Skocz do zawartości

RALF76

Pasjonat
  • Postów

    1557
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

41

O RALF76

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    WW

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

9895 wyświetleń profilu
  1. 2.0 rożnych generacji wypala się inaczej, w B8 było średnio 700-800km a w B9 już jest 400-500 piszesz o 1.6... wg mojej oceny nigdy nie osiągiesz takiego interwału bo zakładam że 1.6 był poprzedniej generacji
  2. w 2.0 tdi wg mojej obserwacji zawsze włącza się wentylator podczas wypalania , na trasie nie słyszę ale w mieście chodzi
  3. wentylator powinien chodzić jeśli się wypala dpf, akumulator od nowości?
  4. często czyli co ile km?
  5. u mnie w litrach pokazuje więc jest taka opcja (pojemność zbiornika środka redukującego)
  6. jak kwestia wyplania dpf? jakieś różnice? fajnie że na klepanie/cykanie pomogło..
  7. jeśli przód prosto stoi i tylko jedna strona tył siedzi to wygląda jakby krótsza sprężyna była lub jakiś materiał miekki i bardziej siada.. Roboty sporo ale zamień sprężyny miejscami i zobacz czy z drugiej strony siadło zanim rozbierzesz pomierz odległości miedzy jedną i drugą stroną, zobacz gdzie są różnice przy wahaczach, gumach itd... może będzie to jakiś trop, wahacz krzywy itp
  8. albo sprężyna pękła tuż przy wahaczu i wówczas może usiąść z jednej strony a wizulanie od strony podwozia nie wiele widać
  9. Jakie sugerujcie pióra wycieraczek ori czy np:bosch aerotwin który idzie chyba na pierwszy montaż? To są te samie pióra czy inna jakość?
  10. mam nadzieję ale jak widać skoro będzie aktualizacja to coś jeszcze poprawiają
  11. spróbuj nagrać, dwumasa jest charakterystyczna może coś usłyszymy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...