adadur Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Tu można popatrzeć: http://img523.imageshack.us/my.php?image=11rj2.jpg http://img516.imageshack.us/my.php?image=12rp5.jpg http://img296.imageshack.us/my.php?image=13uw5.jpg http://img530.imageshack.us/my.php?image=51157136yf9.jpg http://img480.imageshack.us/my.php?image=dsc01670fp8.jpg Historia przykra lecz prawdziwa - dotyczy 2,5TDI w A6. Zwracam uwagę na pierwsze 2 forki - kółka i powierzchnię wałka. Awaria ma szersze uszkodzenia niż pokazują zdjęcia dla zainteresowanych więcej tutaj: http://www.autocentrum.pl/index.php3?FF=75&type=1&pagenr=0&cll=&postid=1851657257&threadid=352317578&om=1&showform=0
spanky Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 przypadek klubowicza z AKP .... http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=64917&postdays=0&postorder=asc&start=0
Flyer Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Tu jest lepszy koks: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/63bf190924a6f9ca.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/499c80b6ddbd1cf7.html Tony postow napisano na temat tych motorowni na AKP. Takie efekty sa w zaniedbanych i zle serwisowanych 2.5.
adadur Opublikowano 11 Września 2007 Autor Opublikowano 11 Września 2007 przypadek klubowicza z AKP .... to ten sam człowiek
spanky Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 przypadek klubowicza z AKP .... to ten sam człowiek wiem ....
alvaro Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 czytałem jego historię na AKP... ja po takich przeżyciach miałbym dość AUDI...
baskecior Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 czytałem jego historię na AKP... ja po takich przeżyciach miałbym dość AUDI... Ja zaś wyciągnąłbym wnioski. Tony już o tym napisano ...
Sprinter Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Typowo dorżnięte 2,5TDI jak duża część jeżdżących po naszych drogach. Ot co. Na serwis takiego auta trzeba mieć pieniądze, względne pojęcie co trzeba robić i dobrego mechanika.
Gość dzikidzidz Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Na serwis takiego auta trzeba mieć pieniądze, względne pojęcie co trzeba robić i dobrego mechanika. że niby co, olej zmienić na czas, na dobry, rozrząd co 90tys, swieczki, filtry, pilnować oliwy, płynów, nie jeździć na obrotach jak zimne itd, chyba żadna inna filozofia jak w innych autach. Chyba, ze po przeczytaniu postów na temat 2,5 tdi, coś przeoczyłem... pozdrawiam
Flyer Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 W jakim sensie pilnowac oliwy? Od kiedy to V6 biora olej? Zapomniales tez o tym, ze przy okazji rozrzadu warto zajrzec w pare innych miejsc, przeczyscic lub wymienic odme, termostat, glowna zasada to "nie oszczedzac" na eksploatacji i przegladach.
Gość dzikidzidz Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 biorą jak wszystkie, z tego co wiem jeszcze nie zbudowano silnika, który nie bierze oleju , kwestia tylko ile go bierze A o takich rzeczach przy rozrządzie to wiadomo - jak się dba to sie ma Masz dobrego mechanika - to sie nawet o takich rzeczach i kosztach nie rozmawia :gwizdanie: Od Audi w Looblinie jest tylko jeden [br]Dopisany: 12 Wrzesień 2007, 13:25 _________________________________________________aczkolwiek trochę off, dziwi mnie, ze ktoś kupuje auto za 50 - 60 tys i oszczędzi 500 na przeglądzie... Polacy mają tendencję do kombinowania i to ich gubi. Oczywiście w żaden sposób nie polecam serwisu, ale jak najlepsze dobre części i drogich mechaników z jajami.. No i trochę poczytać..
biedruch Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Panowie piszcie tak więcej, to już nigdy swojej a4 nie sprzedam!!!
wloter Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Mój silnik chodzi jak zegarek. Kultura silnika na najwyższym poziomie. bardzo cichy. Żadnych problomów.tylko takie związane z ekspolatacją. Na dobrym paliwie praca bardzo mięka i cicha.Większość silników na rynku jest zajechana, przekroczony okres wymiany oleju. nie odpowiedni olej, nie najlepsze paliwo, Jazda na małych obciążeniach,potem takie są katastroficzne wyniki.Ja dalej bym polecał.
