marcys Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 Witam. koledzy mam pytanko czy przy wymianie paska rozrzadu trzeba wymienić popychacze.byłem dziś umówić się na wymiane i magik powiedział że po przebiegu ponad 200 tyś to już wskazane,spytałem o dodatkową opłate to powiedział że to jest w cenie wymiany paska. co o tym sądzicie.pozdro.
Pikuś Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 marcys to ja sie zapytam to jaki jest koszt wymiany rozrzadu, ze wymiana popychaczy wliczona jest w rozrzad? Nie słuchaj sie mechanikow bo oni by wszystko wymieniali, a tak naprawde moze by Ci nie wymienil.
marcys Opublikowano 6 Września 2007 Autor Opublikowano 6 Września 2007 koszt 150 zł. części sam kupuje z intercarsu, a przy wymianie zawsze jestem.jeszcze nigdy nie oddałem auta do roboty niewidząc co robią.a i jeszcze jedno jakiej firmy kupić pasek, i co wchodzi w skład kompletu, pasek rolka i napinacz,czy jeszcze coś.
Pikuś Opublikowano 6 Września 2007 Opublikowano 6 Września 2007 O rozrzadzie bylo juz duzo napisane. Opcja szukaj Twoim przyjacielem jest.
gadi Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 150 zł to bardzo dobra cena. Dobrze jest od razu wymienić pompę wodną. Pasek GATES
tomash77 Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Kolego, ja wymieniałem w swoim rozrząd tydzień temu. Też mam AFNa. Kupiłem części w FOCIE, najlepsze jakie były: pasek GATES, rolka i napinacz SKFu. To jest cały rozrząd. Ja za swoje części zapłaciłem 200 zł z groszami + wymiana 150 zł. U mnie jest 246 tys km nabite i żadnych popychaczy nie musiałem wymieniać. A tak przy okazji to miałem farta z tym rozrządem, bo się okazało, że pasek był w 2 miejscach już nadcięty. Samochód sprowadziłem w maju i do tej pory nie wymieniałem ale dobrze, że w dobrą porę to zrobiłem by by mnie szarpnęło za kieszeń Z tymi mechanikami to jest tak, że sami nie wiedzą co wchodzi w skład rozrządu, mówią, że jak się rozbierze to dopiero będą wiedzieli ile czego tam jest.
Cugar Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Ja tez teraz biore sieza wymianie rozrządu, chcę kupic rozrząd firmy FEBI bilstein, rolka+napinacz+pasek 249 zl? Dobre to? tak mi polecili w sklepie motoryzacyjnym w któym zawsze kupuje, nie jest renowmowany, tylko prywatny (do renomowanego dostępu nie mam), ale goście tam są spoko.
krzysiek23 Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 ja tak jak kolega wyzej zmienilem rozrzad przy 217000 tys. po sprowadzeniu od razu wszystkie paski wielorowkowe i klinowe i ich rolki oraz filtry wszystkie,mechanior tylko zajzal pod maske i mowil o bez pompowtryskiwaczy i ok.kupil sam czesci,zajelo mu to 5h i wzial 500zl ,150za robote plus czesci ..paski gates.. o popychaczach nic niemowil a zna sie na robocie....
Motor Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Jak ma podstawy do wymiany jeszcze inne niż przebieg niech wymienia. Problem z nimi jest taki ,że nie kasują luzu (stuka trzonek zawora w popychacz) odrazu po odpaleniu zimnego silnika np. po nocy, dopiero po paru chwilach hałas ustaje. W gorszych przypadkach stuka nonstop. Ale zanim się za to weźmie musi sprawdzić jakie jest Ciśnienie oleju bo i pompa z czasem traci swoją sprawność i nie zapewnia popychaczom przy rozruchu odpowiedniego ciśnienia oleju w najwyższych punktach smarowania w silniku. Wiedze masz nie daj się wyrolować
tomash77 Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Nie wiem kolego jaki jest ten FEBI. Mnie powiedziało parę osób, że te co kupiłem są najlepszej firmy. Wiem też osobiście, że SKF to dobra firma, czołówka na rynku łożysk i rolek. W normalnym sklepie powiedzieli mi za te same części ponad 330 zł, ale mi znajomy, który pracuje w FOCIE załatwił je po 209 zł. Lepiej zmień szybko ten rozrząd, bo Niemcy są podobni już jak Polacy, przed sprzedażą nawet wymiany oleju nie zrobią. Jak zobaczyłem ten swój pasek nadcięty to aż mi się gorąco zrobiło, w ostatniej chwili wymieniłem. Co do wymiany rozrządu to jest z tym masę roboty, cały przód trzeba ściągać, zderzak, chłodnice itd. 5 godzin może zejść z tym spokojnie. Samych śrubek, które się wykręci to jest ładna kupka. Znajomy mechanik mi mówił, że są tacy mądrzy niektórzy, że bez zdejmowania przodu potrafią wymienić rozrząd i na takich uczulam. Pasek może strzelić bo nie jest dobrze ustawiony itd
Motor Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 Znajomy mechanik mi mówił, że są tacy mądrzy niektórzy, że bez zdejmowania przodu potrafią wymienić rozrząd i na takich uczulam. Pasek może strzelić bo nie jest dobrze ustawiony itd Jak mechanik ma zestaw blokad i prowadnic to przód tylko się odsuwa na odpowiednią odległość i operacja trwa max 3 h. Jeżeli wymienasz sam pasek i napinacz, rolke prowadzącą. Jak mechanik ma tylko klucze, młotek i śrubokręty to niech lepiej zwali cały przód ,żeby dobrze ustawił rozrząd tymi urządzeniami...
