Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Prośba o pomoc w analizie turbiny + log


maciekmm

Rekomendowane odpowiedzi

Zrob 011 jeszcze raz 3 biegu od 1500 do 4200 i dodatkowo 010 w tym samym zakresie obrotów.

Przydałby sie jeszcze 011 w trybie Basic Settings.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyles w te linki ... rozjechane tam jest wszystko na maxa... nie chce Ci ubijac tematu ale ogranij to... bo latwo o pomyłke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktyczne troche ospale sie rusza ta sprezarka. Ale to KKK charakteryzuje sie lagiem z dołu.

Było juz pare tematów o tym na forum.

Ile przebiegu ma ten samochód ?

No i jak tam DPF ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100k km, z DPF nic nie wiem, nie mialem do tej pory zadnych problemow wiec ciezko mi cos powiedziec. Kolega ma golfa GT TDI 170km chyba z DPF i pali mu bardzo malo (sam jechalem) a chodzi jak pocisk. Przemik myslisz ze az tak wolno powinna wstawac??? Nie mam do czego porownac tego :( ale wydaje mi sie ze tj tragedia, dlatego mam takie spalanie bo turbo nie pompuje w niskim zakresie obrotow???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno byc tak.

Faktycznie za male cisnienie jest na niskich obrotach.

Uklad podcisnienia jest szczelny. Porownaj to co wychodzi z pompy podcisnienia do tego co dociera do gruszki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może za turbo układ wydechowy przytkany?

żeby sprawdzić czy wina leży w wydechu czy w sterowaniu wystarczy odkręcić gruszkę(tylko dwie śrubki pod) i podciągać na maxa sztangę i wtedy podczas robienia loga 011 złapiesz tryb awaryjny ale do 2500obr będzie widać co potrafi turbina, po wyżej lepiej nie próbuj bo może któraś rurę rozerwać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno byc tak.

Faktycznie za male cisnienie jest na niskich obrotach.

Uklad podcisnienia jest szczelny. Porownaj to co wychodzi z pompy podcisnienia do tego co dociera do gruszki ?

Sprawdze to jutro, obawiam sie najgorszego... pompowtryskow. Czy to jest normalne ze na zimnym silniku mam drgania szczegolnie przy 1800obr, sprawdzalem korekcje wtryskow i wychodzi na 2gim +1.4 a czasem skonczy nawet do +3 a na 3cim trzyma -0.9 i tez potrafi skoczyc do -2 jak przegazuje. Na cieplym 2gi ok +0,6 i 3ci -0,5. 1wszy i 4ty trzymaja prawie +-0.

Chyba wybiore sie na hamownie bo nic z tego nie bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik jest wyposazony w pompki Simensa, ktore znane są z tego ze sie "zapychają"

Mozna je wyczyscic ultradzwiekami... z tego co sie orientuje tylko w ASO.

Ze wzgledu na DPF stan pompowtrysków jest bardzo istotny poniewaz wpływa na ilosc spalin ktore bezposrednio trafiają do sprezarki.

Co robia spaliny w turbinie tlumaczyc nie musze.

Zacznij od najprostszych rzeczy - czyli sprawdzenia ukladu podcisnienia i sprawdz czy wtyczka na gruszce ma sie dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masakra, zalalem drogi srodek do czysczenia wtryskow i auto zmienilo charakterystyke o 360stopni. Wrazenie jakby doszlo ze 150nm momentu. Auto normalnie jezdzi w zakresie 1000-2000. Silnik pracuje o niebo rowniej i przyspiesza o wiele lagodniej. Spalanie pozostaje podobne ale jazda o wiele przyjemniejsza. Mam tylko nadzieje ze miesiac auto bedzie jezdzilo tak samo. Pojezdze zobaczymy. Zrobie nawet loga z ciekawosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob 011,010,008 wszystkie dynamiczne oraz 001,013,018 i 023 statyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sprawa sie troszke klaruje, 162KM i 350NM, wrzuce wykres pozniej, problem w tym ze przy 1800obr powinno byc prawie 350nm a ja mam 230 :( Caly problem tkwi w tym miejscu. Brakuje i momentu i mocy. Te drgania przy 1800 to bedzie chyba ten sam problem. Na hamowni koles odrazu powiedzial ze to bedzie przepustnica (Manifold Flap). Wiec rozbieramy EGRa i przepustnice. Chyba ze ma ktos inny pomysl? Da sie to logami sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądze zeby to bylo przyczyną braku "dołu".

Ale nie widzialem kompletu logów wiec ciezko mi zając jakiekolwiek stanowisko.

Oby koleś z hamowni mial racje.

PS

W Kielcach to robisz ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądze zeby to bylo przyczyną braku "dołu".

Ale nie widzialem kompletu logów wiec ciezko mi zając jakiekolwiek stanowisko.

Oby koleś z hamowni mial racje.

PS

W Kielcach to robisz ???

Nie nie w UK. Mam dobrego kolege mechanika, zaraz bedziemy rozbierac to badziewie. To standardowa usterka we wszystkich 2.0tdi szczegolnie przy tym przebiegu. Tylko ze mi jeszcze bledow nie wywalilo. Zrobie logi dzis jak to nie pomoze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw efektów, będę śledził ten wątek, choć nie mam już BRD czuję do niego sentyment... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR i Przepustnica wyczyszczona. Ogladam logi i przeciez ja nie mam w ogole doladowania przy niskich obrotach. Jak ma auto jechac jak przy 2000obr jest dopiero 1bar a powinno byc przy 1800 - 1,5bara ? Zobaczcie loga matiego.

Zalaczam wykres z hamowni gdzie widac ze najwiekszy moment obrotowy mam dopiero przy 2500 obrotow a zdrowe BRD ma go przy 1800!!!! :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Pompki, podcisnienie czy EGR? Ale jak to sprawdzic? :mysli:

Mati log - http://vaglog.rtnet.pl/matti_12156.html

hamownianm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...