Skocz do zawartości

Ranking

  1. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      854


  2. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      464

    • Postów

      8616


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1396

    • Postów

      22865


  4. dekiel 13

    dekiel 13

    Pasjonat


    • Punkty

      259

    • Postów

      1436


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/25/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie nie będą. Za duże et o opony za szerokie.
    1 punkt
  2. Gratulacje Robi, tylko w nowszych generacjach C7, A4 B8 i Q5 8r to pierwsze generacje z ACC i tak właśnie tam jest, że możesz manetką tylko 10 km/h kroki ustawić. Gdybyś miał zwykły tempomat bez ACC mógłbyś ustawić co do km/h.
    0 punktów
  3. No to będzie Ok. 18 mam 245/45
    0 punktów
  4. Zanim cokolwiek zaczniesz logować, musisz najpierw zadbać o to, aby nie było zapisanych błędów, czyli musisz także pozbyć się przyczyny zapisanych w pierwszym poście błędów. Często są one spowodowane dostaniem się wody i korozją przewodu LIN Bus (chyba biało fioletowy) idącego do sterownika układu kontroli akumulatorów J367, zamocowanego na minusowej klemie akumulatora. Jeżeli LIN Bus jest ok, to być może ten sterownik J367 ma usterkę.
    0 punktów
  5. Jeszcze jedno, gdy zauważysz jakieś nieprawidłowości, możesz na chwilkę zatrzymać wykres (naciskając na pause), następnie najeżdżasz strzałką i przytrzymujesz lewy przycisk myszki na interesujący Cię punkt na wykresie, pokazane zostaną wartości jakie były zapisane w danym momencie.
    0 punktów
  6. Po prawej stronie u góry możesz dla lepszej przejrzystości "zaptaszkować" np. tylko 2 wartości tak jak na poniższych zdjęciach, gdzie na jednym wybrałem tylko zawór N276 oraz zawór dozujący na pompie a na drugim wartości ciśnienia. Na wolnych obrotach lub pod stałym obciążeniem powinny zachowywać się niemal synchronicznie. Taki sposobem możesz sobie włączać i wyłączać poszczególne wartości, które chcesz obserwować. Ciśnienia powinny zachowywać się także podobnie (lekkie odchyły przy zmianie obciążenia a na jałowwym prawie scnchronicznie). Być może będzie gdzieś widać skoki na grafiku.
    0 punktów
  7. Możesz też wykonać logi na biegu jałowym uruchamiając najpierw logowanie, dopiero silnik, tak aby log został zapisany już w momencie gdy rozrusznik kręci. Na zimnym silniku: -obr. silnika, - temp. płynu chłodniczego, - położenie pedału przyśpieszenia, - ciśnienie wymagane - ciśnienie rzeczywiste -zawór regulacyjny (N276) wartość będzie w procentach - zawór dozujący (ten na pompie CR) też w procentach. Niech pochodzi przez 2 min na wolnych obrotach cały czas pisząc log. Następnie podnieś i trzymaj obroty do 2000 (też na jałowym i ok 1 min). Taki sam log wykonaj na rozgrzanym silniku. Oba logi w nieobrobionyn formacie (czyli LOG-01-IDE...csv) możesz otworzyć (jeden po drugim) programem VCScope, który jest zainstalowany automatycznie z VCDS. Na dole naciskasz przycisk play i obserwujesz jak zachowują się linie na grafiku względem siebie. Powinny się mniej więcej pokrywać ze sobą, bez wielkich odchyleń czy skoków.
    0 punktów
  8. Gdyby pompa w baku miała za niskie ciśnienie to na szynie CR też będziesz miał za niskie ciśnienie i posadzony błąd w sterowniku. Możesz sprawdzić bo cena takiego zabiegu jest niska. Będzie to tylko orientacyjna diagnoza, bo ostatecznie sprawność injektorów można dokonać tylko na stole/urządzeniu pomiarowym.
    0 punktów
  9. Zgadzam się z Mariuszem (Sahipp). Na Twoim miejscu nie zastanawiając się, wybrał bym opcję bezgotówkową i zostawiłbym auto w ASO.
    0 punktów
  10. Możesz tylko wymienić zawór na nowy i przeprowadzić jego adaptację. Zawory i czujniki tylko oryginalne z ASO, żadne zamienniki.
    0 punktów
