Jump to content

Ralph53

Pasjonat
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Ralph53

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Bi-We

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

596 profile views
  1. Koło ma większą średnicę, jest szersze i w moim odczuciu przyjemniej wybiera dziury. Auto stoi parę mm wyżej niż na 16 nsatkach. Samochód jest "zamulony" jeśli chodzi o przyśpieszanie, za to stabilniej się prowadzi. Spalanie jest większe.
  2. Ralph53

    Ogniska korozji

    Norma Zaczyna się na samym rogu. Klasyka jak przednie błotniki, doły drzwi pod dolnymi listwami, rant nad przednią szybą itp. Teorię masz dobrą. Czas i eksploatacja robią swoje.
  3. Arkadia aktualna w każdy worek. Wpadaj, opowiesz co u W8 słychać
  4. Jakim cudem do 1.8T quattro chcesz felgi 15 założyć ?? Tam są hamulce 312 i koło minimum 16cali.
  5. Bierz 215, auto wyżej stoi niż na 205. Czasem te 5-6mm w wysokości podwozia zimą robi różnicę ... Głupio się jeździ niższym autem zimą niż latem, a tak będziesz miał po przesiadce z 235/40/18 na 205/55/16
  6. Na rancie mam klar do poleru więc po uszkodzeniu odchodzi jak folia, u Ciebie powinno wyjść lepiej Na każdej feldze zostają cztery takie ślady. Ogólnie widać, że się starał ale takim sprzętem lepiej nie wyda ;P
  7. Chłop dobrze robi geometrię, ale pazurki na feldze będziesz miał odbite (sprawdzone na własnych felgach)
  8. Od ponad roku jeżdżę na b14 i jest spoko, nie mam porównania z innymi więc ciężko coś więcej napisać
  9. Znowu te kamienie ... brud, narzekanie na kurz .. Może lepiej spotkać się parę metrów bliżej stacji na twardym gruncie?? Plac 1 jest spoko, były tam ostatnio mustangi ale miejsce znajdzie się dla wszystkich.
  10. Kiedyś wypryskując letni płyn przy pomocy tylnej wycieraczki i spryskiwacza zalałem w środku klapę. Pojedyncze pryskanie nie powodowało "powodzi". Co ciekawe z deszczem i myjkami ciśnieniowymi nigdy nie było problemów i dalej nie ma (zawsze sucho). Miałem kiedyś zmienianą tylną szybę, czy miało to jakiś wpływ - nie wiem. Interesujący przypadek, pisz jak odkryjesz powód.
  11. Wyjmij korki numer 44 to wodę z klapy wylejesz.
  12. Znacie jakiś gwint poza KW Street Comfort, który ma zakres regulacji 20-40 mm, tak żeby wracać na zimę do wysokości 1BE ??
  13. Dziś o 19:30 będzie mini spot dwóch A4 przy stacji Warszawa Stadion, jak ktoś chce wpaść pogadać zapraszam
×
×
  • Create New...