40mm. Do tego opony 225/40 R19 Bridgestone Turanza. Jeżeli chcecie założyć dystans 12mm z centrowaniem, to należy zwrócić uwagę aby kołnierz piasty mieścił się w Nim. Akurat te od Japan Racing ładnie pasują na przód, a tył trzeba lekko przerobić.. Z tyłu lekko odstaje dekielek piasty dlatego zastosuję zaślepki metalowo-gumowe 52x7, które ładnie wpasują się w środek. Kosztują grosze, a załatwią sprawę bez potrzeby szlifowania kołnierza piasty. I ostatnia fota na koniec na odpędzenie zimy
    0 punktów
  8. Jeszcze do sprawdzenie bolączka 2.0 tdi czyli pompa oleju na imbusie.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...