-
Postów
1512 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
powinna być informacja jak za dużo
-
MAX to nie znaczy że jest za dużo
-
Rosnącą temperatura płynu chłodzącego, w trakcje wypalania DPF w Audi A6 C7 2.0 TDI
RALF76 odpowiedział(a) na Mateusz9401 temat w Audi A6
jakiej firmy pompa wody? -
opona 6 letnia w aucie które więcej stoi niż jeździ, dziś zauważyłem przypadkowo że coś tam siedzi tylko nie wiem co to jest, z tego co mówicie chyba polecą do kosza tym bardziej że lato wjedzie
-
-
wiadomo ale ta platforma jest inna więc bez połączenia z bazą nic się nie zrobi - dlatego pytam czy widziałeś takie opcje z kasowaniem inspekcji celem potwierdzenia moich "obaw"
-
dlatego sporo ludzi już patrzy w stronę chin, auta robią proste, dobrze wyposażone i zapewne tanie w serwisie (sam mam opory ale kto wie za parę lat, zobaczymy jak awaryjność) jeśli z chińskich zostaną 2-3 marki jak np: MG (taki podkupiony i inne) to mogą namieszać w EU ps. ostatnio w Londynie jechałem taxi MG HS - naprawdę w środku nieźle wykonany+ skóra zrobiło to na mnie wrażenie (myślałem jak to mam audi od XX lat z pięknym środkiem a tu w MG nieźle to wygląda?? (nie mieściło mi się w głowie) a na trasie też do 70-80mil było cicho w środku (benzyna) ups - trochę zrobiliśmy OT czas wrócić do 4 pierścieni
-
Bawiłeś się ustawieniami samochodu? czy jest opcja skasowania interwału oleju/inspekcji po wymianie czy tylko serwis zostaje??
-
pewnie bez połączenia z bazą VAG nic nie zdiagnozujesz i nie sprawdzisz , w przypadku gwarancji za bardzo nie martwisz się ale po gwarancji może być drogo i nie każdy będzie miał dostęp do bazy
-
to jest problem niestety nie tylko Q5 ale większości całej grupy po mniej więcej 2020/2021 - fakt jest to dramat i dla mnie diesle po tym roku są skreślone ps. bardzo mnie ciekawi co wymyślili w nowych A5 Q5 (jakie to będą diesle)
-
mam drugą Q5 i praktycznie sprawy tylko serwisowe do przebiegu 150kkm dalej już zmieniłem auto to nie wiem jak z usterkowością ale sądzę że nie ma tragedii
-
hehe kiedyś tak było a teraz chinol wchodzi w grę
-
-
Wybiła się guma przy sprężynie j/n nr 5 (schemat) i nie widzę tu nic innego ale w realu (zdjęcie) jest jeszcze jakiś element wahacza... Może ktoś zweryfikować co to za część na zdjęciu w kółku czerwonym oznaczone strzałką (wg mnie nie jest to element nr 5 na schemacie)
-
tak, ceny podobne A5 czy Q5 - każdy wg swoich potrzeb musi zweryfikować