Skocz do zawartości

kixi4

Pasjonat
  • Postów

    341
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18

O kixi4

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Ostrów Wlkp

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

15647 wyświetleń profilu
  1. Zapraszam na softowe obnizenie temperatury. Pozdrawiam
  2. Ten klips jest bez sensu, niweluje tylko halas, natomiat westgate nadal jest uchylony...
  3. Nie odpalaj go bo przytrzesz wał, walki rozrzadu. Te silniki musza miec przynajmniej 1.5bara przy 90stopniach temperatury oleju.. 70-80% silnikow, ktore remontuje a mialy zanizone cisnienie oleju mialo przytarte juz panewki korbowodowe
  4. Balanse przewaznie zacieraja sie przez pekajace sitka wpadajace w lozyskowanie balansu..
  5. Pomiar serwisowy! Rozgrzany porzadnie silnik, zgasic, poczekac z 2-3minuty, otworzyc maske i wlaczyc zaplon bez odpalania silnika, obserwowac fis (wyswietlacz miedzy zegarami) po chwili,max 1minuta pokaze sie aktualny pomiar poziomu oleju
  6. Zapraszam do kontaktu na pw. Nie moze tak byc
  7. Tam jest czesto problem z przewodem, ktrory idzie z alternatora przdz rozrusznik do podszybia, na alternatorze mamy np 14.5v a w podszybiu juz 13.2v. Dlatego ecu podbija obroty, zeby podniesc napiecie ladowania. Wystarczy puscic dodatkowy przewod z alternatora do podszybia
  8. Sprawdz napiecie ladowania w podszybiu
  9. Staram sie odwiedzac to forum i odpisywac ale z braku czasu niestety robie to sporadycznie... co do poboru oleju to nikt nikomu nie broni uzywac przeroznych srodkow na swoim silniku wiec probujcie, ale pierscienie bardzo czesto po wyjeciu z cylindra nie "wychodza" z tloka, nie sa zaklejone czy cos w tym stylu, sa poprostu jakby przegrzane i traca swoja sprezystosc i nie oddzialuja na scianke cylindra.
  10. kixi4

    2.0 TFSI bierze olej

    Opisujesz tu silnik w b7, czyli jeszcze ten na pasku..
  11. Musisz zdemontowac pas przedni i rozrzad, walki pracuja w pokrywie
  12. To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok.
  13. Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...