Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

w takim razie trzeba przesiąść się na rowery i emisja zerowa :tongue4:

G*** prawda, co sam wydychasz? :polew:

no wlasnie, i jak jedziesz bardziej wysilkowo, np scigalbys sie rowerem z beta, to jeszcze mozesz uzupelnic wydychane gazy - wydalanymi :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tlenek wegla powstaje w wyniku spalania benzyny... tak jak weglowodor

powstaja zawsze przy niepelnym spalaniu kazdej substancji zawierajacej wegiel. od wegla poczawszy, przez drewno po rope naftowa i produkty jej rafinacji[br]Dopisany: 22 Listopad 2008, 22:54_________________________________________________madasek nam sie rozruszal... :cool1: chyba jednak mleko pomoglo :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po chipie (zwiększenie dawki paliwa) znacznie większe ilości :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli po chipie (zwiększenie dawki paliwa) znacznie większe ilości :gwizdanie:

no tak... ale nie tylko. zalezy od mocy jaka wykorzystujemy. jezdzac spokojnie. proces spalania zachodzi zgodnie z zalozeniami ekologii. gdy jedziemy ostro... ekologia idzie na bok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, dyskusja zakończona... :gwizdanie:

rozumiem ze w ramach ochrony naszego wspolnego dobra - matki ziemi, wszyscy teraz pojda w slady madasa :cool1::good: :good:

od razu lzej mi sie oddycha :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego na SKP w przypadku diesla bada sie tylko CO2 i poziom zadymienia a dla benzyny jeszcze HC i CO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np punkty bo to mnie zmusiło do takiej elegankej i ekologicznej jazdy :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam... trzeba poprostu wiedziec gdzie zwolnic i nasluchiwac eter :) wtedy mozna grzac bez obaw... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego na SKP w przypadku diesla bada sie tylko CO2 i poziom zadymienia a dla benzyny jeszcze HC i CO?

z tego co wiem pomiar spalin dotyczy CO. nie ma sensu badac CO2 poniewaz jest produktem prawdlowego procesu spalania.

w przypadku benzyny mierzy sie dodatkowo poziom NOx, ze wzgledu na spalanie zachodzace w wyzej temperaturze i zwiekszone ilosci wlasnie tych pochodnych. [br]Dopisany: 22 Listopad 2008, 23:15_________________________________________________

inwestycja w CB już niebawem :gwizdanie:

ja myslalem ze to tak z przekonania... :cool1::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tego co ja wiem i praktykowalem na SKP jak jeszcze pracowalem jako diagnosta to dla diesla robi sie pomiar zadymienia i sprawdza wartosc CO2 badz CO... juz nie pamietam a teraz nie chce mi sie szukac dziennika ustaw z ta tabelka... :)

dla benzyny natomiast pomiar obejmuje wartosci HC CO i NOx w ppm ktorych wartosci zaleza od daty I rejestracji pojazdu i predkosci obrotowej silnika w chwili pomiaru (1 pomiar na wolnych, 2 w przedziale 2000-2500)[br]Dopisany: 22 Listopad 2008, 23:22_________________________________________________niestety pomiary te wykonywalem moze ze 3 razy przez 2.5 roku pracy wiec nie utrwalilo mi sie zbyt dobrze... ale jutro poszukam dziennik ustaw i zerkne bo sam jestem ciekaw :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...