Skocz do zawartości

kamil-vag

Pasjonat.
  • Postów

    5821
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1360

O kamil-vag

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski

Auto

  • Model
    Inny
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

27371 wyświetleń profilu
  1. Zobacz ogłoszenie Bi-Led Ronan 3.0" + adaptery do Bixenonu B6 Soczewki Bi-Led nowe, nie używane. Brane tu: https://a.aliexpress.com/_ExK35jc Adaptery P&P do Bixenonu B6 Cena 250 zł + wysyłka, najlepiej Inpost Użytkownik kamil-vag Data 09/11/25 Cena 250.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  2. Pozostały czas: 23 dni i 8 godzin

    • Sprzedam
    • Nowy

    Soczewki Bi-Led nowe, nie używane. Brane tu: https://a.aliexpress.com/_ExK35jc Adaptery P&P do Bixenonu B6 Cena 250 zł + wysyłka, najlepiej Inpost

    250.00 PLN

  3. A latency time zmieniłeś ? Przywróć ustawienia vcds do fabrycznych i zmień tylko latency na 2 w zaawansowanych ustawieniach portu COM w menedżerze urządzeń. A transmisje ustaw na 1024 obie.
  4. Fotki z wakacji mega 6.8 - 6.9 to naprawdę fajny wynik jak na taki silnik. Akurat wtryski jak najbardziej mogą mieć wpływ na zmniejszenie spalania. Jak pisałem Ci kiedyś warto stosować profilaktycznie Archoil AR6900-D albo Oilsyn Diesel Power DNA Efekt białego podświetlania naprawdę fajny, szkoda, że nie bardziej mleczny ten biały... i jeszcze jakby to zapalało się razem z CLH to byłby efekt
  5. Też bym chyba doradził w razie czego wrzucić AVF, do tego EDC15 i miałbyś możliwość zrobienia sobie multimap i innych bajerów... No ale całe szczęście że nic się nie stało poważnego z tym motorem. Ciekawe czy nie da się zamontować napinacza hydraulicznego z pierwszych TDI PD, on był odporniejszy niż ten sprężynowy...
  6. Nikt nie podeśle, bo to niezgodne z regulaminem forum. Jedyne co mogę podpowiedzieć to jest tego od groma np na chomikuj i tym podobnym portalach
  7. Miałem okazję poznać Tomka, zobaczyć jego piękne auto, świetny gościu, a samochód wręcz petarda... Nawet w środku dał posiedzieć 😆 Niejednemu za tą A5 łeb się kręci na chodniku ! ! ! Znalazłem i będę obserwował, pozdrawiam Cb i Dagę 😉
  8. Wycisnąłeś funkcjonalność tego "wiekowego" radia do granic możliwości Dawid.
  9. Od razu śpisz spokojniej ???
  10. Darek , no to się nazywa zbiorcza aktualizacja. Mimo sporej ilości treści i tak się czytało z zaciekawieniem 😉 Czyli w Twoim przypadku sprawdza się powiedzenie, że "największą wadą samochodu jest jego poprzedni właściciel" 😆
  11. Podczas weekendowego pobytu u Darka, miałem okazję się przejechać tym potworem... jak to auto idzie na każdym kolejnym biegu to dla takiego użytkownika głównie 1.9 TDI to jest coś niesamowitego ! Ilość miejsca w środku, komfort... Co więcej, trochę za Darkiem pojeździłem i naprawdę widać jak auto przyciąga wzrok innych fanów motoryzacji ! ...to basowe mruczenie na postoju, ja dosłownie miałem ciary ! Piękne auto, doprowadzone do super stanu, cieszące oko i słuch ! A tu coś nawet Olga ustrzeliła jak Cię goniłem moim eco lotem
  12. @george 1.6 TDI CXXB, chyba 110KM, szału nie ma przy pełnym załadowaniu i włączonej klimie 🤣 po jeździe 1.9 TDI z własnymi programami i zawsze powyżej 150KM to jest jednak różnica. Ale tu chodziło tym razem o normę EU, jeździmy z młodym do Warszawy, wjeżdżamy do zielonej strefy... Chciałem najpierw 1.8 TSI, ale nie było nic ciekawego, ostatecznie wybór padł na ten. Ekonomiczny jest, spokojnie można zejść poniżej 5 na trasie, ale reszta zostawia wiele do życzenia... Gdyby nie normy to byłoby by pewnie A4 B8. A tak to w tym budżecie był Seata, takie życie 🤣
  13. Dbałość o detale na najwyższym poziomie 😍 A tak ogólnie to pozdrawiam z 3 już autem po A4 🤣 wynalazek z EA288 EU6 pod maską... Czyli pełne eko gówno 🫣 I tak, tęsknię za A4, za jakością elementów, wyciszeniem, grubością blachy... To było naprawdę przyzwoite auto !!!
  14. Jak robiłem SWAP w polo z 1.4 TDI EDC17 na 1.9 TDI EDC15 to tak naprawdę więcej czasu spędziłem nad schematami i rozpisaniem tego wszystkiego niż potem na samym przełożeniu silnika... Trzeba przejrzeć każdy element wykonawczy sterownika i sprawdzić czy zgadza się nr pinu, a nawet zasilanie, niektóre rzeczy w nowszych autach są zasilanie już np z 5V. Możliwe, że będzie potrzebna wymiana np świec, czujników n75, EGR... W grę wchodzi nawet dołożenie nowych przewodów... Raczej na tacy nikt Ci tego nie poda 😉 ELSA + ETKA i kilka godzin analizy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...