olovski Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 to zależy do czego kolega szuka auta bo taki AVF 230 km to już nie będzie oszczędny diesel a jakieś extra wyścigówki z tego nie zrobisz przy takiej mocy zazwyczaj duże turbo nie daje już takiej przyjemnej jazdy w dolnych partiach obrotów bo zwyczajnie ma laga chyba, że wstawisz turbo z 2,7-3,0 TDI podobno dosyć fajnie jada dołem i górę maja mocną a jak chcesz okolice 200 to wstawiaj bezproblemowo BRD i po robocie Ja mimo to uważam, moce powyżej 210 km w AVF za powolną taktykę do destrukcji motorowni jak takie cudo zamontowac w B5 czy B6 ?? :gwizdanie chyba tylko siakis customowy kolek wchodzi w gre
grabson765 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 BRD? plug&play raczej chodzilo o turbo z 3.0 tdi
mikolaj85 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 BRD? plug&play raczej chodzilo o turbo z 3.0 tdi A czy to z 3.0 tdi podchocdzi p&p ? Montował ktoś juz do AWX/AVF ?
Kowi87 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 BRD? plug&play raczej chodzilo o turbo z 3.0 tdi A czy to z 3.0 tdi podchocdzi p&p ? Montował ktoś juz do AWX/AVF ? no przecież można wywnioskować z rozmowy ze nie
MAGIC87 Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 A czy gt22 tez podchodzi p&p nie i jak dla mnie nie ma sensu montowac czego wiekszego do 1.9 niz BRD... a dlaczego... bo to i tak ciezki klocek i wyscigówki z tego nigdy nie bedzie... a na Gt22 w miescie bedzie tylko meczarnia
yanosho Opublikowano 24 Lipca 2011 Opublikowano 24 Lipca 2011 BRD? plug&play raczej chodzilo o turbo z 3.0 tdi A czy to z 3.0 tdi podchocdzi p&p ? Montował ktoś juz do AWX/AVF ? no przecież można wywnioskować z rozmowy ze nie na forum golfa można znaleźć temat na temat montażu turbo z 2,7 i 3,0 TDI w np AVB, AVF
mikolaj85 Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 no przecież można wywnioskować z rozmowy ze nie Żawsze moze pojawić sie ktoś kto nie wypowiadał się jeszcze w tym temacie a ma takie doświadczenie, pomyśl zanim coś napiszesz :cwaniak1: na forum golfa można znaleźć temat na temat montażu turbo z 2,7 i 3,0 TDI w np AVB, AVF Poszukam Jak by to miało moc troszke większą niż BRD a jednocześnie wstawało wcześniej to był by złoty środek
nandoz Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 A jak z turbo CAHA z 2.0 17O ps Cr ponoć wstaje jak seria awx i potencjał około 10ps wyżej niż Brd , czyli około 210 ps max w 1.9 sam montaż już nie jest php ale tez nie ma takiej rzeźby. Jak gt 22 . Na forum passata jest gość co wstawil na żywo nie widziałem hej.
mikolaj85 Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 A jak z turbo CAHA z 2.0 17O ps Cr ponoć wstaje jak seria awx i potencjał około 10ps wyżej niż Brd , czyli około 210 ps max w 1.9 sam montaż już nie jest php ale tez nie ma takiej rzeźby. Jak gt 22 . Na forum passata jest gość co wstawil na żywo nie widziałem hej. Poszukałem i znalazłem Jest u nas na forum kolega trzeciaq i on zakładał turbo CAHA do AVF, troche zabawy jest z podłączeniem, ale wstaje lepiej niż BRD i jest delikatnie mocniejsze, złoty środek znaleziony
olovski Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 ze tak glupio zapytam czym sie rozni CAHA od BRD?? z jakich aut sa te suszary obie z 2.0TDI 170kunia tak??
Gość Damian A4 Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Brd z 170km ale b7, caha z b8 170
MAGIC87 Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Tylko z vaha juz nie jest tak kolorowo jak z brd. CAHA latwiej dostac na allegro czy z innego zrodła ale zamontowac juz nie tak hop siup
olovski Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Tylko z vaha juz nie jest tak kolorowo jak z brd. CAHA latwiej dostac na allegro czy z innego zrodła ale zamontowac juz nie tak hop siup tak wlasnie czytalem na forum VW totalna porazka hehe rezania od groma wydaje mi sie ze nie bedzie az takiej roznicy biorac pod uwage BRD a montaz P&P
Piotrek98igo Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 ze tak glupio zapytam czym sie rozni CAHA od BRD?? z jakich aut sa te suszary obie z 2.0TDI 170kunia tak?? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=126263.0;highlight=turbo+caha
olovski Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 w sumie fakty mowia same za siebie moze i faktycznie dobrze bylo by rezac CAHA zamiast BRD tylko jesli wstaje tak nisko moze odbic sie na sprzegle, cos za cos no nie powiem alternatywa jest chociaz na allegro same 143konne te turbawki nic 170konnego nie ma jak sie ma ten kolek wydechowy z A5 do B5? nie no kurde nie kombinuje hehe plan mam powoli trzeba realizowac musze zadzwonic do jaro4444 i obgadac sprawy dzieki za info i przydatne linki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się