
TomaszRT
Pasjonat-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O TomaszRT

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
BGB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
801 wyświetleń profilu
-
A4B7 ma 4. generację, natomiast S4B7 z manualem i RS4B7 5.
-
A w instrukcji do Twojego auta co jest napisane?
-
W A6C6 był jeden i ten sam 2.0TFSI przez cały okres produkcji. Ten 2.0TFSI występował również w A4B7. Tematu 2.0TDI nie zgłębiałem to nie pomogę.
-
Bo to są dwa całkiem różne silniki. W A6C6 jest 'starego' typu podobnie jak w A4B7 i te nie mają wadliwych pierścieni tłokowych. W w/w A5 jest 'nowego' typu podobnie jak w A4B8 i te w latach 2008-2011 miały wadliwe pierścienie.
-
5W40 lub 0W40... Liqui Moly, Motul, Millers, Valvoline w zależności od budżetu i preferencji.
-
Nie musisz wymieniać. Nie trzeba rozpinać.
-
Wyjazd na Węgry- Tokaj
TomaszRT odpowiedział(a) na ARTek/_/\_\ temat w Sport, Hobby, Rozrywka, Relaks
Kiedyś owszem, były. Teraz poza autostradami to jest dramat. Na zawiasie 1BV dramat do kwadratu. -
Wyjazd na Węgry- Tokaj
TomaszRT odpowiedział(a) na ARTek/_/\_\ temat w Sport, Hobby, Rozrywka, Relaks
Po okolicy Ci winieta nie potrzebna, najbliższe autostrady są z Miszkolca i Nyiregyhazy na Budapeszt. Na powrót do Warszawy to słowacka winieta jak już: na przygraniczny odcinek ekspresówki R4 i pseudoautostradę D1 Koszyce - Preszów. Co kto lubi. Ja z zasady w większych ilościach pijam tylko wina czerwone wytrawne, ale po obiedzie kieliszek Tokaju 5/6 puttonyos też bardzo lubię. -
Wyjazd na Węgry- Tokaj
TomaszRT odpowiedział(a) na ARTek/_/\_\ temat w Sport, Hobby, Rozrywka, Relaks
Nie obawiaj się, dogadasz się na pewno, po angielsku a czasem nawet po polsku. Z Bieszczadów to jedź przez Medzilaborce, Humenne, Trebisov i Sátoraljaújhely - tereny mało zaludnione, krajobrazy piękne, żadne winiety niepotrzebne. -
Jak rzeczywisty obwód mają taki sam to nic się napędowi nie stanie. Aczkolwiek trochę rzeźba taka jazda na dwóch różnych parach opon.
-
A co ma konwerter do błędu P0171? Silnik na wolnych obrotach dostaje lewe powietrze i tu należy szukać przyczyny.
-
Jesteś pewien, że u Ciebie ma być odma 06F129101P a nie 06F129101R ? Jak nie masz zamiaru uszczelki wymieniać to starej nie ruszaj z miejsca, bo może Ci się rozpaść przy próbie demontażu. Ja bym jednak proponował uszczelkę wymienić. N80 jest fabrycznie mocowany do przewodów jednorazowymi opaskami zaciskowymi. Także opaski też pozyskaj jak i szczypce do nich specjalne.
-
Tak jak pisałem wyżej zawór ma być 100% szczelny w obie strony jak nie ma podanego napięcia. Czyli jak wsadzisz jeden koniec do szklanki z wodą a w drugi będziesz dmuchał ile sił to nie ma prawa najmniejsza bańka powietrza się pojawić. Czy jest sprawny elektrycznie łatwo sprawdzić podając mu na krótko 12V, powinien wtedy cyknąć.
-
Ten plastikowy pojemnik to zbiornik węgla aktywnego. Na 99% masz padnięty zawór N80. On domyślnie (bez podania napięcia) powinien być zamknięty. Wymontuj go i sprawdź ustnie czy jest szczelny.