spetsnaz Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 koszt 150 zł. części sam kupuje z intercarsu, a przy wymianie zawsze jestem.jeszcze nigdy nie oddałem auta do roboty niewidząc co robią.a i jeszcze jedno jakiej firmy kupić pasek, i co wchodzi w skład kompletu, pasek rolka i napinacz,czy jeszcze coś. :oklaski: super pomysł.. siedziałeś nad mechanikiem piłeś kawkę i go żeby szybciej robił..
marcys Opublikowano 7 Września 2007 Autor Opublikowano 7 Września 2007 zdecydowałem się niewymieniać tych popychadeł,i przede wszystkim zmienie fachowca.dzięki za odp.pozdro. A może zna ktoś dobrego magika w okolicach piły słupska, koszalina.
borysgo2 Opublikowano 7 Września 2007 Opublikowano 7 Września 2007 marcys Wymieniaj - nie wymieniaj - oto jest pytanie. Wydaje mi sie ze podstawa to prawidlowa diagnoza, prawidlowo eksploatowany afn po 200kkm powinien sie legitymowac bardzo zdrowa gora wiec wydaje mi sie ze nie powinienes sie martwic. Tak jak kolega wyzej napisal wystarczy odsunac przedni blotnik, wymienic rorzad + pompa wodna, polowe dnia roboty i po zawodach.
krzysiek23 Opublikowano 8 Września 2007 Opublikowano 8 Września 2007 jak chcesz mam kolesia b.dobrego w swidwinie sam u niego sie stoluje z czym niedaje sobie rady jezeli jestes ze szczecinka to masz podobna droge co do koszalina 150 za rozrzad jakikolwiek taka jego cena idziesz na basen park wodny w swidwinie a on w 5h ci to zrobi,recze za niego....
rtocki Opublikowano 8 Września 2007 Opublikowano 8 Września 2007 pasek Contitech (tak jak w fabryce) i to lepiej ten mocniejszy typ czyli CT 945 ,a nie 867
jw-2305 Opublikowano 9 Września 2007 Opublikowano 9 Września 2007 u mnie po przejechaniu 214000 km w silniku 110KM AFN zero!!! jakiegokolwiek zużycia wałka czy popychaczy , zawory na 4+, blok silnika wzorowy! moim zdaniem NIE RUSZAć!!!
marcys Opublikowano 12 Września 2007 Autor Opublikowano 12 Września 2007 Zaryzykowałem i pojechałem jednak do serwisu wymienić pasek :wallbash:ostatni raz piepszylisie od 9do 18tej,efecty auto jakoś głośniej chodzi i troche słabsze,a przód złożyli.... auto wygląda jak po kraszteście. :rant:podobno podlączyli pod kompa pokazali mi to i wszystko niby ok, ale na tym wyświetlaczu było kupe cyferek które nic mi nie mówią.ostatni raz serwis kowal chyba lepiej by zrobił.
wesoly1601 Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Muszę wymienić napinacz główny i przy okazji paski i wszystkie rolki, pompę wody... Mechanik powiedział że 1600 części org. razem z robotą... Dużo - Mało - W sam raz?
Motor Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Muszę wymienić napinacz główny i przy okazji paski i wszystkie rolki, pompę wody... Mechanik powiedział że 1600 części org. razem z robotą... Dużo - Mało - W sam raz? O stary DUŻO Olej gościa chyba chce Cie skroić. Lepiej cały komplet z pompą firmy SKF i będzie 1000 max z robotą i facet zarobi i Ty bedziesz happy :th:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się