sahipp Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 Witam kolegów. Mam problem. Najgorsze jest to ze nie wiem w którym momencie on się pojawił. Podczas jazdy po normalnej bez dziur i nierówności nawierzchni auto zachowuje się normalnie. Sytuacja ta zmienia się w momencie gdy jadę po nierównościach (np łatana jezdnie mini koleina itp) lub po dziurach, auto zachowuje się niestabilnie, odczuwalne jest wrażenie po najechaniu na nierówność czy dziurę że auto jakby się przestawiało... trzeba na bieżąco po tym fakcie pilnować toru jazdy i zrobić korektę toru jazdy kierownicą... Co mogę powiedzieć wahacze wszystkie ok, co prawda nie byłem sprawdzić amorków ale na oko nie są padnięte a przynajmniej nie na tyle aby one dawały taki efekt.... moje podejrzenia padają na opony. Kupione nówki w maju Kleber 195 65 15. Podjechałem na stacje sprawdzić ciśnienie i rzeczywiście zeszło ono do 1.8 w każdym kole , ale nic zdarza się, dopompowałem 2.2 i 2.0 na tył. Dalej d*pa efekt pozostaje, dobiłem jeszcze do 2.5 i 2.3 na tył, jest ciut lepiej, nie bujają nim aż tak ale efekt pozostaje.... dodam że problem jest dopiero od niedawna a pomysł że to opony nasunoł mi się z tego względu że latem strasznie one piszczały np wchodząc ostrzej w jakiś zakręt ale jadąc w miarę normalnie, w innych autach nie piszczały, normalnie jakbym z zawrotnymi prędkościami wchodził w zakręty.... Ma ktoś może jakiś pomysł, bo ja jestem głupi......? Pozdrawiam
domjenick Opublikowano 7 Września 2010 Opublikowano 7 Września 2010 zmień stabilizatory na sztywniejsze od S4,lub RS4
Kukis Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 zdecydowanie amortyzatory do przeglądu
meine Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Witam. Oczywiście amorki do sprawdzenia , jeśli są ok ->>>> Podlewaruj tył auta i sprawdź czy nie masz luzu na piastach. Jak będziesz ruszał kołem nie może być tam nawet deka luzu. Pozdrawiam.
Lombardo Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 Jeśli zarzuca to tylne amortyzatory
piekarz Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 miałem to samo wymień tuleje tylniej belki + amortyzatory tylnie i po problemie
Kowi87 Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 A co do piszczenia w zakrętach sprawdź zbierzność przodu i belke czy jest OK :gwizdanie:
mily Opublikowano 8 Września 2010 Opublikowano 8 Września 2010 miałem to samo wymień tuleje tylniej belki + amortyzatory tylnie i po problemie U mnie też był ten sam zabieg, tył uciekał na zakrętach a przy jeździe na wprost był efekt że to przód się przestawia (skacze jak żabka).
sahipp Opublikowano 8 Września 2010 Autor Opublikowano 8 Września 2010 Panowie problem rozwiązany, jeden z tylnich amortyzatorów umarł.... Dzięki za sugestie Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się