Motor Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Tu jest lepszy koks: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/63bf190924a6f9ca.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/499c80b6ddbd1cf7.html Tony postow napisano na temat tych motorowni na AKP. Takie efekty sa w zaniedbanych i zle serwisowanych 2.5. Macałem takie sliczne wałeczki w rączkach nie raz Nie mógłbym spać gdybym miał 2.5 tdi i nie zaglądnoł do silnika nie pomacał w jakim stanie No i olej To bym kupował tylko najlepszy żeby zawsze docierał na góre do tych biednych wałeczków.I filtr odmy za 250zł też bym wymieniał co pare wymian oleju. Trzeba bardzo dbac o te silniczki.
spanky Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Typowo dorżnięte 2,5TDI jak duża część jeżdżących po naszych drogach. Ot co. Na serwis takiego auta trzeba mieć pieniądze, względne pojęcie co trzeba robić i dobrego mechanika. a Ty przypadkiem nie zmieniles R4 na V6 w TDI .... ? [i nic sie nie chwalisz] jakos tak spojrzalem na opis ...
bratpit Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Typowo dorżnięte 2,5TDI jak duża część jeżdżących po naszych drogach. Ot co. Na serwis takiego auta trzeba mieć pieniądze, względne pojęcie co trzeba robić i dobrego mechanika. a Ty przypadkiem nie zmieniles R4 na V6 w TDI .... ? [i nic sie nie chwalisz] jakos tak spojrzalem na opis ... Już to zauwazyłem wczoraj
Flyer Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 a Ty przypadkiem nie zmieniles R4 na V6 w TDI .... ? [i nic sie nie chwalisz] Dobra decyzja
Gość dzikidzidz Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Jazda na małych obciążeniach,potem takie są katastroficzne wyniki. Co niby oznacza jazda na małych obciążeniach? Przy normalnej miejskiej jeżdzie 1200 - 1400 obrotów to norma. Kwestia jak go dalej kręcisz, jak mu dasz buta z takich obrotów to nie dziwota, że po jakims czasie coś zacznie się dziać a jak powoli rozpędzasz jak ukrainę bez przerzutek ni ma problema
Sprinter Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Na serwis takiego auta trzeba mieć pieniądze, względne pojęcie co trzeba robić i dobrego mechanika. że niby co, olej zmienić na czas, na dobry, rozrząd co 90tys, swieczki, filtry, pilnować oliwy, płynów, nie jeździć na obrotach jak zimne itd, chyba żadna inna filozofia jak w innych autach. Chyba, ze po przeczytaniu postów na temat 2,5 tdi, coś przeoczyłem... Że pieniądze trzeba mieć na serwis tego to oczywiste, po drugie co do wymian eksploatacyjnych, to nie kończy się na laniu paliwa i zmianie oleju czy zrobieniu rozrządu raz na jakiś czas... Na polskim paliwie trzeba wymieniać filtr paliwa w zasadzie co zmianę oleju (inaczej padaczka VP44 nastąpi dużo szybciej), trzeba zmieniać filtr odmy o czym pojęcia nie ma większość właścicieli i co gorsze ich mechanicy, w przypadku rozrządu jest kilka niuansów do sprawdzenia w szczególności luz na napinaczu paska wielorowkowego, o zmianie wszystkich rolek nie będę już wspominał. Co więcej, ustawienie rozrządu też ma być prawidłowe, a nie na kredki czy farbki jak to niektórzy robią (efekty nawet sam widziałem...). Także reasumując nie jest to już tak prosty silnik w obsłudze jak inne. a Ty przypadkiem nie zmieniles R4 na V6 w TDI .... ? [i nic sie nie chwalisz] jakos tak spojrzalem na opis ... Już to zauwazyłem wczoraj A przypadkiem zmieniłem Trzeba robić postępy :th: P.S. Jak będzie czas na foty to i się coś zaprezentuje
adadur Opublikowano 13 Września 2007 Autor Opublikowano 13 Września 2007 Uległeś magi napędu Q? Jak szukałem swojego miałem 2-3 sztuki 2,5TDi do wyboru, jedna wyposarzona na maksa, druga ładna w Q ale opinie o 2,5, ekonomia przeważyły za 1,9. Myślę że nacieszysz się nieco nowszym autem, potem ten entuzjazm minie i będziesz szukał nowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się