Wymiary oringu dla potomnych. Termostat made in nie wiem.
Szerokość wewnętrzna na fotce grubość oringu 2-2,5mm. Raczej typowy oringi.
Mierzylem rowek w który wchodzi oringi. Oring musi miec wewnątrz 16 lub 15mm na 2-2,5mm grubość dokładna nieznana bo oring jest splaszczony.
Termostat da się rozebrać, ori jest skręcany śrubami tak samo jak na zdjęciu wyżej.
U mnie samochód zaczął dłużej się nagrzewać więc wiadomo termostat do wymiany.
Stary rozebrałem z ciekawości ( był ori ) i okazało się, że szlak trafił oring na trzpieniu we wkładzie, uszczelniał go jak był zamknięty. Sam termostat jest dobry padł tylko oring za kilkadziesiąt groszy i przez to część płynu szła od razu w duży obieg.
Zastanawiam się jak częsta może być to usterka, ale raczej nikomu nie chce się zaglądać do środka zepsutego termostatu. :>
Do wymiany termostatu trzeba wyjąć alternator.
Zakładam nowy temat w którym będą zawarte wszystkie części potrzebne by zmienić seryjny wygląd zewnętrzny Waszego Audika na pakiet zewnętrzny S-line ! Oto zdjecia Audi A4 Avant z pakietem S-line /zdjecia naszego forumowego kolegi Spis czesci : 8E0 807 105 F nakładka zderzaka s-line ze spryskami, bez pdc 8E0 807 681 F 01C kratka wlotu powietrza strona lewa 8E0 807 682 F 01C kratka wlotu powietrza strona prawa 8E0 117 335 kierownica powietrza lewa 8E0 117 336 kierownica powietrza prawa 8E0 853 651 M 1QP grill szary 8E0 853 651 M VMZ grill czarny 8E0-955-101-E sprysk lewy 8E0-955-102-E sprysk prawy 8E0 807 110 B dokłdka przód Listwy boczne: 8E0 853 969 D lewy tył 8E0 853 970 D prawy tył 8E0 853 960 C prawy przód 8E0 853 959 C lewy przód Spojler klapy: 8E9 827 933 C dyfuzor zderzaka tylnego 8E0 807 521 B 8E0 807 521 H podwójny diesel 8E0 807 521 M Jeśli trzeba coś dopisac piszcie na pw
małe uzupełnienie
8E0 807 682 G 01C - kratka wlotu powietrza prawa bez wlotu intecoolera
8E0 807 682 F 01C - kratka wlotu powietrza prawa - z wlotem do intecoolera
8E0 807 681 F 01C - kratka wlotu powietrza lewa - z wlotem do intecoolera
8E0 807 681 G 01C - kratka wlotu powietrza lewa - bez wlotu intercoolera
8E0 117 335 P kierownica powietrza lewa - musi mieć literkę P, wystepuje z intercoolerem po lewej
8E0 117 336 N kierownica powietrza prawa - musi mieć literkę N, wystepuje z intercoolerem po prawej
8E0 807 285 AT 1QP - szara, ramka tablicy rejestracyjnej dla zderzaka bez PDC
3FZ - czarna,
8E0 807 285 BA 1QP - szara, ramka tablicy rejestracyjnej dla zderzaka z PDC
3FZ - czarna
8E0 807 285 BB 1QP - szara, ramka tablicy dla zderzaka bez PDC (tablica przykrecana do ramki)
3FZ - czarna
8E0 807 285 AA 1QP - szara, ramka tablicy dla zderzaka z PDC (tablica przykrecana do ramki)
3FZ - czarna
8E0 807 110 B - dokładka przednia - nie występuje ze zderzakami s-line, S4, RS-4.
Jest montowana wyłącznie ze zderzakiem DTM (gril ma wymiary takie same jak do standardowego zderzaka)
w wątku: [ALL B7] A4 DTM Edition jest widoczna w wersji carbon
no polemizowałbym czy takie trupy ? ,,te milony,, pakowane w ,,starego trupa aby latał,, są typowym kosztem utrzymania powiedzmy w stanie nominalnym w miarę współczesnego silnika... On w tym AVF`fie nie będzie mieć problemu z drogimi wtryskiwaczami, z dpf`ami, z drogim egr`em, nieszczelnymi chodniczkami i innymi gratami z plastiku i tak dalej i tak dalej... Dla tego kto ma niech docenia co ma, bo potem przyjdzie pora na ekologiczny samochód....?
Jagodę można pochwalić cała w fabrycznym lakierze bez grama rdzy.
Zaciski z s4 więc wleciały nowe felgi z a5 wraz z nowymi oponami. W tym roku set zimowy wyjątkowo szybko