Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

problem generalnie polega na tym, że na D nieznacznie wchodzi na obroty i sam próbuje się wyrywać, podczas jazdy w korku muszę naprawdę mocno go na hamulcu trzymać i wysprzęglić na N, póki co nie dzieje się to zbyt często...ale mimo wszystko mam pietra jak cholera o tą skrzynię :cry:

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
cześć :hi:

super Bartek że już na stałe wracasz :banan:

:wink:

---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ----------

:hi:

---------- Post dopisany at 09:58 ---------- Poprzedni post napisany at 09:58 ----------

cześć :hi:

super Bartek że już na stałe wracasz :banan:

to trzeba grilla zorganizować z tego powodu :grin:

Coś się zorganizuje - ale po powrocie nie wyjdę z garażu przez przynajmniej 2 tygodnie (tyle zamówień :facepalm:).

zagwarantujesz internet, strawę i spanie to przyjadę pomóc ... nawet trochę narzędzi przywiozę .... :)

Pomoc chętnie widziana na rezaniu elektrycznym lub w naszym gronie - przy typowej pracy zrobi się ro***erducha (a klient czeka...).

Opublikowano
Bart,

a w Volvo olej + filtr w skrzyni ogarniesz? Z tego co wiem, to skrzynia GM :decayed:

Max, tykam tylko to na czym się znam :wink:

No problemo, dlatego pytam :decayed:

Opublikowano
wojtas też Ci strzela przy manewrach parkingowych ? :)

Wibruje kierka przy predkosci 100-120, ale strzela mi jak skrecam na maksa w lewo zeby zawrocic np., przy nieskich predkosciach:kwasny:

Tarcze i klocki teraz wymieniam i nie wiem czy lozk tez nie powinienem odrazu hmm, a jak z tą pół ośą podejdzie ?

Jeszcze paski musze wymienic i jakas rolke pewnie bo piszczy strasznie, olej, filtry znowu, poprawiam wydech i usuwam kata.

Opublikowano
problem generalnie polega na tym, że na D nieznacznie wchodzi na obroty i sam próbuje się wyrywać, podczas jazdy w korku muszę naprawdę mocno go na hamulcu trzymać i wysprzęglić na N, póki co nie dzieje się to zbyt często...ale mimo wszystko mam pietra jak cholera o tą skrzynię :cry:

No to tym bardziej nie wiem czemu chcesz jechać z tym do mechanika - przecież tak jak Ci mówiłem, skrzynka już teraz jest do wyciągnięcia. Nie trać kasy bez sensu tylko przetrwaj do czasu aż wrócę (oszczędzaj auto).

Opublikowano

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Opublikowano
a jak z tą pół ośą podejdzie ?

No nie bardzo - to jest dla tip-a w V6 i V8. Do Ciebie jest 8E0 407 272 S na prawą stronę (myślę, ża AT też podejdzie).

---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ----------

jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Wręcz na bank :wink:

Opublikowano
jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

a jak z tą pół ośą podejdzie ?

No nie bardzo - to jest dla tip-a w V6 i V8. Do Ciebie jest 8E0 407 272 S na prawą stronę (myślę, ża AT też podejdzie).

Dziękować :hi:

Opublikowano

Bartek, orientujesz się może który wtrysk jest sterującym w AYM? Bo latam na mapie awaryjnej bez pełnej mocy, bo wyrzuca mi ten błąd, a na szybko żadnego u siebie z wtyczką nie znalazłem :facepalm:

Opublikowano
jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ----------

Bartek, orientujesz się może który wtrysk jest sterującym w AYM? Bo latam na mapie awaryjnej bez pełnej mocy, bo wyrzuca mi ten błąd, a na szybko żadnego u siebie z wtyczką nie znalazłem :facepalm:

3 cylinder misiu...

Opublikowano
jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

To używane się kupuje ? MI prawy zewnętrzny napierdala już trochę i chciałem niedługo się za niego zabrać

Opublikowano
jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ----------

Bartek, orientujesz się może który wtrysk jest sterującym w AYM? Bo latam na mapie awaryjnej bez pełnej mocy, bo wyrzuca mi ten błąd, a na szybko żadnego u siebie z wtyczką nie znalazłem :facepalm:

3 cylinder misiu...

Dziękuję pysiu :decayed:

Opublikowano
jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

To używane się kupuje ? MI prawy zewnętrzny napierdala już trochę i chciałem niedługo się za niego zabrać

Tak - tylko źródło pewne i będzie OK.

Opublikowano

Tylko skąd to wziąć :) To polować na całą prawą półoś ?

Opublikowano
jak wibracje przy jeździe na wprost to może przegub wewnętrzny też ?

Tak na wprost, przegob wewnetrzy prawy ma luzy i wrzucam całą półośkę

I tak jest najrozsądniej - za cenę 1 przegubu masz 2 kompletne półośki w dobrym stanie.

---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 23:46 ----------

Bartek, orientujesz się może który wtrysk jest sterującym w AYM? Bo latam na mapie awaryjnej bez pełnej mocy, bo wyrzuca mi ten błąd, a na szybko żadnego u siebie z wtyczką nie znalazłem :facepalm:

3 cylinder misiu...

Dziękuję pysiu :decayed:

Oj napiłbym się z Wami wódzi :whistling::decayed:

---------- Post dopisany at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany at 23:50 ----------

Tylko skąd to wziąć :) To polować na całą prawą półoś ?

Szukaj te same numery co dałem Wojtkowi - bierz od kontrahenta który ma 100% poz. no i trochę komentarzy na koncie (>100).

---------- Post dopisany at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany at 23:52 ----------

Przypomniało mi się, że kontakt na półośki gdzieś mam - ale uruchomię go dopiero po powrocie do PWR.

Opublikowano

Oj napiłbym się z Wami wódzi :whistling::decayed:

Wierzę, że Ci się uda ten weekend zosrganizować i wpaść do nas do OSW :decayed:

Opublikowano

Oj napiłbym się z Wami wódzi :whistling::decayed:

Wierzę, że Ci się uda ten weekend zosrganizować i wpaść do nas do OSW :decayed:

Jak mi Gocha łańcuch spuści trochę to może dojadę (dosięgnę :decayed:).

---------- Post dopisany at 23:58 ---------- Poprzedni post napisany at 23:57 ----------

...tylko po ch**. 18" założone, bida Panie. No chyba że na ognisko :grin:

Opublikowano

Też bym się napił wódki z Wami :decayed:

Znalazłem kolesia z Leszna wiec gitarka, jak coś to oddam..:wink:

A kiedyś już byłem u niego fotele s4 ogladać, ale za drogie jak na ten stan co był, a na podworku rs4 b7 w sedanie:whistling:

W tym tygodniu zaczynam prawko na motor, nie mogę się doczekać :decayed:

Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...