Skocz do zawartości

RALF76

Pasjonat
  • Postów

    1495
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

40

O RALF76

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    WW

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

9101 wyświetleń profilu
  1. pisałeś że auto chodzi w trasach więc na pewno się wypalał w dobrych warunkach, jeśli raz czy dwa na m-c zgasiłeś jak się wypalał nie powinno mieć znaczenia nie pozostaje nic jak wymienić czy wyczyścić ale jak Muskel pisał raczej nie da rady, podzwoń po firmach co się tym zajmują i popytaj
  2. w tych latach nie występuje nadmierny pobór oleju więc to nie ta przyczyna, rozumiem w a6c7 nie było poboru zwiększonego?
  3. z którego roku to A6 c7?
  4. jeśli przebieg 120 to nie powinno być problemów z dpf, być moze jak kolega Muskel coś z przebiegiem albo coś zabiło dpf (np: wtryski które były wadliwe i to przy takim przebiegu???) - stąd moje pytanie było o zawartość popiołu, sprawdź tą wartość.. ps. pisałeś w historii że ktoś czyścił dpf?? po co skoro do 200tys nie powinno być żadnego z tym kłopotu? rozumiem wtryski ktoś zalał paliwem noname i padły. ps. Olej bierze?
  5. jaka jest zawartość popiołu wg VCDS?
  6. oczywiście, odniosłem się do herezji że zdrowy dpf wypala się co 1000km w a4b9 2.0 TDI
  7. napewno nie w 2.0 TDI i to w modelu a4 b9 - moze w a4b8 ale wątpię bo tam faktycznie interwał jest dłuższy, w a4b9 i pokrewne w tych latach średnio 400-450km się wypala a w trasie 600, jazda typowo miejska pewnie max 300km
  8. a może o napęd pompy chodzi czyli zabierak (imbus)?
  9. sprawdź błędy w 1 kolejności
  10. jakieś błędy są??
  11. RALF76

    Audi A1

    wątpie aby fabryka wypuszczała taką grubość lakieru
  12. znalezione w necie charakterystyki 3 olejów dla porównania oczywiście to co na papierze: Motul 0w30 x-clean+ FE Viscosity grade SAE J 300 0W-30 Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.842 Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 63.7 mm²/s Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 12.3 mm²/s HTHS viscosity at 150°C (302°F) ASTM D4741 3.5 Viscosity Index ASTM D2270 190.0 Pour point ASTM D97 -50.0 °C / -58.0 °F Sulfated Ash ASTM D874 0.77 % weight TBN ASTM D2896 8.1 mg KOH/g Flash point ASTM D92 227.0 °C / 440.0 °F Eurol Syntence FS 0W-30 Masa właściwa w 20°C 0.841 kg/l ASTM D 1298 Lepkość, kinematyczny w 40°C 65.3 cSt ASTM D 445 Lepkość, kinematyczny w 100°C 12.4 cSt ASTM D 445 Wskaźnik Lepkości 192 ASTM D 2270 Lepkość, dynamiczna (CCS) 6116 cP ASTM D 2602 Liczba zasadowa 8.3 mg KOH/g ASTM D 2896 Popioły siarczanowe 0.78 wt% ASTM D 874 Temperatura zapłonu 197 °C ASTM D 93 Temperatura krzepnięcia -48 °C ASTM D 97 MILLERS EE PERFORMANCE 0W30 Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,844 Lepkość kinematyczna przy 100 C:…10,2 cSt Lepkość kinematyczna przy 40 C:…56 cSt Indeks lepkości:…173 Temperatura krzepnięcia:… -48 C Temperatura zapłonu:…220 C TBN:…10 mg KOH / g HTHS:…3,0 mPa s
  13. jak rozumiem dobry olej tylko przepłacam Ravenol to już chyba ponad 300
  14. mnie możesz poduczyć bo zawsze sugerowałem się normą, nie obrażam się... wymiana co 8-10k, w a4 b6 na motulu 100k, a4b8 kolejne 100k, q5 8r kolejne 80k teraz w q5fy to niewiele ale nigdy problemów z olejem, może błądze i jest coś lepsze, lepiej chroni silnik przy starcie, wycisza, ma niższe temp olej w wyższych temp na zew np: jazda autostardowa, itd.
  15. podbijam, jeśli są testy że za te same pieniądze lub ciut wyższe/niższe jest coś lepszego to jestem otwarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...