Musashi 13 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 to załóż skrzynie 6tkę i po sprawie A będzie pasować w ogóle fizycznie? od B6 silnik benzynowy, powinna podpasować[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 23:56_________________________________________________ dziś czytałem coś an temat twojego przegubu to może od tego zacznij :gwizdanie: Jak robić, to wszystko na raz.Poza tym chcę wiedzieć, w którą stronę iść z autem :gwizdanie: ja bym wolał nim jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodzik 1 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 to załóż skrzynie 6tkę i po sprawie A będzie pasować w ogóle fizycznie? od B6 silnik benzynowy, powinna podpasować jesteś pewien? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 tylko weź pod uwagę że stracisz na elastyczności i będzie jeszcze większy muł z niego wtedy Doskonale wiem jakie będą efekty. Muł taki straszny wcale nie jest, jak go ludzie opisują Powiem, że dzik z niego A ja i tak do wyprzedzania redukuję. Z resztą ze względu na różnicę w elastyczności podoba mi się pomysł wpakowania skrzyni 6. Bo ja i tak przywykłem do wachlowania lewarkiem.[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 23:58_________________________________________________BEX wychodził ze skrzynią 6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 sama skrzynia Ci nic nie da bo z tego co rozumiem to chcesz podnieść V-max? w wolnossacym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 sama skrzynia Ci nic nie da bo z tego co rozumiem to chcesz podnieść V-max? w wolnossacym silniku? sama skrzynia Ci nic nie da bo z tego co rozumiem to chcesz podnieść V-max? Chcę obniżyć obroty przy jeździe ze stałą prędkością, głównie w zakresie 100-140 kph. ADP ma bardzo krótką skrzynię i silnik dostaje chore obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodzik 1 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 sama skrzynia Ci nic nie da bo z tego co rozumiem to chcesz podnieść V-max? w wolnossacym silniku? no tak go zrozumiałem ale jednak chodziło mu o coś innego, jeśli obniży obroty to zmniejszy mu sie również V-max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 to załóż skrzynie 6tkę i po sprawie A będzie pasować w ogóle fizycznie? od B6 silnik benzynowy, powinna podpasować jesteś pewien? kołnierze są takie same, nie wiem jak z zewnetrznym mechanizmem zmiany biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Widział ktoś takie cuś do beznin? http://www.dieselschrauber.de/GKB.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodzik 1 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 tylko weź pod uwagę że stracisz na elastyczności i będzie jeszcze większy muł z niego wtedy Doskonale wiem jakie będą efekty. Muł taki straszny wcale nie jest, jak go ludzie opisują Powiem, że dzik z niego A ja i tak do wyprzedzania redukuję. Z resztą ze względu na różnicę w elastyczności podoba mi się pomysł wpakowania skrzyni 6. Bo ja i tak przywykłem do wachlowania lewarkiem. miałem kiedyś 1.6 i nie był żółw ale i tak drógi raz takiego zamego błędu bym nie popełnił, kupiłem później 1.8 i palił tyle samo a jeździł o niego lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 BEX wychodził ze skrzynią 6? mhm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młodzik 1 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 oki! na mnie przyszła pora!! :hi: dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 na mnie też, uciekam - dobranoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 no i ja powoli spadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 tylko weź pod uwagę że stracisz na elastyczności i będzie jeszcze większy muł z niego wtedy Doskonale wiem jakie będą efekty. Muł taki straszny wcale nie jest, jak go ludzie opisują Powiem, że dzik z niego A ja i tak do wyprzedzania redukuję. Z resztą ze względu na różnicę w elastyczności podoba mi się pomysł wpakowania skrzyni 6. Bo ja i tak przywykłem do wachlowania lewarkiem.[br]Dopisany: 05 Marzec 2009, 23:58_________________________________________________BEX wychodził ze skrzynią 6? wg mnie takie mody, sa sensowne jezeli zamierzasz jezdzic autem przez kilka lat. gdybym mial sie bawic, szedlbym w kierunku adaptacji mocniejszej jednostki napedowej wraz ze skrzynią właśnie np BEX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 No to ja się też zwijam, dzięki za pomoc, wiem już co można zrobić, a co nie Pozostaje sprawa przemyśleć, czy warto itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 epidemia jakaś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 epidemia jakaś? na to wychodzi ...zaraza panuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepin 1 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 epidemia jakaś? no teraz człowiek przed dylematem .. 3cia szklanka czy spać :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 wg mnie takie mody, sa sensowne jezeli zamierzasz jezdzic autem przez kilka lat. gdybym mial sie bawic, szedlbym w kierunku adaptacji mocniejszej jednostki napedowej wraz ze skrzynią właśnie np BEX. :naughty Właśnie się zastanawiam, czy odkładać powiedzmy te ~20k na zmianę auta, czy pakować w mody i jeździć, jeździć, jeździć. B5 jest autem, które moim zdaniem wytrzyma niemiłosierny przebieg.A myślisz, że dlaczego pytałem się o BEXa? :gwizdanie: Najpierw skrzynia, potem reszta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madas 2 Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 Yelo widzę że potężne zmiany planujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się