-
Postów
5821 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1360O kamil-vag

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Ostrowiec Świętokrzyski
Auto
-
Model
Inny
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2016
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
INNY
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
27371 wyświetleń profilu
-
kamil-vag obserwuje zawartość Bi-Led Ronan 3.0" + adaptery do Bixenonu B6
-
Zobacz ogłoszenie Bi-Led Ronan 3.0" + adaptery do Bixenonu B6 Soczewki Bi-Led nowe, nie używane. Brane tu: https://a.aliexpress.com/_ExK35jc Adaptery P&P do Bixenonu B6 Cena 250 zł + wysyłka, najlepiej Inpost Użytkownik kamil-vag Data 09/11/25 Cena 250.00 PLN Kategoria A4 B6/B7
-
-
A latency time zmieniłeś ? Przywróć ustawienia vcds do fabrycznych i zmień tylko latency na 2 w zaawansowanych ustawieniach portu COM w menedżerze urządzeń. A transmisje ustaw na 1024 obie.
-
Taki sam
-
Fotki z wakacji mega 6.8 - 6.9 to naprawdę fajny wynik jak na taki silnik. Akurat wtryski jak najbardziej mogą mieć wpływ na zmniejszenie spalania. Jak pisałem Ci kiedyś warto stosować profilaktycznie Archoil AR6900-D albo Oilsyn Diesel Power DNA Efekt białego podświetlania naprawdę fajny, szkoda, że nie bardziej mleczny ten biały... i jeszcze jakby to zapalało się razem z CLH to byłby efekt
-
Też bym chyba doradził w razie czego wrzucić AVF, do tego EDC15 i miałbyś możliwość zrobienia sobie multimap i innych bajerów... No ale całe szczęście że nic się nie stało poważnego z tym motorem. Ciekawe czy nie da się zamontować napinacza hydraulicznego z pierwszych TDI PD, on był odporniejszy niż ten sprężynowy...
-
Nikt nie podeśle, bo to niezgodne z regulaminem forum. Jedyne co mogę podpowiedzieć to jest tego od groma np na chomikuj i tym podobnym portalach
-
A5 8T3 Competition 2.0T Q Akebono 375/330 RS"20" Gwint ST
kamil-vag odpowiedział(a) na NervaR temat w Audi A5/S5/RS5 8T
Miałem okazję poznać Tomka, zobaczyć jego piękne auto, świetny gościu, a samochód wręcz petarda... Nawet w środku dał posiedzieć 😆 Niejednemu za tą A5 łeb się kręci na chodniku ! ! ! Znalazłem i będę obserwował, pozdrawiam Cb i Dagę 😉 -
A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)
kamil-vag odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4/S4 B6
Wycisnąłeś funkcjonalność tego "wiekowego" radia do granic możliwości Dawid. -
Od razu śpisz spokojniej ???
-
Adamek1973 obserwuje zawartość kamil-vag
-
Darek , no to się nazywa zbiorcza aktualizacja. Mimo sporej ilości treści i tak się czytało z zaciekawieniem 😉 Czyli w Twoim przypadku sprawdza się powiedzenie, że "największą wadą samochodu jest jego poprzedni właściciel" 😆
-
Podczas weekendowego pobytu u Darka, miałem okazję się przejechać tym potworem... jak to auto idzie na każdym kolejnym biegu to dla takiego użytkownika głównie 1.9 TDI to jest coś niesamowitego ! Ilość miejsca w środku, komfort... Co więcej, trochę za Darkiem pojeździłem i naprawdę widać jak auto przyciąga wzrok innych fanów motoryzacji ! ...to basowe mruczenie na postoju, ja dosłownie miałem ciary ! Piękne auto, doprowadzone do super stanu, cieszące oko i słuch ! A tu coś nawet Olga ustrzeliła jak Cię goniłem moim eco lotem
-
A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)
kamil-vag odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4/S4 B6
@george 1.6 TDI CXXB, chyba 110KM, szału nie ma przy pełnym załadowaniu i włączonej klimie 🤣 po jeździe 1.9 TDI z własnymi programami i zawsze powyżej 150KM to jest jednak różnica. Ale tu chodziło tym razem o normę EU, jeździmy z młodym do Warszawy, wjeżdżamy do zielonej strefy... Chciałem najpierw 1.8 TSI, ale nie było nic ciekawego, ostatecznie wybór padł na ten. Ekonomiczny jest, spokojnie można zejść poniżej 5 na trasie, ale reszta zostawia wiele do życzenia... Gdyby nie normy to byłoby by pewnie A4 B8. A tak to w tym budżecie był Seata, takie życie 🤣 -
A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)
kamil-vag odpowiedział(a) na kamil-vag temat w Audi A4/S4 B6
Dbałość o detale na najwyższym poziomie 😍 A tak ogólnie to pozdrawiam z 3 już autem po A4 🤣 wynalazek z EA288 EU6 pod maską... Czyli pełne eko gówno 🫣 I tak, tęsknię za A4, za jakością elementów, wyciszeniem, grubością blachy... To było naprawdę przyzwoite auto !!! -
Jak robiłem SWAP w polo z 1.4 TDI EDC17 na 1.9 TDI EDC15 to tak naprawdę więcej czasu spędziłem nad schematami i rozpisaniem tego wszystkiego niż potem na samym przełożeniu silnika... Trzeba przejrzeć każdy element wykonawczy sterownika i sprawdzić czy zgadza się nr pinu, a nawet zasilanie, niektóre rzeczy w nowszych autach są zasilanie już np z 5V. Możliwe, że będzie potrzebna wymiana np świec, czujników n75, EGR... W grę wchodzi nawet dołożenie nowych przewodów... Raczej na tacy nikt Ci tego nie poda 😉 ELSA + ETKA i kilka godzin analizy.