Skocz do zawartości

darek181289

Pasjonat
  • Postów

    205
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O darek181289

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1285 wyświetleń profilu
  1. Witam Też mam problem z opóźnieniem przy ruszaniu, ale tylko na zimnym, na ciepłym ładnie rusza pod górę. Myślę nad adaptacja, ale co ciekawe sprawdziłem status adaptacji jazdy w przód i tył i w obu przypadkach informacja, że adaptacja trwa a nic nie robiłem z usuwaniem wartości. O co kaman?
  2. Do przodu ciężko ruszyć, tył dużo lepiej działa na zimnym. Dodatkowo stojąc pod górę przodem auto się trochę stacza zanim się zatrzyma będąc na Drive bez dodawania gazu.
  3. Witam, Mam problem ze swoim multitronikiem, 2013r, przebieg 320000 km. Na zimnym bardzo ciężko jest ruszyć pod górę, nie może ruszyć a jak załapie to szarpie. Na rozgrzanym silniku jest dużo lepiej ruszyć na wzniesieniu. Olej wymieniany drugi raz za mojej kadencji, żadnych zmian. Skrzynia nie szarpie, przy zmianie przełożeń żadnych niepokojących objawów. Pytanie czy próbować robić adaptacje? Przeczytałem wiele tematów, u jednych adaptacja pomogła, u innych zaszkodziła...
  4. Witam Podepnę się do tematu, czy takie różnice ciśnienia mogą być spowodowane zaworem regulacyjnym paliwa na szynie czy raczej wtryski?
  5. Kolego, udało Ci się dojść co było przyczyną? Mam takie same objawy, dodatkowo jak występuje szarpanie to słychać głośny klekot z pod maski...
  6. Kolego, znalazłeś gdzieś uszczelkę między wymiennikiem a częścią z zaworami i inne uszczelki na rurkach od spalin czy na czymś innym złożyłeś?
  7. Witam, czy ktoś już rozbierał/czyścił egr, który jest zabudowany na chłodnicy spalin w polifcie i może opowiedzieć jak to zrobić?
  8. Temat chyba rozwiązany, rozebrałem gniazdo i podoginałem piny, przejechałem kilkaset km i spokój. Odłączenie wtyczki i rozwarcie obwodu powoduje błąd, jedynie zwora w gnieździe może oszukać układ kontroli zużycia klocka.
  9. Witam, dokopie temat. Mam też problem z żółtą kontrolka od klocków, co chwilę wyskakuje, ale po ponownym uruchomieniu silnika gaśnie i zaświeca się po kilku kilometrach. We wszystkich sterownikach żadnego błędu ani zamrożonej ramki, wtyczka i okablowanie czujnika całe, klocki przód wymieniane 1500km temu. Jakieś pomysły?
  10. Jestem po wymianie oleju w skrzyni. Nie wiem czemu wszystkie instrukcje mówią o tym, że należy nalewać olej poprzez spust, skoro wymieniając filtr mamy po nim otwór i to od góry. Odmierzyłem zlany olej i ciut więcej wlałem nowego, po rozgrzaniu upuściłem nadmiar spustem i tyle. Nie wiem po co cudowanie z układami do napełniania ciśnieniowego i grawitacyjnego... No chyba że wtedy nie wymienia się filtra...
  11. Znów mi pomagasz, dziękuję! ?
  12. Witam, czy ktoś wie jakie oznaczenie ma korek spustu/wlewu oleju do multitronica symbol NYM a4 b8 2013 2.0TDI? Ewentualnie rozmiar i skok gwintu Dodatkowo mam pytanie odnośnie oleju do mechanizmu różnicowego. Zamiennik G 055 190 A2 to np Febi 48785 75W85. Czy można stosować 75w80? Ewentualnie jakiś inny zamiennik?
  13. Ładowanie różniło się o 0,05V więc prawie to samo a aku taki jak wg producenta.
  14. Aku ori, 4F0 915 105 E Varta 92Ah 520A i taki też jest zakodowany w 04 grupie adaptacji. Napięcie odczytałem multimetrem przy pracującym silniku na klemach aku, podszybiu i na alternatorze. Jutro go doładuje prostowinikiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...