-
Postów
341 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
18O kixi4
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Ostrów Wlkp
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
CDNC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
15647 wyświetleń profilu
-
Zapraszam na softowe obnizenie temperatury. Pozdrawiam
-
Ten klips jest bez sensu, niweluje tylko halas, natomiat westgate nadal jest uchylony...
-
graphinium obserwuje zawartość kixi4
-
Nie odpalaj go bo przytrzesz wał, walki rozrzadu. Te silniki musza miec przynajmniej 1.5bara przy 90stopniach temperatury oleju.. 70-80% silnikow, ktore remontuje a mialy zanizone cisnienie oleju mialo przytarte juz panewki korbowodowe
-
Balanse przewaznie zacieraja sie przez pekajace sitka wpadajace w lozyskowanie balansu..
-
Pomiar serwisowy! Rozgrzany porzadnie silnik, zgasic, poczekac z 2-3minuty, otworzyc maske i wlaczyc zaplon bez odpalania silnika, obserwowac fis (wyswietlacz miedzy zegarami) po chwili,max 1minuta pokaze sie aktualny pomiar poziomu oleju
-
Zapraszam do kontaktu na pw. Nie moze tak byc
-
Tam jest czesto problem z przewodem, ktrory idzie z alternatora przdz rozrusznik do podszybia, na alternatorze mamy np 14.5v a w podszybiu juz 13.2v. Dlatego ecu podbija obroty, zeby podniesc napiecie ladowania. Wystarczy puscic dodatkowy przewod z alternatora do podszybia
-
Sprawdz napiecie ladowania w podszybiu
-
Staram sie odwiedzac to forum i odpisywac ale z braku czasu niestety robie to sporadycznie... co do poboru oleju to nikt nikomu nie broni uzywac przeroznych srodkow na swoim silniku wiec probujcie, ale pierscienie bardzo czesto po wyjeciu z cylindra nie "wychodza" z tloka, nie sa zaklejone czy cos w tym stylu, sa poprostu jakby przegrzane i traca swoja sprezystosc i nie oddzialuja na scianke cylindra.
-
Opisujesz tu silnik w b7, czyli jeszcze ten na pasku..
-
terazkurdeja obserwuje zawartość kixi4
-
Najnowszy nr 06L109259D
-
adamos0409 obserwuje zawartość kixi4
-
Musisz zdemontowac pas przedni i rozrzad, walki pracuja w pokrywie
-
To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok.
-
Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania..