Skocz do zawartości

RALF76

Pasjonat
  • Postów

    1516
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

40

O RALF76

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    WW

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

9417 wyświetleń profilu
  1. pierwsze podłączyć kompa to podstawa, może wskazywać na brak czynnika stąd brak możliwości włączenia klimatyzacji, serwis klimy do zrobienia skoro nie wiadomo kiedy i kto robił ale może też być nieszczelność układu lub awaria jakiegoś elementu
  2. ubywało wcześniej? jaką specyfikacje ma Millers?
  3. ten silnik to DEUA? czy w poprzednim modelu też nie był taki?
  4. moim zdaniem zmieniaj i sie nie zastanawiaj. i daj znać czy pomogło
  5. sprawdź błędy i jaki jest stan zapełnienia filtra
  6. powinna być informacja jak za dużo
  7. MAX to nie znaczy że jest za dużo
  8. opona 6 letnia w aucie które więcej stoi niż jeździ, dziś zauważyłem przypadkowo że coś tam siedzi tylko nie wiem co to jest, z tego co mówicie chyba polecą do kosza tym bardziej że lato wjedzie
  9. Opona jest naprawiana czy coś w nią się wbiło?
  10. wiadomo ale ta platforma jest inna więc bez połączenia z bazą nic się nie zrobi - dlatego pytam czy widziałeś takie opcje z kasowaniem inspekcji celem potwierdzenia moich "obaw"
  11. dlatego sporo ludzi już patrzy w stronę chin, auta robią proste, dobrze wyposażone i zapewne tanie w serwisie (sam mam opory ale kto wie za parę lat, zobaczymy jak awaryjność) jeśli z chińskich zostaną 2-3 marki jak np: MG (taki podkupiony i inne) to mogą namieszać w EU ps. ostatnio w Londynie jechałem taxi MG HS - naprawdę w środku nieźle wykonany+ skóra zrobiło to na mnie wrażenie (myślałem jak to mam audi od XX lat z pięknym środkiem a tu w MG nieźle to wygląda?? (nie mieściło mi się w głowie) a na trasie też do 70-80mil było cicho w środku (benzyna) ups - trochę zrobiliśmy OT czas wrócić do 4 pierścieni
  12. Bawiłeś się ustawieniami samochodu? czy jest opcja skasowania interwału oleju/inspekcji po wymianie czy tylko serwis zostaje??
  13. pewnie bez połączenia z bazą VAG nic nie zdiagnozujesz i nie sprawdzisz , w przypadku gwarancji za bardzo nie martwisz się ale po gwarancji może być drogo i nie każdy będzie miał dostęp do bazy
  14. to jest problem niestety nie tylko Q5 ale większości całej grupy po mniej więcej 2020/2021 - fakt jest to dramat i dla mnie diesle po tym roku są skreślone ps. bardzo mnie ciekawi co wymyślili w nowych A5 Q5 (jakie to będą diesle)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...