Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22803


  2. matbruk

    matbruk

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      190


  3. wuPiotrek

    wuPiotrek

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      418


  4. audicoman

    audicoman

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      587


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/11/24 w Odpowiedzi

  1. nie wolisz dołożyć z 20k i kupić b9 ? wolał bym się zakredytować albo poczekać i dozbierać, taka cena za b8 to kosmos na dziś wg mnie, kombi w dieslu 10 letnie, za dwa lata nie sprzedasz tego auta za połowę tej ceny. z samego wieku też zaraz będą wychodziły rzeczy do naprawy, do połowę młodszego b9 nie będziesz musiał raczej dokładać
    1 punkt
  2. Wszystko zależy od tego co potrzebujesz. Ja osobiście uważam klimę jednostrefową jako kryterium dyskwalifikujące auto, z kolei niektórym to nie przeszkadza. 190 konne CNHA to już generacja VW EA 288 z AdBlue, czyli następca VW EA 189. Silniki te cieszą się dobrą opinią no i masz Quattro.
    1 punkt
  3. Z 20k trzeba dołożyć co najmniej do tego b8 z ogłoszenia żeby kupić cos sensownego z usa.
    1 punkt
  4. Drogo i duży przebieg. Już wolałbym tego amerykańca ale b9 , może wcale nie wyszedłby dużo drożej , taki sprowadzany pod Ciebie , nie gotowy z ogłoszenia.
    1 punkt
  5. Siema! Postanowiłem założyć temat dla swojej niedawno zakupionej B7. Co prawda plany na rozwój/modyfikacje nie są zbyt ambitne na najbliższy czas, ale z tego co widzę w dziale B7 nie przybywa za dużo nowych wątków, stad mam nadzieję tym chętniej dołączycie do ewentualnych dyskusji i posłużycie radą w różnych kwestiach odnośnie serwisowania i dopieszczania swojego egzemplarza Kilka słów o egzemplarzu: Po długich poszukiwaniach udało mi się zakupić autko z importu ze Szwecji. Zależało mi na sprawdzonym połączeniu 1.8t i quattro do tego w fajnej konfiguracji wyposażeniowej i przede wszystkim zdrowej budzie. Zakupiony egzemplarz jest z roku 2007 i w bardzo dobrej kondycji: urzekł mnie zdrowym nadwoziem i podwoziem (oj ciężki temat do znalezienia), wszystkie szyby oryginał, udokumentowany przebieg 230 tyś (samochód ze Szwecji). Silnik: 1.8t BFB, zdrowa seria Zawieszenie: 1BA (nie ma gleby, jest komfort) Nadwozie: lakier perła LZ5C Ocean Blue / Mauritius Blue fabryczny s-line zewnętrzny ksenon plus, DRL, CLH czujniki parkowania tył zdejmowany fabryczny hak Audi autko zakupione z chromowanymi felgami BBS 17” jak na zdjęciu. Wnętrze: pakiet sport z podgrzewanymi siedzeniami i kierownicą mulifunkcyjną wszelkie pakiety podświetlenia wnętrza, drzwi i ambient light 4 szyby w prądzie kurtyny powietrzne tył + schowek na narty Audio: fabryczne nagłośnienie z radiem Concert 2DIN i subwooferem w bagażniku Kilka zdjęć zrobionych na szybko: (niestety nie oddają za bardzo głębi lakieru perłowego): Plany na rozwój: silnik: 2-gi intercooler i wtryski od BEXa hamulce: swap na 320cm przód z 2.0 TFSI nadwozie: przyciemnianie szyb audio: najprawdopodobniej RNS-E LED + Bose W garażu obok B7 mam jeszcze poczciwą B5 (temat tutaj) w której z racji wieku jest trochę więcej do zrobienia - póki co muszę podejść do tematu B7 rozsądnie i oszczędnie - skupić się na serwisie, jeździć, obserwować Uwaga: Pierwszy post jest aktualizowany w celu odzwierciedlenia stanu faktycznego samochodu i streszczenia tematu przeglądającym forumowiczom. Ostatnia aktualizacja: 13.07.2023
    0 punktów
  6. Każde drzwi mają własne sterowniki i miejsce w którychvsą wpięte wtyczki.
    0 punktów
  7. Wyłącz klimatronik na chwilę, to szybciej dojdzie do 90C
    0 punktów
  8. Wraz z nadejściem nowego roku zdecydowałem się na krótki wpis w temacie, dla podsumowania poprzedniego i określenia planów na najbliższą przyszłość. W 2023 od momentu zakupu Audi bezawaryjnie przejechało na polskich drogach nieco ponad 4 tyś km, nie tak dużo, ale wystarczająco by potwierdzić, że autko się sprawdza i decyzja o zakupie tego egzemplarza była jak najbardziej trafna W grudniu przy pierwszym poważnym ataku zimy w Małopolsce nie mogłem się powstrzymać i dałem autku dosyć mocno popalić w śnieżnych zaspach. Nie skończyło się najlepiej - spalonym sprzęgłem, które (wszystko na to wskazuje) będzie wymagało wymiany w najbliższym czasie. Z dobrych rzeczy pomału myślę o kolejnym sezonie letnim i udało się nabyć w okolicy bardzo fajne felgi Audi BBS 18": Teraz przychodzi czas na zakup opon, chwilę zastanawiałem się nad optymalnym rozmiarem pod 8J i najprawdopodobniej wybiorę 235/40. Jest jeszcze trochę czasu do wiosny, więc mam nadzieję upolować sensowne gumy w przyzwoitej cenie. Nie zamierzam precyzyjnie określać celów na ten rok jeśli chodzi o usprawnienia czy modyfikacje. Dużo będzie zależało od bieżących wydatków, przypomnę też że mam B5, gdzie w zasadzie jest więcej tematów do zrobienia/ukończenia. B7 ma po prostu jeździć bezawaryjnie, być autem pewnym na co dzień - to jest cel numer 1. Myślę, że oprócz felg na pewno wpadnie folia na szyby z tyłu, być może spróbuję własnych sił z tematem. Poza tym w głowie jest sporo pomysłów co do poprawy estetyki, hamowania, drobne podniesienie mocy czy chęci pogrzebania przy audio, ale jak będzie i co w jakiej kolejności czas pokaże. Tymczasem powodzenia z Waszymi pomysłami i postanowieniami na 2024, cześć i czołem!
    0 punktów
  9. Potwierdzam, piękne auto, pozdrawiam miło było poznać Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...