Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8611


  2. Rob@k

    Rob@k

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      851


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10231


  4. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2177


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/22/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przy sprawdzaniu szczelności demontowales separator? Jeśli nie to mógł się uszkodzić.
    1 punkt
  2. Połącz ten cieńszy przewód tak jak był i wtedy sprawdź szczelność, powinno być ok i korekty też powinny wrócić do normy.
    1 punkt
  3. Wywal jeszcze te termostaty i tam je zaślep, bo spaliny otworzą termostat w środku i będziesz miał spaliny pod maską.
    1 punkt
  4. Napisałem przecież combi zawór, a po polsku zawór regulujący przepływ powietrza i sterowany jest podcisnieniowo zaworkiem, który jest pod kolektorem ssącym.
    0 punktów
  5. Ta rurka z pierwszego zdjęcia idzie z ezektora i powinna trafiać do tipa. Wywalając rurkę sai wdłuż głowicy, wywaliłeś też tą cienką, która trzeba zostawić lub zastąpić np wężem. Co do drugiego cienszego wężyka, który wypiąłeś z combi valve i idzie pod kolektor, albo trzeba do zaślepić, albo skrócić i wpiąć w wolne wyjśc w zaworku n112 z którego wychodzi.
    0 punktów
  6. W 1.8t nie ma żadnych termostatów w sai. Jest combi zawór, który został zaślepiony przecież.
    0 punktów
  7. Cześć wszystkim Zupełnie przypadkowo od pół roku posiadam A4 B8 Allroad które pokochałem od pierwszej jazdy. Żona trochę narzeka, że ciężko się parkuje bo krowa wielka i koła ma za duże ale jakoś daje radę pozdrawiam Sławek
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...