  11. Tutaj jest to napisane we wskazówce na dole. Elsa online. ElsaWin. ElsaWeb. VW trucksZespol napedowy5-cylindrowy silnik wysokopreznyUklad wtrysku paliwa - DieselCzujnikiWymontowanie i zamontowanie zaworu regulacyjnego cisnienia paliwa N276 WWW.KOLHOSNIKI.RU Wersja online oprogramowania Elsa lub elsawin dla Audi, Skoda, Volkswagen, Seat. Wszystkie stare...
    0 punktów
  12. Nie wolno montować używanych zaworów regulacyjnych N276, gdyż nie posiadają one uszczelki, a uszczelnia je tylko kołnierz/ krawędź wgryzająca (pokazane na fotce). Raz wymontowany zawór powinien być wymieniony na nowy, gdyż może być już nieszczelny po ponownym zamontowaniu.
    0 punktów
  13. Ja mam u siebie monroe oespectrum pod 1BE od 3 lat, kilometry robię i wszystko z nimi jest OK. Cenowo jak pamiętam były spoko. dokładnie mam takie: przód Monroe 376071SP tył Monroe 376031SP niestety wg katalogów monroe zostały wycofane z produkcji (może jeszcze jakies sklepy mają) oba sa pod zawieszenie sportowe 1BE
    0 punktów
  14. Wartość ciśnienia jaka powinna być jest pokazywana jako wartość wymagana. Wartość ciśnienia rzeczywistego jest (powinna być) zazwyczaj nieco wyższa.
    0 punktów
  15. 25 mniej więcej
    0 punktów
  16. Długo ale bardzo skutecznie działasz Radek.
    0 punktów
  17. Powoli do przodu, zaczyna przypominać w końcu silnik ?
    0 punktów
  18. Ciśnienie na szynie uzależnione jest od stanu obciążenia i obr/min silnika.
    0 punktów
  19. jest późno i raczej do spania już lecę... napiszę w skrócie tak... miałem nie przyjemność być poszkodowanym. te wszystkie odszkodowania to jedna wielka lipa i co najgorsze zgodna z prawem... mogą sobie wyceniać na zamiennikach mimo że to boli bo mam oryginał to dla czego zamiennik... niestety życie... ale Ty masz jedną furtkę. Chodzi o to że masz dosyć jeszcze drogie auto i co Tobie to daje? ano to że nie bierz gotówki tylko wybierz opcję naprawy bezgotówkowej i oddaj auto do naprawy do aso i tyle... niech ubezpieczalnia pokryje koszta... ja teraz nie pamiętam naprawa bez gotówkowa chyba nie może przekroczyć 100% wartości auta ale kurcze nie pamiętam dokładnie i mogę się mylić lub coś mogło się zmienić... Musisz się bardziej dowiedzieć i w Twoim przypadku to najlepsza opcja bo tak to ciężko z nimi wygrać... Najgorzej mają ludzie którzy maja stare auta które mają sporą wartość rynkową, ale według rzeczoznawcy warte są tyle co złom... wiesz o co chodzi auto według tabel warte np 10 tyś a na rynku zadbane sztuki po 20 tyś... a ty np miałeś zadbanego.... oni robili myk w przypadku gotówkowej wypłaty na dwa sposoby albo... szkoda całkowita gdy wartość naprawy przekraczała wartośc ( według tabel) auta i tutaj wyglądało to tak : twój pieniądz to wartość całego auta ( według nich) minus wartość to co z niego zostało czyli dostawałeś ochłap plus resztę gratów miałeś sobie sam lub z ich pomocą sprzedać i to się równało szkoda całkowita.... lub jak uszkodzenie śmieszne np lampa no to wiadomo że to nie przekracza wartości auta a ty oczywiście masz oryginał i chcesz oryginał i chcesz kasę za to, a oni robili myk jak pisałeś u siebie śmieszne stawki godzinowe, części w zamienniku... Tak to wyglądało nie wiem czy się coś zmieniło. Były osoby co próbowały na tym sobie zarabiać bo wystarczyło kupić młodziutkie auto typu jakiś fiat pikaczentno które było drogie z uwagi na rocznik ale ceny części wiadomo śmieszne to wtedy role sie odwracały.... Problem miały osoby aut premium jak pisałem wcześniej... Natomiast Ty jak nie masz ochoty się z nimi szarpać chcesz mieć dobrze zrobione jak powinno być, na częściach jakie powinny być z uwagi że twoje auto jest trochę warte jeszcze puki co to wybierz opcję naprawy bez gotówkowej i oddaj auto do aso... i niech ubezpieczalnie zapłaci rachuneczek.... tak to mniej więcej wyglądało kilka lat temu, nie wiem czy coś się nie zmieniło jeżeli tak to przepraszam nie chciałem wprowadzić w błąd....
    0 punktów
  20. Trochę się przeciągło ,ale w końcu są czerwone pasy Foty na szybko zaraz po montażu...i trasie 2600km Nie bawem cdn nowosci
    0 punktów
  21. 0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...