Treść opublikowana przez bongod
-
Montaż prawego intercoolera 1.8T BEX
Wywal śmiało --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
To chciałem napisać właśnie powinno być załamanie po stronie kierowcy --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
Hahaha idę chyba pozbierać przed dom śmieci z wczoraj może jakieś piwko znajdę --------------------------------------------OOOO------------------------------------------ Obraz po walce --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
:D --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
Czy to był spot? karniaków nie zabraliście --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Ja tam się na dieslah nie znam u mnie laga zero na większych --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Słyszałem tylko że dieslu mniejszy wystarcza ja mam przy 260 km 230. Dużo się pisze o średnicy rur, że dużo daje większa. --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Ten to chyba bez cięcia belki wejdzie. Nie wiem jak w ropce ale w Pb byłby mały. --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Ciekawe filmy warte obejrzenia
Noi wszystko jasne https://youtu.be/rLTYEsrik2w spoiler jak holera --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
Jest wyzwanie --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Próbuj nic Cie to nie kosztuje. Mi też kiedyś uznali. --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
Kurcze na rancing forum wręcz to dokładają do 1.8t. Nic już nie kumam . --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ
Niezłych rzeczy się tu dowiaduje jeden wniosek jak mi błąd wyskoczy to wypad z tym jak to już zrobiłem z węglem i sai . --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Jak jest temat vfiza to zapytam :,, alarmy można ustawić na wszystkie czujniki? --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Hahahah dobre po tym szamponie wszystko się zwałkowało i zeszło a jak ja próbowałem rozpuszczalnikiem to był kosmos . Gość w tym siedzi z 10 lat wie co robi okleja takie fury po całości ze mi szczęka opada --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Ja zrywałem minuta roboty ale ten klej co został....... Ale ziomek raz dwa mi to zmył nie wiem czy żartował ale powiedział że szamponem dla dzieci hehehe. --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Tacierzyństwo
Nom teraz folie są z filtrami itp super sprawa. --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
Hahahaha to już dymi? Myślałem że zacznie po programie --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
https://m.facebook.com/GrodziskieFury/ --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
O 20 ale nie wiem gdzie --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
A co to za zlot ma być w niedzielę grodziskich fur i gdzie? --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
Czyli mi się to nie przyśniło hahahaha --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
Grodzisk Mazowiecki Spoty NEXT-> .. Parking pod MC'Donaldem godz 20
Kto to srebrnym b6 bez zderzaka ostatnio latał z fmic-em po wiadukcie? --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Prawidłowe podejście --------------------------------------------OOOO------------------------------------------
-
B6 DIVISION
Ten sam mam dylemat mam czerwone dekory ale zaciski na czerwono hmmm może na czarno i czerwony napis Quattro --------------------------------------------OOOO------------------------------------------