Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      22837


  2. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1209

    • Postów

      433


  3. Fido

    Fido

    Pasjonat


    • Punkty

      120

    • Postów

      6296


  4. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      464

    • Postów

      8608


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/08/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wtyczka mikrostyku pin nr 2, brązowy przewód masa. Pin nr 1, brązowo-fioletowy przewód. Oba idą na czarną 14to pinową wtyczkę T14 w komorze silnika (lewa strona). Masa czyli brązowy na pin nr 6, a brązowo-fioletowy na pin nr 11. Dalej z tej 14to pinowej wtyczki masa idzie na punkt masy na ścianie grodziowej, a brązowo-fioletowy idzie na 10cio pinową szarą złączkę (w nogach kierowcy słupek A) na pin nr 7. Rozdwaja się tam i idzie stamtąd jeden do zegarów na pin 10, niebieskiej 32pinowej wtyczki, a drugi idzie do sterownika komfortu, na pin nr 20 czerwonej 20to pinowej wtyczki. Sprawdź także czy do miktostyku dochodzi masa.
    1 punkt
  2. Pozostaje odessać i obserwować/kontrolować częściej.
    0 punktów
  3. Zrobione, musiał gdzieś się przerwać na wiązce bo drutując pod nogami kierowcy właśnie ten kabel brązowo fioletowy "błąd" zniknął, będzie cieplej to będę szukał gdzie, dzięki za odpowiedź bo sprawdzając pojedynczo te kabelki to człowiek by och..ał
    0 punktów
  4. https://youtu.be/O5dWxccsvsc?si=3oQcvCyoowVEakqO
    0 punktów
  5. Ja miałem poliftowy CDUC, ale procedura taka sama. Napełnianie najlepiej podciśnieniem, później odpowietrzanie odkręcając kilka odpowietrzników.
    0 punktów
  6. Albo mi się coś pomieszało, albo @Muskel1 miał kiedy taki silnik, może pamięta jak robił to u siebie.
    0 punktów
  7. 0 punktów
  8. Powiem Wam że ten continental to robi oponki prima sort
    0 punktów
  9. Witam wszystkich, chwile mnie tu nie było, raczej nic nie modzilem specjalnego przy Smerfie ,auto połyka kolejne kilometry , 180tkm wskoczyło także przyszedł czas na zmianę oleju w silniku, stuklo kolejne 15tkm i też odwiedziłem Vagservis przed Świętami żeby ogarnęli serwis skrzyni 8HP bo akurat nakręciłem 60tkm od ostatniej wymiany oleju. Było trochę czasu przez Święta w Polsce to też postanowiłem zajrzeć znowu do dolotu . Oto rezulata po 30tkm od ostatniego czyszczenia dokładnie rok temu , zaznaczę ze auto jeździ większość po autostradzie i już klapy były zawalone dolot z resztą też ...Ale wszystko wyczyszczone poskładane na nowych uszczelkach oringach ,może śmiga dalej , jeszcze między czasie wymieniliśmy odboje amortyzatorów z tyłu bo już popękały doszczętnie Na koniec pobytu w Polsce jeszcze zaczęło mi hałasować łożysko w kole z przodu , także szybko jeszcze wymieniliśmy na SKF i od razu cisza, już zamówiłem też na drugą stronę i profilaktycznie wymienię...
    0 punktów
  10. Wraz z nadejściem nowego roku zdecydowałem się na krótki wpis w temacie, dla podsumowania poprzedniego i określenia planów na najbliższą przyszłość. W 2023 od momentu zakupu Audi bezawaryjnie przejechało na polskich drogach nieco ponad 4 tyś km, nie tak dużo, ale wystarczająco by potwierdzić, że autko się sprawdza i decyzja o zakupie tego egzemplarza była jak najbardziej trafna W grudniu przy pierwszym poważnym ataku zimy w Małopolsce nie mogłem się powstrzymać i dałem autku dosyć mocno popalić w śnieżnych zaspach. Nie skończyło się najlepiej - spalonym sprzęgłem, które (wszystko na to wskazuje) będzie wymagało wymiany w najbliższym czasie. Z dobrych rzeczy pomału myślę o kolejnym sezonie letnim i udało się nabyć w okolicy bardzo fajne felgi Audi BBS 18": Teraz przychodzi czas na zakup opon, chwilę zastanawiałem się nad optymalnym rozmiarem pod 8J i najprawdopodobniej wybiorę 235/40. Jest jeszcze trochę czasu do wiosny, więc mam nadzieję upolować sensowne gumy w przyzwoitej cenie. Nie zamierzam precyzyjnie określać celów na ten rok jeśli chodzi o usprawnienia czy modyfikacje. Dużo będzie zależało od bieżących wydatków, przypomnę też że mam B5, gdzie w zasadzie jest więcej tematów do zrobienia/ukończenia. B7 ma po prostu jeździć bezawaryjnie, być autem pewnym na co dzień - to jest cel numer 1. Myślę, że oprócz felg na pewno wpadnie folia na szyby z tyłu, być może spróbuję własnych sił z tematem. Poza tym w głowie jest sporo pomysłów co do poprawy estetyki, hamowania, drobne podniesienie mocy czy chęci pogrzebania przy audio, ale jak będzie i co w jakiej kolejności czas pokaże. Tymczasem powodzenia z Waszymi pomysłami i postanowieniami na 2024, cześć i czołem!
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...